חדשות היום

סובארו משתפת פעולה עם Dell כדי לשפר את בטיחות הנהגים ולהפחית תאונות בעזרת טכנולוגיית AI

סובארו תיעזר בשירותי אחסון וניהול הנתונים של Dell בהם תאחסן את המידע המגיע ממערכות הבטיחות

תשפר את יכולות ניתוח התמונה והסקת המסקנות ממנה

Dell Technologies וסובארו מודיעות על שיתוף פעולה לשיפור בטיחות הנהגים באמצעות יכולות AI. שיתוף הפעולה התבצע באמצעות התקנת שרתי ה-PowerScale של Dell וחיבורם למערכת ה-EyeSight Driver Assist של סובארו, המותקנת ביותר מ-5.5 מיליון כלי רכב בעולם על מנת להפחית תאונות.

שרתי Dell שמותקנים במעבדת סובארו לפיתוח בינה מלאכותית, יכולים לאחסן פי 1,000 יותר קבצים מאשר הפלטפורמות הקודמות וכן לחבר בין שרתים פיזיים לסביבות ענן.

סובארו תיעזר בשרתים עבור אחסון הנתונים המגיעים ממערכת ה-EyeSight Driver Assist, ניהול וסינון הנתונים, והסקת המסקנות מהם. לדוגמה, סובארו תוכל בעזרתם לשפר את יכולות ניתוח תמונה שמגיעה מניטור הנסיעה, מערכת סטיית הנתיב ועוד.

EyeSight היא המערכת הראשונה בעולם המשתמשת בטכנולוגיית מצלמות כפולות אשר סורקות ללא הרף את הכביש לאיתור סכנות בלתי צפויות כדי לספק סיוע לנהג כמו בלימה לפני התנגשות, המזהה לא רק מכוניות אלא גם הולכי רגל ואופנועים בנתיב וכן אזהרת סטיה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

המערכת תורמת רבות לביצועי הבטיחות של רכבי סובארו לאורך השנים. מחקר של סובארו, המבוסס על נתוני המכון של יפן לחקר תאונות דרכים וניתוח נתונים (ITARDA) מראה כי שיעור התאונות של כלי רכב המצוידים במערכת ה-EyeSight ביפן עומד על 0.06% בלבד.


קרדיט: יח”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות