REE Automotive מודיעה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2023

REE חושפת תוכנית ייצור תלת שנתית ל-2024-2026, מדווחת על השגת אבן דרך משמעותית במוכנות לרישוי אמריקאי של מערכות הליבה (XBW) של רכביה לקראת קבלת רישיון בארה”ב.   

  • החברה מדווחת על אישור היתכנות לקבלת רישיון ממשרד התחבורה האמריקאי למערכות הליבה של רכביה (XBW).
  • החברה מכריזה על שיתופי פעולה חדשים עם יצרני גופי משאיות מהגדולים בארה”ב כגון: Knapheide ו  Morgan Truck Body.
  • החברה צופה הכנסות מצטברות ממכירות בשנים 2024-2026 של כ-1 מיליארד דולר.
  • החברה סיימה את הרבעון השני של 2023 עם נזילות של 105 מיליון דולר.
  • על מנת להבטיח מראש את צרכי ההון לשנת 2024, לאחר תום הרבעון, ייסדה החברה תוכנית ATM בגובה 35 מיליון דולר והבטיחה מסגרת אשראי בנקאית של 15 מיליון דולר.
  • החברה מדווחת על אישור היתכנות לקבלת רישיון ממשרד התחבורה האמריקאי למערכות הליבה של רכביה (XBW). REE מעדכנת כי היא ממשיכה לעמוד ביעדי התוכנית שהוצגה וכי מערך המשאיות P7 Powered by REE של החברה צפוי לקבל רישוי מלא בארה”ב Federal Motor Vehicle Safety Standards (FMVSS) –  ורכבי הפילוט הראשונים צפויים להימסר ללקוחות עד סוף שנת 2023.
  • במטרה להגדיל את היצע דגמי המשאיות P7 Powered by REEהחברה מכריזה על שיתופי פעולה חדשים עם מובילי שוק יצרני גופי המשאיות בארה”ב כגון: Knapheide  ו-  Morgan Truck Body. שותפויות אלו מרחיבות את היצע הרכבים החדש שיכלול בין השאר, משאיות חלוקה, הובלה בקירור, תחזוקה, משאיות שירות עירוני ועוד, אלו מיועדים להיות זמינים בשוק במהלך שנת 2024.
  • החברה צופה הכנסות מצטברות ממכירות בשנים 2024-2026 של כ-1 מיליארד דולר, בהתבסס על יישום תוכנית הייצור של מוצר הדגל P7. תוכנית הייצור של החברה כוללת הגעה ליצור של עד 300 משאיות בשנת 2024, עם תוכנית צמיחה ליצור של אלפים בודדים בשנת 2025 ויצור אלפי רכבים בשנת 2026, תוך עבודה משותפת בהרכבת הרכבים המלאים עם ייצרן אמריקאי מקומי ללא צורך בהשקעה הונית גבוהה.
  • החברה סיימה את הרבעון השני של 2023 עם נזילות של 105 מיליון דולר וללא חוב, כמתוכנן.

על מנת להבטיח מראש את צרכי ההון לשנת 2024, לאחר תום הרבעון, ייסדה החברה תוכנית ATM בגובה 35 מיליון דולר והבטיחה מסגרת אשראי בנקאית של 15 מיליון דולר. צרכי ההון לשנת 2025 מוערכים ב-50 מיליון דולר לתמיכה במעבר לייצור סדרתי ועל מנת לתמוך בצרכי הון חוזר.

 רי אוטומוטיב בע”מ (NASDAQ:REE) חברה מובילה בטכנולוגית רכב וספקית פלטפורמות לכלי רכב חשמליים (EV), הודיעה היום (יום ג’) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת  2023 באמצעות מכתב המשקיעים שפרסמה באתר החברה:  https://ree.auto/lp/shareholders-letter-2q23/.

דניאל בראל, מייסד משותף ומנכ”ל REE: “אנו ממשיכים להציג התקדמות עקבית בתוכניות העבודה שלנו תוך שמירה על משמעת פיננסית ותפעולית גבוהה. אנו מתקדמים בתוכנית הייצור שלנו (CAPEX-light), תוך שיריון צרכי ההון שלנו לשנת 2024, באמצעות תכנית ה- ATM ואבטחת קו אשראי בנקאי.

אנו הראשונים להביא לשוק משאיות אשר מבוססות על טכנולוגית הליבה שלנו (XBW) המאפשרת שליטה מלאה על היגוי, בלימה והאצה של הרכב באמצעות מחשבים ותוכנה. בחרנו לבחון פנימית את מערכות הליבה שלנו יחד עם חברת HORIBA MIRA, מובילה עולמית מוכרת בבדיקות והסמכת רכבים. בהתבסס על מבחנים אלו, אנו מדווחים היום על הגעה לאבן דרך משמעותית המאשרת את התכנות קבלת רישוי לרכבים מבוססים טכנולוגית XBW בארה”ב. לאור כך, התחלנו בבניית צי משאיות Powered by REE P7 הבשל להסמכה, ואנחנו ערוכים לשלב הבא של תהליך ההסמכה הרשמי.

אנו ממשיכים להרחיב  את רשת המפיצים שלנו בצפון אמריקה, תוך כיסוי מלא של ארה”ב ואף התרחבות לשטחי קנדה. עם התרחבות רשת המפיצים, צבר ההזמנות הראשוניות שלנו, עומד על כ -155 יחידות[1].

כפי שצוין בעבר, ארה”ב מובילה את המעבר לציי משאיות חשמליות ע”י מתן תמריצים כלכליים משמעותיים (לדוג: במדינת ניו יורק ניתן לקבל תמריץ בגובה של כ- 100,000$ בתוספת תמריץ פדרלי נוסף להקלה במס של עד 40,000$.)[2] תמריצים אלו ,בתוספת שיפור בנגישות לתשתיות טעינה יציבה עבור ציי הרכב, מגדילים את הביקוש למשאיות חשמליות. אנו תומכים בביקוש הגובר למשאיות שלנו באמצעות מודל השירות-לאחר-מכירה הייחודי שלנו. מודל זה מאפשר למקסם את השימוש במשאית שלנו, בזכות כך שבמקרה של תקלה, ניתן לבצעה החלפה מהירה של מערכות הליבה הנמצאות בפינות הרכבים בפינות חדשות הזמינות ללקוחות שלנו אצל הדילר/הצי המקומי.

אנו שמחים לעדכן כי מסרנו את אב הטיפוס של הפלטפורמה הראשונה שלנו (P7-S) לאחד מציי הרכב הגדולים באמריקה לצרכי בדיקות הלקוח בכבישים סגורים, תוך מתן תמיכה מקומית ומרחוק של מהנדסי REE. המטרה הינה להשלים את פיתוח הפלטפורמה למשאית מלאה, בשיתוף עם הלקוח, תוך התאמה לצרכיו, וזאת לקראת הזמנותיו העתידיות.

אנו נחושים במחויבותנו להתחיל לספק  רכבי פיילוט ראשונים ללקוחות, עד סוף השנה, תוך הבטחת משאיות חשמליות בטוחות ואמינות. כחלק מהפילוסופיה שלנו של “להשלים לא להתחרות”, אנו ממשיכים לשתף פעולה עם מובילי התעשייה בארה”ב על מנת להציע מגוון גדול של משאיות  P7 Powered by REE כדוגמת שיתוף הפעולה שהוכרז לאחרונה עם Knapheide ו- Truck Body,Morgan  .

לקראת תחילת מסירת הרכבים ללקוחות בסוף השנה, אנו ממשיכים לחזק ולבנות יכולות בצוותים הגלובליים שלנו בתחומי חוויית לקוח, שירות ותמיכה. כמו כן, חיזקנו את יכולות הדירקטוריון שלנו עם המינויים האחרונים של קרלטון רוז,  נשיא צי הרכב של UPS שפרש לאחרונה (קישור להודעה לעיתונות) ו- Hicham Abdessamad נשיא ומנכ”ל של Hitachi America. וזאת על מנת להבטיח שיש לנו את האנשים, המוצרים והשותפים הנכונים שיצעידו את REE להיות מובילת שוק המשאיות החשמליות.

לבסוף, אני רוצה להודות לצוותים שלנו ברחבי העולם על העבודה הקשה והמסירות שלהם להביא את מערך פתרונות ה-P7 שלנו לשוק. אנו מתקרבים לשם בצעדי ענק. אני בטוח שיש לנו את היכולת לספק את המשאיות החשמליות הטובות ביותר בשוק. אנו מאמינים כי הרכבים שלנו, הפטנטים, הטכנולוגיה הייחודית והמשמעת שלנו ביישום תוכנית הייצור ימקסמו ערך ארוך טווח לכל בעלי העניין שלנו, לרבות לקוחות ומשקיעים.

נתונים פיננסיים:

  • הפסד ה GAAP הנקי ברבעון השני של 2023 הסתכם ב- 26.2 מיליון דולר, בהשוואה ל- 28.6 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2023 ו- 25.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2022. השינוי מול הרבעון המקביל הינו בעיקר כתוצאה מהכנסות בין שיערוך כתבי אופציה ברבעון השני של 2022 והכנסות מימון נמוכות יותר ברבעון השני של 2023, אשר קוזזו חלקית על ידי ירידה בהוצאות בגין תגמול מבוסס מניות.
  • הפסד נקי לפי Non-GAAP (הפסד נקי בנטרול הוצאות בגין תגמול מבוסס מניות והכנסות בגין שיערוך כתבי אופציה) הסתכם ל- 22 מיליון דולר ברבעון השני של 2023, בהשוואה ל- 24 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2023 ו- 21.3 מיליון דולר ברבעון השני של 2022.
  • סיימנו את הרבעון השני של 2023 עם יתרת מזומנים של 105 מיליון דולר, אשר כוללת מזומנים, שווי מזומנים והשקעות לזמן קצר.
  • כחלק מהמאמץ שלנו להבטיח מראש את צרכי התזרים שלנו לשנת 2024, אחרי סיום הרבעון השקנו תוכנית הנפקת מניות (ATM) של 35 מיליון דולר (מתוכה כבר גייסנו $0.7 מיליון באמצעות מכירת 2.28 מיליון מניות) והבטחנו מסגרת אשראי בנקאית של 15 מיליון דולר.
  • צרכי התזרים לשנת 2025 מוערכים בתוספת של כ- 50 מיליון דולר נוספים על מנת לאפשר מעבר ליצור סדרתי. אנחנו מתכננים להמשיך ולבחון אפשרויות לכיסוי צרכי התזרים על מנת להוציא לפועל את התוכניות שלנו בעתיד.

[1]The Company’s order book is determined by management based on purchase orders received by the Company. The number of P7 units included in the order book as of August 28, 2023 includes 129 P7 units under firm orders (i.e. binding orders) and the remaining of units ordered that are binding orders with certain additional conditions as set forth in the order.

[2]New York City Clean Trucks https://www.nycctp.com/available-funding/


Credit: REE

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות