חדשות היום

סיוה מודיעה על שותפות אסטרטגית עם boAt, המותג מס׳ 1 בהודו בשוק המוצרים הלבישים

טכנולוגיות האודיו, הקישוריות והיתוך החיישנים של סיוה ישולבו בקו המוצרים החדש של המותג ההודי, הכולל אוזניות סטריאופוניות, רמקולים אלחוטיים ושעונים חכמים

ספקית טכנולוגיות הקישוריות האלחוטית והחישה החכמה סיוה (נאסד”ק: CEVA) והמותג מס׳ 1 בהודו בתחום מוצרי האודיו הלבישים, boAt, הודיעו על שותפות אסטרטגית בפיתוח דור המוצרים הבא של boAt. מוצרים אלה כוללים אוזניות סטריאופוניות, רמקולים אלחוטיים, ושעונים חכמים.

המותג boAt הוא בבעלות Imagine Marketing Limited, שהוקמה ב-2013 על-ידי אמאן גופטה וסאמיר מהטה, ובין המשקיעות הגדולות בה נמנות קרנות ההשקעה ורבורג פינקוס ו-Malabar וקרן ההון סיכון Fireside (לפרטים נוספים: https://www.boat-lifestyle.com/ ).

המוצר הראשון: Nirvana Eutopia

סיוה תספק למותג ההודי טכנולוגיות אודיו, קישוריות אלחוטית, חישה, ועיבוד נתונים – לפיתוח מוצרים לבישים המספקים חווית שימוש גבוהה ברמות מחיר נגישות. המוצר הראשון במסגרת שיתוף הפעולה יכלול את האוזניות המרחביות Nirvana Eutopia. אוזניות אלו יתבססו על כמה טכנולוגיות של סיוה – בלוטות׳, מעבדי אודיו ובינה מלאכותית, ותוכנת האודיו המרחבי RealSpace המאפשרת מיקום מדויק של הקול בהתאם לתנועות הראש. מדובר באוזניות המרחביות הראשונות של boAt המציעות יכולות מתקדמות כאלו. אוזניות ה- Nirvana Eutopiaצפויות להגיע לחנויות בהודו במהלך הרבעון הראשון של השנה.

מחירים ברי השגה

סמיר מהטה, ממייסדי ומנכ״ל Imagine Marketing Limited, חברת האם של boAt, אמר: ״boAt ממשיכה להעלות את הרף למוצרי אודיו באיכות גבוהה עם תכונות פרימיום – ברמת מחירים ברת השגה. אנו מחפשים ללא הרף אחר טכנולוגיות חדשניות עבור קו המוצרים שלנו, וסיוה היא שותפה מצוינת בהקשר זה. סל מוצרי התוכנה הרחב שלה וטכנולוגיות האודיו, הקול והיתוך החיישנים פותח הזדמנויות רבות להבאת תכונות ויכולות חדשות למוצרי boAt. אנו שמחים ליצור עוד מוצרים חדשניים לשווקים הגלובליים באמצעות שיתוף פעולה קרוב זה״.

מנהל חטיבת החיישנים והאודיו של סיוה, צ׳אד לוסיאן, הוסיף: ״boAt הפכה למותג מוביל בשוק מוצרי האודיו הלבישים וכיום היא הספקית מספר 1 בהודו ומספר 2 בעולם במונחי כמויות*. ניסיונה המוכח של סיוה בעבודה עם חברות טכנולוגיה מובילות בשוק הצרכני ומיליארדי מכשירים לבישים ואוזניות שסופקו עד היום המבוססות על טכנולוגיות שלנו – הופכות שותפות זו להגיונית. יחד, אנחנו יכולים ליצור מוצרים ויישומים חדשניים הממנפים את היכולות הטובות ביותר של שתי החברות במטרה לספק חווית אודיו וקול מדהימות באוזניות, רמקולים, ומכשירים לבישים אחרים״.

boAt משתמשת בשבבי בלוטות׳ ואודיו של ספקיות שבבים שונות, שכמה מהן מתבססות על טכנולוגיות של סיוה. במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, ישתמש המותג ההודי בשבבי בלוטות׳ ואודיו של לקוחותיה של סיוה, וכן בתוכנות שפיתחה סיוה למינוף יכולות המוצרים החדשים.

* https://www.idc.com/getdoc.jsp?containerId=prUS51461523


קרדיט: CEVA

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות