חדשות היום

Dell Technologies משיקה בכנס 2024 CES את סדרת ה- XPS החדשה – מחשבי הדגל של החברה

גדלים חדשים לצד עיצוב יוקרתי, ביצועים חזקים יותר ויכולות AI מוגברות 

Dell Technologies השיקה בכנס CES 2024 את דגמי מחשבי ה-XPS הניידים והחדשים, המהווים את סדרת הדגל של החברה.

המחשבים החדשים מגיעים בגדלים חדשים:  16 ו -14 אינץ” לצד שדרוג ה-13 אינץ”. עיצובם האלגנטי, המינימליסטי והמודרני מעניק להם מראה יוקרתי, לצד פרודוקטיביות מרבית ומיצוי מלא של המסך.

הסדרה החדשה עשויה אלומיניום בעיבוד CNC עם זכוכית גורילה 3 וצביעה בשני גוונים. למראה הבולט והלא שגרתי יש מרכיבים מרכזיים שמעצימים את חוויית המחשב.
הם כוללים שורת פונקציות מגע למעבר בין מקשי מדיה ומקשי פונקציות בקלות.
למחשבים משטח מגע זכוכית חלק ומקשים גדולים יותר המספקים חווית הקלדה נוחה וחלקה בכל הקשה.

סגנון פוגש ביצועים

כל מחשב XPS חדש כולל לוחות Infinity Edge עם אפשרויות מגע ,OLED קצבי ריענון משתנים, מגוון אפשרויות ברזולוציה גבוהה, צבע מדהים ו-Dolby Vision® –  לפרטים עשירים. המחשבים מתהדרים בחוויית שמע יוצאת דופן המתחילה בעיצוב רמקולים מרובע, תמיכה באודיו סוחף של Dolby Atmos וסראונד סטריאו תלת ממד מבית MaxxAudio® Pro של.Waves  בנוסף, מצלמת הרשת החכמה החדשה FHD 1080p מאפשרת לקיים שיחות וידאו באיכות גבוהה.

לדגמים החדשים תכונות חדשות תומכות בינה מלאכותית, עם האצת AI מובנית במכשיר, אודות למעבדי Intel Core Ultra. שיפורים אלו  מגדילים את היצירתיות והפרודוקטיביות ובמקביל מספקים ביצועים וחיי סוללה ארוכים יותר. כל המחשבים הניידים ממשפחת XPS כוללים טעינת ExpressCharge המאפשרת טעינה מחדש של 80%  סוללה תוך 60 דקות בלבד.

ה-XPS 16 הוא המוביל בפורטפוליו, עם ביצועים המותאמים לעומסי עבודה מורכבים.
עם מעבדי Intel Core Ultra העדכניים ביותר ומעבדי NVIDIA GeForce RTX GPU (עד GeForce RTX 4070 GPU), ה-XPS 16 הוא מחשב נייד XPS החזק ביותר. הוא אידיאלי עבור אפליקציות כבדות, בין אם זה עריכת סרטונים או בדיקת תוכנת הבינה המלאכותית העדכנית ביותר.

ה XPS 14 -הוא אופציה נהדרת עבור אלה המבקשים לעבוד מכל מקום. מדובר בדגם קל יותר ב-21% מ- 16 ,XPS אך הוא עדיין מספק ביצועים רבי עוצמה ומתמודד בקלות עם משימות מאתגרות.

גם XPS 16 וגם XPS 14 מכילים מערכות מאומתות של NVIDIA Studio, כלומר הן מספקות ביצועים גבוהים למשימות יצירתיות ותובעניות כגון עיבוד תלת ממד, עריכת וידאו וסטרימינג בשידור חי, תוך מתן גישה בלעדית לחבילת הכלים המופעלת על ידי Studio AI וכן יציבות משופרת עם מנהלי התקנים של NVIDIA Studio.

XPS 13 התחיל את מהפכת העיצוב של Dell עם העיצוב האייקוני שלו. זהו ה-XPS הדק והקל ביותר כך שהוא ניתן לנשיאה לכל מקום. למחשב הנייד המחודש יש שלוש אפשרויות תצוגה חדשות לבחירה (FHD+, QHD+ touch, 3K+ OLED ) כדי לספק חוויה ויזואלית מגוונת, המתאימה לפרודוקטיביות יומיומית ועד ליצירת תוכן ברזולוציה גבוהה. ה-XPS 13 מותאם לריבוי משימות ופרויקטים.

בעל תכונות מותאמות AI

בינה מלאכותית יוצרת ((Gen AI מניעה את הגל האחרון של חדשנות ופותחת אפשרויות חדשות גם למחשב.

סדרת ה- XPSהחדשה פועלת על ידי מעבדי Intel Core Ultra וכוללת מנוע האצת AI מובנה עם תוספת של NPU (יחידת עיבוד עצבית). המשמעות היא שהמחשב כבר לא צריך להסתמך רק על המעבד או ה GPU-לעיבוד וביצועים. טכנולוגיית Adobe Lightroom החדשה ממנפת אוטומטית את מנוע המחשוב המתאים לעומס העבודה, ומאפשרת לערוך תמונות מהר יותר תוך שמירה על חיי הסוללה.

המחשבים הניידים מגיעים כולם עם Copilot ב-Windows  ובכך רותמים את יכולות ה-AI  כדי להפוך את העבודה ליעילה ויצירתית בצורה מהירה וללא מאמץ. הפורטפוליו כולל גם מפתח Windows Copilot  חדש שנועד להקל עוד יותר על ביצוע עם Copilot בWindows- וכעת  בלחיצת מקש ניתן לקבל גישה מהירה יותר לחבילת כלי הבינה המלאכותית של מיקרוסופט.

בר קיימא מלמעלה למטה

Dell  ממשיכה במחויבותה לשלב חומרים בני קיימא יותר, הן במוצרים והן באריזות. לסדרת ה-XPS החדשה הרמה הגבוהה ביותר של חומרים ברי קיימא עד כה. לראשונה, הסדרה מתוכננת עם אלומיניום ממוחזר ואלומיניום בעל פליטות נמוכות העשוי ממקור אנרגיה מתחדש. הדבר מפחית את טביעת הרגל הפחמנית של חומר זה בעד 89%. האריזה עשויה מ-100% חומר ממוחזר או מתחדש, המשמש להגנה על מחשבים ניידים .

סדרת ה-XPS החדשה רשומה  ב-EPEAT Gold ועומדת בקריטריוני האקלים החדשים והמחמירים של EPEAT כדי להשיג את ייעוד EPEAT Climate+ עם ייעוד Climate+.


קרדיט: Dell Technologies

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות