חדשות היום

התעשייה האווירית וחברת ארוטור חתמו על הסכם שיתוף פעולה

תל אביב, 2.4.2024, התעשייה האווירית, וחברת ארוטור מערכות בלתי מאוישות בע”מ, חתמו על הסכם עקרונות  הכולל פיתוח מוצרים וקידום שיתוף פעולה מסחרי.

במסגרת ההסכם יפותחו מערכות רחפנים מתקדמות לשימושים צבאיים למשימות מגוונות עבור משתמשים ביבשה, ים ואוויר ברובד הטקטי. ההסכם כולל פיתוח הנדסי של  מערכת  הרחפן “אפוס” של ארוטור, המתבססת על תצורה ייחודית, מערכת הנעה מרכזית בדלק כבד וניהוג באמצעות פסיעה משתנה המעניקה יתרון מבצעי מובהק  בהיבטים של משקל נשיאה, משך טיסה ויכולות תמרון.

מנכ”ל התעשייה האווירית,  מר בועז לוי:

“שיתוף הפעולה בין התעשייה האווירית לארוטור יאפשר לתעשייה האווירית למנף סינרגיות בקווי המוצרים ולקדם את צמיחתן העסקית של שתי החברות.

התעשייה האווירית פועלת בשגרה ובחירום כדי לספק ללקוחותיה את הפתרונות הטובים ביותר. שיתופי פעולה כמו זה שנחתם עתה מביאים אותנו לקדמת הבמה בכל תחום בו אנו עוסקים וכך אנו מגדילים את סל הפתרונות שלנו.”

יו”ר ומנכ”ל ארוטור מערכות בלתי מאוישות, רז גבע: “ארוטור מפתחת רחפנים פורצי דרך בהיבטי משקל נשיאה ומשך שהייה. יחד עם התעשייה האווירית כשותף מוביל בענף התעופה והכלים הבלתי מאוישים בתחום הצבאי והפרה-צבאי נרחיב את בסיס הלקוחות ברחבי העולם. ארוטור והתעשייה האווירית כבר החלו את שיתוף הפעולה בניהן, וביחד שתי החברות ייצרו הזדמנויות עסקיות חדשות, להצלחת שתי החברות.”

התעשייה האווירית היא מובילה עולמית בייצור ובפיתוח מערכות מתקדמות בתחומי האוויר, החלל, הים, היבשה והסייבר, בעבור השוק הצבאי-בטחוני והגנת המולדת (HLS). חטיבת כלי טייס צבאיים מציעה ללקוחותיה ארסנל פתרונות רחב ומגוון של מערכות כלי טייס נשלטים מרחוק (כטמ”מ) מהרובד הטקטי ועד המשימות האסטרטגיות, באמצעות מערכות משימה והטסה המשלבות פלטפורמות מטכנולוגיות מגוונות המאפשרות מיצוי מודיעיני ומבצעי של יכולות המערך המשולב.


קרדיט צילום:  התעשייה האווירית וחברת ארוטור.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות