חדשות היום

NETSIGHT ONE: מהפכה בניהול מלאי עודף, מלאי “מת” ו NCNR

בימים אלה חברת NET SIGHT ONE נמצאת בצו 8 בשלוש גזרות שונות:

צו 8 בצה”ל – אחד הבעלים וחלק מהעובדים מגוייסים למילואים

צו 8 התנדבותי – עמותה שהחברה מפעילה – “ניצוץ בראשית” מגייסת תרומות שנכון להיום מסתכמות במעל  150 אלף שקלים לטובת ציוד וביגוד ללוחמים.

צו 8 עבור הלקוחות – המלחמה תופסת אותם בסוף שנה,זמן קריטי להסדרה ומכירת המלאים העודפים ומלאי שהוזמן ולא ניתן להחזר (NCNR).

כמו בתקופת הקורונה, גם עכשיו, בעת מלחמה, נמצא שוק הרכיבים במצבי קיצון של הצטידות מצד אחד ומצד השני נסיון למקסם את הרווחים ממלאים קיימים ולחסכון בעלויות.

תעשיית הרכיבים האלקטרונים ידעה עליות וירידות כאשר המשבר האחרון טרם קורונה התרחש במהלך 2018 והוביל לזמני ההמתנה עמדו על שבועות בודדים בממוצע. משבר הקורונה הגיע כמטאור ששינה את כל כללי המשחק בעולמות המלאי ושרשרת האספקה.

במהלך הקורונה, לאור הסגרים השונים ברחבי העולם, חברות יצרניות כמו שאר העולם נכנסו לעולם האי הוודאות במנעד רחב של תחומים כאשר אחד הסוגיות הייתה במצב של מלאי לא מוגדר, עקב עצירת קווי הייצור של יצרניות הרכיבים עד כדי  עצירת הפעילות העסקית. בפועל הסגרים וההגבלות החוקיות השונות יצרו מצב בלתי ידוע ובלתי יציב, שהחברות נדרשו לנהל מלאי בתנאים מעורפלים תוך רצון  לשמור על האיכות מוצריהן

משבר הקורונה  הוביל לעליות דרסטיות בעלויות הרכיבים, זמן אספקה ארוכים שחייבו את החברות היצרניות (OEM) לאגור וכן להכניס הזמנות ארוכות טווח שחלקן הניכר היה NCNR (No cancellation No return). כאשר איכות הרכיבים לא תמיד היה ידוע.

כאפקט המטוטלת, תקופת הפוסט קורונה הובילה לאתגרים חדשים ומשבר זה הוביל למציאת פתרונות חדשים וחדשניים על ידי חברת NETSIGHT ONE

התשובה החכמה: NETSIGHT ONE

 חברת NETSIGHT ONE צפתה את משבר הפוסט קורונה ובנתה אסטרטגיה ייחודית כמענה מתקדם וחדשני לבעיות בניהול המלאי ושרשרת האספקה. החברה פיתחה תוכנה מתקדמת המאפשרת לניהול מקצה לקצה של כלל התהליכים בשרשרת האספקה. התוכנה אוספת מידע ממגוון רחב של מקורות בעולם הרכיבים האלקטרונים, כגון מפיצים מורשים, פלטפורמות, כתבות בעיתונות וכדומה ובעזרת מערכות AI מתקדמות, NETSIGHT ONE ממפה ברמת רכיב וממליצה אם לגרוט או למכור. במידה וממליצה על תהליך המכירה, החברה  יכולה להעריך את המחירים האופטימליים, ולהוריד החלטות נבנות ממידע זה. בתאם למידע זה חברת NETSIGHT ONE מאתרת את הלקוח הפוטנציאלי ומשלימה את תהליך המכירה

יתרונות ופתרונות של NETSIGHT ONE:

  1. מענה  A TO Z – חברת  NETSIGHT ONE מאפשרת לחברות היצרניות להתמקד ה CORE BUSIBESS שלהם ע”י מענה מקצה לקצה.
  2. התהליך ללא עלות – חברת NETSIGHT ONEמובילה את התהליך ללא כל השקעה מצד הלקוח כאשר בתשלום הינו ממכירת הרכיב
  3. מחיר בזמן אמת: התוכנה מספקת מחיר בשוק החופשי בזמן אמת בהתאם למגמות וביקושים ברחבי העולם.
  4. אחסנה: החברה מספקת מגוון רחב של שירותים, כאשר אחת מהן הינה קונסיגנציה
  5. ניהול מלאי מתקדם: NETSIGHT ONE מאפשרת לחברות לנהל בצורה חכמה את המלאי, לזהות חוסרים ולהגיב במהירות.
  6. הפחתת עלויות: על ידי הייעוץ והפעולה האוטומטית, החברות יכולות להפחית את העלויות ולמנוע פספוסים במלאי.

מסקנה:

חברת NETSIGHT ONE הביאה לשוק פתרון מתקדם וחדשני לבעיות בניהול של שרשרת האספקה, בעיקר לאחר משבר הקורונה. התוכנה שפותחה על ידי החברה מציעה כלי חכם ומתקדם לניהול המלאי ולקבלת החלטות עסקיות מבוססות נתונים. יכולות המעקב והאיתור שלה, NETSIGHT ONE יכולה לסייע לחברות להתמודד עם אתגרים ולשפר את היציבות והיעילות של שרשרת האספקה.

המערכת של NETSIGHTONE מספקת דוח ממוקד ללקוח ובו למעשה היא מציגה בממשק פשוט את המצב וההמלצות. ירוק למכור, צהוב מכירה חלקית עם מעקב שוק ואדום לגרוע מיידית. גם את תהליך המכירה מנהלת NETSIGHTONE עבור הלקוח בעזרת מערכות אוטומציה שבוררות את הצעות הרכש בשני סבבים של בדיקה ממוחשבת ורק בשלב השלישי אחרי שמופו הלקוחות הפוטנציאלים נכנס לתמונה איש המכירות.

במקביל לעשייה הרבה בעולם העיסקי חברת NETSIGHT ONE ע”י העמותה שלה “ניצוץ בראשית” ממשיכה את עשיית הטוב למען החברה ובמיוחד בתקופה מאתגרת זו למען הלוחמות והלוחמים.

גם הפעם ביחד ננצח!


Download (NETSIGHT-PROCHURE-EI-HEBREW.pdf)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות