חדשות היום

חברת אסמבריקס הישראלית וחברת EVAP האמירתית מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי בתחום ה דפוס התלת מימדי באיחוד האמירויות

חברת EVAP ( EVAP Investment LLC ), חברה לייעוץ בינלאומי ופיתוח עסקי המתמחה בשיתופי פעולה אסטרטגיים תעשייתיים וביטחוניים ועוסקת בין השאר בעסקאות רכש גומלין, והחברה הישראלית אסמבריקס ( Assembrix Ltd ), ספקית תוכנה מובילה לייצור תעשייתי מבוזר ומאובטח בהדפסת תלת ממד, הודיעו על חתימת הסכם לשיתוף פעולה ליצירת פרויקטים אסטרטגיים לאומיים באיחוד האמירויות המביאים את החזית הטכנולוגיה העולמית לאיזור . בבסיסו של ההסכם, החזון ליצירת פלטפורמת תוכנה המקשרת בין יצרנים גלובליים ה משתמשים במדפסות תלת ממדיות כחלק מתהליך הייצור שלהם לבין ספקים מקומיים.

ליאור פולאק מנכ”ל אסמבריקס אמר, “אנו שמחים על שיתוף הפעולה שנרקם עם EVAP ונרגשים לקחת חלק פעיל בהזדמנויות הצפויות בשוק ההדפסה התלת ממדית של איחוד האמירויות. שותפות זו יוצרת אבן דרך משמעותית לחדשנות בייצור תעשייתי מתקדם ב מדינות המפרץ בכלל ובאיחוד האמירויות בפרט.

השותפות תאפשר ייצור חלקים מודפסים בתלת ממד עבור יצרנים בינלאומיים בתחומים שונים כגון תעופה וחלל, נפט וגז, כאשר יש ביקוש לייצור חלקים מקומי אך בו בעת גם מעוניינים בשליטה מלאה על תהליך הייצור ובשמירה על הקניין הרוחני של בעלי החלקים. יכולת זו תתאפשר עם השלמת ההטמעה של פלטפורמת הייצור של אסמבריקס המאפשרת שליטה מרחוק ואבטחת מידע בכל תהליך הייצור. מערכת זו של החברה כבר מיצבה עצמה כמובילה עולמית בייצור מרחוק של חלקים מודפסים בתלת ממד והיא מוטמעת אצל מספר יצרנים וספקים מהמתקדמים ביותר בתחום. שותפות זו תאפשר הבאת עבודות רבות להדפסת חלקים לאמירויות ובכך תיצור תרומה להכנסות המדינה ויצירת מוקדי ידע ומקומות עבודה חדשים.

״ביחד, EVAP  ואסמבריקס יוצרים מוקד ידע וטכנולוגיה הכולל אבטחת מידע עבור כל בעלי העניין בעולמות יצור התלת מימדי התעשייתי באיחוד האמירויות ומדינות המפרץ, אמרה קים שופילד, מנכ״לית ” EVAP Investment LLC


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות