חדשות היום

בעקבות גיוס ההון והזינוק במכירות: חברת סטארט-אפ הסייבר Zero Networks תכפיל את מצבת העובדים

חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר Zero Networks, ספקית מובילה של פתרונות Zero Trust לאבטחת רשת וזהויות משתמשים, הודיעה שהיא מתעתדת להכפיל את מצבת עובדים שלה במשרדיה בתל אביב, אירופה וארה”ב. מצבת העובדים כוללת כיום 50 עובדים והיא תוכפל בחודשים הקרובים עם גיוס ל-50 משרות נוספות של מפתחים, אנליסטים, QA, תמיכה, מכירות ועוד.

מלבד מיומנויות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, דף המשרות של החברה (https://zeronetworks.com/careers) מציין דרישות סף נוספות כמו: חוש הומור, אהבת מסיבות ונכונות לטפל גם במשימות קשות (Getting sh*t done).

בני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ”ל Zero Networks: “גיוס העובדים הוא אחד המהלכים שאנו מבצעים בעקבות גיוס הון של 20 מיליון דולר בסבב B שהשלמנו לאחרונה. פתרון אבטחת הסייבר שלנו חודר במהירות ללב המגזר העסקי באירופה וארה”ב ואנו מחפשים מומחים טכנולוגיים, מומחי סייבר ואנשי ונשות מקצוע בתחומים נוספים שיתמכו בצמיחה הגלובלית המואצת שלנו. בשנת 2023 רשמה החברה צמיחה של פי 5 בהכנסות החוזרות והעובדים החדשים והקיימים יגביהו את רף ההישגים בשנת 2024”.

חן גבאי, סמנכ”לית משאבי אנוש Zero Networks: “אנו מציעים לבעלי ובעלות כישורים מתאימים אתגרים מקצועיים בחזית הטכנולוגיה, אפשרויות קידום וכן חבילה תחרותית של שכר והטבות, לרבות תוכנית אופציות חדשנית. המצטרפים והמצטרפות ייהנו גם מסביבת עבודה גמישה ודינאמית וכן מתרבות ארגונית שחרטה על דגלה את ערכיה של החברה: חברות, שקיפות, שאיפה לצמיחה, חתירה למצוינות והתמדה”.

Zero Networks פותרת את אחת הבעיות הסבוכות ביותר באבטחת הסייבר – כיצד למנוע, ולא “רק” להתריע, מתוקפים לנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה. החברה  פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי – ומחייבת אימות רב שלבי בפעולות רגישות. שירות ה-SaaS מוטמע תוך דקות ומתחיל לרוץ תוך כ-30 יום בלבד – לעומת מספר שנים שנדרשות  להטמעה של פתרונות סגמנטציה אחרים שלעתים קרובות לא מספקים הגנה מקיפה.

Zero Networks נוסדה בשנת 2019 ומנוהלת על ידי בני לקונישוק (מנכ”ל) ואמיר פרנקל (סמנכ”ל הטכנולוגיות). החברה גייסה מהקמתה 45 מיליון דולר במצטבר, מתוכם 20 מיליון דולר בסבב B שנסגר בסוף 2023. החברה מעסיקה כיום 50 עובדים, 35 מהם בתל-אביב, והיתר במשרדים בארה”ב ובאירופה. הפתרון של Zero Networks הושק במרץ 2022 ולאור יכולותיו החלוציות הוא זכה בהצלחה יוצאת דופן בשוק העולמי.

מכירות החברה הגיעו בתוך 9 חודשים מההשקה למיליוני דולרים וצמחו בשנה השנייה פי 5 והיא צברה רשימה מגוונת של לקוחות בארה”ב, אירופה והמזרח התיכון, ובכללם בנקים מסחריים ובנקי השקעות גלובליים, קמעונאים גדולים מארה”ב, תאגידי ייצור גדולים, חברה גלובלית לספנות מכולות, בתי חולים, משרדי עורכי דין, חברות בנייה וטלקום וכן מוסדות במגזר הציבורי.


תמונה- צוות הסטארט-אפ Zero Networks בישראל- קרדיט צילום: רוני הרמן.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות