חדשות היום

גילת זכתה בהזמנות נוספות בהיקף של למעלה מ-13 מיליון דולר ממפעילות לוויין עבור פלטפורמות

ה-SkyEdge IV וה-SkyEdge II-C המובילות בעולם

פלטפורמות ה-SkyEdge ממלאות תפקיד מרכזי ביכולת לאפשר קישוריות בטיסה, תקשורת ימית, תמסורת סלולרית ושירותי נתונים נייחים ברחבי העולם

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי זכתה בהזמנות מצטברות בהיקף של למעלה מ-13 מיליון דולר ממספר מפעילות לוויין להרחבת רשתות התקשורת הלוויינית הגלובליות שלהן, באמצעות פלטפורמת ה-SkyEdge IV של גילת הפועלת במספר מסלולים ומאפשרת ריבוי שימושים ומינוף התאימות עם מודמים בפלטפורמת SkyEdge II-C.

ההזמנות הינן הזמנות המשך הנובעות מהשותפויות האסטרטגיות שנרקמו עם בחירת פלטפורמות ה-SkyEdge של גילת על ידי מפעילות לוויין מרכזיות. פלטפורמות ה-SkyEdge ממלאות תפקיד מרכזי ביכולת לאפשר קישוריות בטיסה, תקשורת ימית, תמסורת סלולרית ושירותי נתונים נייחים.

“אנו רואים ביקוש הולך וגובר לפלטפורמות ה-SkyEdge של גילת בעת בה מפעילות לוויין מרחיבות את הרשתות שלהן ומספקות מגוון רחב יותר של יישומים למספר הולך וגדל של משתמשים”, אמר חגי כץ, סמנכ”ל שיווק ומוצרים בגילת. “עם SkyEdge IV, למפעילות לוויין יש את היכולת להתרחב בקלות בהתבסס על צורכי הקיבולת של לווייני VHTS ו-NGSO בזמן אמת, להרוויח מתאימות לאחור עם מודמי SkyEdge II-c וליהנות מהמעבר החלק ביותר לענן ול-5G NTN בעתיד.”


מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות