חדשות היום

הסטארטאפ Slice Global גייס 7 מיליון דולר לפלטפורמה גלובלית לניהול אקוויטי לעובדים

הטכנולוגיה מאפשרת לחברות גלובליות להעניק אקוויטי לעובדים ויועצים במדינות שונות בעולם, בהתאם לרגולציה ומיסוי גלובלי

חברת הסטארטאפ Slice Global, שמפתחת פלטפורמה אוטומטית/מבוססת בינה מלאכותית לניהול ומיסוי אקוויטי לעובדים ויועצים המועסקים ברחבי העולם, מכריזה על גיוס סיד בסך 7 מיליון דולר. הסיבוב הובל על ידי קרן TLV Partners, בהשתתפות R-Squared Ventures, Jibe Ventures, משרדי עורכי דין בינלאומיים, ביניהם Wilson Sonsini ו-Fenwick & West. השתתפו בסיבוב גם משקיעים פרטיים מארה״ב וישראל, בהם עינת גז, מייסדת משותפת ומנכ”לית Papaya Global.

מגמת ההתרחבות הגלובלית של חברות טכנולוגיה בשנים האחרונות והביקוש לעובדים מוכשרים, הגבירו את התחרות בשוק העבודה. כחלק מהמאמץ לגיוס כח אדם איכותי, חברות מעניקות לעובדים מניות ואופציות בנוסף לשכר. מה שגורם לכך שהן נדרשות להתמודד עם ניתוח והבנה של חוקי מס ומגבלות רגולטוריות בעשרות מדינות במקביל. עובדים עם אזרחויות כפולות נדרשים להתייחס לציות במספר מדינות במקביל. זאת בנוסף לצורך לבצע מעקב תמידי אחר שינויים בתחום ברחבי העולם, כדי להימנע מביצוע עבירות של המעסיק או העובד המובילות לקנסות ישירים לשני הצדדים, פגיעה תדמיתית של מקום העבודה ופגיעה בשימור העובדים.

Slice Global פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, המשמשת לניהול הקצאת מניות ואופציות לעובדים ויועצים, המועסקים במדינות שונות בעולם. הפלטפורמה פותרת למעסיק ולעובד את הבעיות הנוצרות מריבוי דרישות הרגולציה והמיסוי, והקושי לעקוב אחריהן במדינות שונות. הפלטפורמה מנתחת שינויים גלובליים בכללי החקיקה בזמן אמת באמצעות בינה מלאכותית, בעזרת מודלי LLMs היא מאפשרת להפיק מהם תובנות, ובמידת הצורך שולחת התראות למעסיקים ולעובדים על סיכונים משפטיים או פיננסיים.

ניתן להתאים את הפלטפורמה לצרכי הארגון, ולשלב אותה בקלות בכלי העבודה של הארגון. הפלטפורמה ממקסמת את יתרונות המיסוי הן למעסיקים והן לעובדיהם, וחוסכת זמן יקר לסמנכ״לי הכספים בכך שהיא מקצרת את תהליך הבדיקה ממספר חודשים לדקות ספורות ומונעת טעויות אנוש בניהול התהליך המורכב, שלעתים מובילות לאובדן של מאות אלפי דולרים ואף יותר לעובד או למעסיק.

החברה הוקמה על ידי המייסדים מאור לברן, המשמש מנכ”ל, בעברו עורך דין תאגידי ודורג במשך שנים ברשימת Top Tech Attorney של The Legal 500. אבירם ברג, CTO, מומחה בעולם הדאטה סיינס, בעברו מהנדס ב-Dataloop וחוקר במכון ויצמן. ויואל אמיר, CPO, בעל רקע של תפקידים בכירים בניהול מוצרי בינה מלאכותית ב-Salesforce, Google ושני סטארטאפים שנמכרו.

Slice Global כבר תומכת בניהול אקוויטי עבור אלפי עובדים ב-23 מדינות, בהן ארה”ב, בריטניה, צרפת, הודו, אוסטרליה, הולנד, שוויץ, יפן, ברזיל. כספי הגיוס ישמשו להמשך פיתוח הפלטפורמה, הרחבת הפעילות ל-100 מדינות נוספות עד סוף השנה, הרחבת הפריסה בארה”ב ואירופה, וגיוס עובדים חדשים.

לדברי איתן בק, מייסד ושותף-מנהל בקרן TLV Partners, שהובילה את סיבוב הגיוס: “אנחנו מכירים היטב את הקשיים הרבים שקיימים בתחום ניהול אקוויטי של עובדים בחברות טכנולוגיה בינלאומיות. התחום מכיל אינספור סיכונים לעבירה בשוגג על חוקי מדינה מסוימת או זכויות העובדים. לכן, הפתרון הטכנולוגי של Slice עניין אותנו כבר מהרגע הראשון. הפתרונות הקיימים בשוק אינם נותנים מענה מלא למורכבות הגלובלית של מענקי ההון. Slice מביאה סטנדרט חדש בתחום שמובל על ידי צוות חזק המשלב כשרונות מתחומי המשפט, הפיתוח, וניהול מוצר.”

לדברי מאור לברן, מייסד-משותף ומנכ”ל Slice Global: “לאורך 13 שנים בהם שימשתי עורך דין תאגידי, ראיתי את האתגרים של חברות בניהול המניות והאופציות שהקצו לעובדים ברחבי העולם. הקושי בהבנה והקפדה על החוקים שמשתנים ללא הרף במדינות השונות. במקרים מסוימים חברות נקנסו בסכומים של 200 אלף דולר ויותר עקב טעויות שנעשו. הפלטפורמה שלנו מאפשרת להזניק את היכולות של סמנכ”לי כספים בעזרת בינה מלאכותית ולקבל מידע בתוך דקות ספורות במקום תהליך שכיום דורש מספרחודשי עבודה מורכבים, בליווי עורכי דין ויועצי מס מקומיים. באמצעות הפלטפורמה שלנו נמנעת מעובדי החברה חוויה שלילית בשל התהליכים הארוכים או מיסוי מיותר.”

לדברי עינת גז, מייסדת-משותפת ומנכ”לית פאפיה גלובל: “Slice Global פותרת בעיה ארוכת שנים בתחום ניהול ההון של עובדים בחברות טכנולוגיה. החברה בעמדה מעולה להפוך למובילה בתחום זה, כפי שעשתה פאפיה בעולם השכר. הפלטפורמה של החברה מתמודדת עם כל ההיבטים של ניהול ההון, כולל נושאים משפטיים ומיסוי, חוסכת זמן עבודה יקר של צוותי הכספים וניהול העובדים בחברות ומונעת הוצאות מיותרות.”


קרדיט: אריק סולטן

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות