חדשות היום

Dell Technologies משיקה ליין חדש של אוזניות הכוללות ANC מבוסס AI באודיו ובמיקרופון

Technologies משיקה ליין חדש של אוזניות חכמות אלחוטיות וחוטיות מסדרות ה-5000 וה-3000, הכוללות יכולות ANC מתקדמות, טכנולוגיות AI ונוחות שימוש ב-Zoom ו-Microsoft Teams.

סדרת ה-Dell 5000

סדרת ה5000- Dell קרדיט: Dell

במסגרת סדרת 5000, מציגה Dell Technologies את שני דגמי האוזניות החכמות ביותר שלה עד כה,
ה-Dell Pro Wireless ANC (WL5024) וה-Dell Pro Wired ANC (WH5024). הדגמים מצוידים במיקרופונים מובנים לביטול רעשים מונעי AI הקולטים ומסננים רעשי רקע, כאשר טווח התדרים הרחב 20hz-20Khz מספק חוויית שמע איכותית ומתקדמת.

האוזניות מאפשרות אינטגרציה חלקה עם יישומי משרד נפוצים כגון Zoom ו-Microsoft Teams, ובעלות חיבור באמצעות Bluetooth 5.3 לעד 8 מכשירים שונים עם אפשרות לחבר 2 מכשירים במקביל בטווח קליטה של כ-30 מטר.
בנוסף, לאוזניות חיבור USB C עם מתאם USB A .

תכונות עיקריות:

טכנולוגית AI: מיקרופונים לביטול רעשים מונעי בינה מלאכותית הקולטים ומסננים רעשי רקע ומספקים תקשורת ברורה וחדה. השימוש במודל עיבוד בינה מלאכותית, מבטל רעשים סביבתיים בצורה חכמה, מדויקת ואמינה  על ידי זיהוי והבחנה בין קולות אנושיים לרעשי רקע.

 

צימוד פשוט: ניתן לצמד את המכשירים האלחוטיים ללא מאמץ ובאופן מאובטח בלחיצה אחת בלבד באמצעות תוכנת Dell Pair ולהתאים אישית את הגדרות השמע עם תוכנת Dell.

מחוות חכמות: חיישנים חכמים מאפשרים שימוש חלק ואינטואיטיבי, מאפשרות להשתקת השיחה כאשר מסירים את האוזניות ועד חידושה כאשר מחזירים אותן. ב- Pro Wired ANC ישנם לחצנים קשיחים מאפשרים ביצוע קל של משימות נפוצות בשעות העבודה והפנאי.

סוללה עמידה: ניתן לטעון  בקלות את האוזניות האלחוטיות על ידי הנחתן על תחנת הטעינה לטעינה מהירה נוחה של עד 8 שעות האזנה ב-15 דקות. בטעינה מלאה של שעתיים וחצי, מקבלים עד 78 שעות של זמן האזנה.

האזנה ברורה: האוזניות מציעות ביטול רעשים אקטיבי (ANC) שמפחית וחוסם רעשים סביבתיים לא רצויים. ב-Dell Pro Wireless ANC (WL5024) הוטמע ANC היברידי מתוחכם יותר המשלב ANC feed-forward ו-ANC Feed back המספק הפחתת רעש טובה יותר בטווח רחב יותר של תדרים.

חיבור מהיר: ניתן להזיז את המיקרופון המוסתר כלפי מטה כדי לענות לשיחות/לבטל את ההשתקה וכלפי מעלה כדי להשתיק או להחביא אותו בצורה מסודרת כאשר אינו בשימוש.

עיצוב מלוטש: מתוך מחשבה על ארגונומיה ונוחות, האוזניות בנויות מחומרים איכותיים במיוחד, הכוללים סרט עור מתכוונן וכריות אוזניים מקצף זיכרון להחלפה.

תאימות פלטפורמה: האוזניות מוסמכות עבור Microsoft Teams ו-Zoom, ולכל פלטפורמות ה UC המובילות. ההסמכה של Open Office כוללת את הבדיקה המחמירה ביותר לגבי האופן שבו מיקרופון האוזניות מבטל רעש ושיחה במשרד מכמה כיוונים.

סדרת ה-Dell 3000

במקביל לסדרת 5000, Dell Technologies מציגה 2 דגמים מסדרת ה-3000
ה-Dell Wireless headset (WL3024) וה-Dell Wired headset (WH3024).
בדומה לסדרת 5000, האוזניות החוטיות והאלחוטיות מספקות חווית שמע איכותית, כאשר כל אחת מהן מצוידת במיקרופון מבוסס AI המבטל רעשי רקע בטכנולוגיית  ANCתוך הבחנה בין רעשי רקע לקולות אנושיים. זמן הסוללה של ה-WL3024 הוא עד 41 שעות האזנה בטעינה מלאה של כשעתיים.

סדרת ה3000- Dell
קרדיט: Dell

מחיר מומלץ בישראל

Dell Wired Headset WH3024 399 ₪
Dell Wireless Headset WL3024 949 ₪

טרם נקבע מחיר לסדרת ה- 5000


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות