חדשות היום

סיוה מדווחת כי חברת הבת Intrinsix תירכש על-ידי קיידנס

העסקה תחזק את התמקדותה של סיוה בפעילות הליבה של מכירת טכנולוגיות קניין רוחני בתחומים הצומחים של הקישוריות האלחוטית, החישה החכמה, והבינה המלאכותית במוצרי קצה   

(הרצליה, 20 בספטמבר 2023)  ספקית הטכנולוגיות לתכנון שבבים סיוה (נאסד”ק: CEVA) הודיעה היום כי חברת הבת אינטרינסיקס (Intrinsix Corporation) תירכש על-ידי קיידנס האמריקאית. אינטרינסיקס, הנמצאת בבעלותה המלאה של סיוה, איננה פועלת במודל של קניין רוחני, אלא מספקת פתרונות הנדסיים לתכנון שבבים המיועדים בעיקר לתעשיית החלל והביטחון בארה״ב.

״חוזקה של סיוה במשך השנים היה בפיתוח טכנולוגיות קניין רוחני ומכירת רישיונות לתכנון שבבים, ששולבו ביותר מ-16 מיליארד מוצרים עד היום״, אמר מנכ״ל סיוה, אמיר פנוש. ״עם מכירת אינטרינסיקס, נמקד את מאמצינו בפעילות זו ונחזק את מעמדנו המוביל בטכנולוגיות קישוריות אלחוטית, חישה חכמה ובינה מלאכותית במכשירי קצה – למימוש אסטרטגיית הצמיחה ארוכת הטווח שלנו״.

סגן-נשיא בכיר ומנהל ההכנסות הראשי של קיידנס, ניל זאמן, אמר: ״קיידנס ואינטרינסיקס מיושרות היטב במשימותיהן להשגת מצוינות תכנונית. רכישת אינטרינסיקס תאפשר לנו להרחיב את צוותי שירותי תכנון השבבים ולתמוך בלקוחות בתחומים צומחים כמו תעשיית החלל והביטחון, המתמודדת עם לוחות זמנים קצרים ועם רמת מורכבות עולה בפיתוח שבבים ומערכות״.

קיידנס מסרה, כי הרכישה לא צפויה להיות מהותית להכנסותיה ולרווחיותה השנה, וכי היא כפופה לתנאי סגירה מסוימים.


 

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות