חדשות היום

10/01/10 NXP הציגה מערכת על-גבי שבב של קופסת ממיר המבוססת על מעבדי Cortex-A9 ARM

 ריבוי מעבדי ARM בעלי רמות ביצועים גבוהות מאפשר יצירה של התקני STB ביתיים מרושתים וחסכוניים באנרגיה 

בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית (CES) הציגו החברות NXP סמיקונדקטורס ו-ARM את משפחת המוצרים  NXP 847x/8x/9x SoC שהוכרזה לאחרונה, המתבססת על מעבדי Cortex™ של ARM. משפחת ה- NXP PNX847x/8x/9x מייצגת את פלטפורמת ה-SoC (מערכת על-גבי שבב) המשולבת הראשונה בעולם של קופסת ממיר בתהליך 45 ננומטר, המשלבת מקלטי שידור רב-ערוציים. משפחת
ה- NXP PNX847x/8x/9x משתמשת במעבדים Cortex-A9 MPCore™ ו-Cortex-M3 מבית ARM כדי לאפשר יצירתו של פתרון בעל רמת ביצועים גבוהה ונצילות אנרגיה משופרת ברמת עלויות נמוכה.

 

מעבד ה-ARM Cortex-M3 אחראי לתיאום של ניהול ההספק עבור כל המערכת, מה שמאפשר למשפחת ה- NXP PNX847x/8x/9x להעניק למשתמשים מיטוב הספק גמיש ואפשרות של עבודת המערכת במצב המתנה בהספק נמוך ביותר, ובמקביל מתיר ליצרניות OEM שמייצרות קופסאות ממיר לעמוד במפרטים כל הגרסאות העדכניות ביותר של הסכם וולנטרי ושל ה-EnergyStar .

 

משפחת ה- NXP PNX847x/8x/9xמבוססת על ארכיטקטורת המעבדים של ARM Cortex-A9 MPCore בעלת רמת ביצועים גבוהה וחיסכון בהספק, ועל-כן היא מקנה למשתמשים רמה גבוהה של ביצועי מערכת ביישומים של הזרמת וידאו DVR מאובטח לכמה חדרים על רשתות ביתיות ובמנועי תווכת STB מבוססי Java. השילוב של מעבדי ARM Cortex-A9 על המערכת האקולוגית המקיפה שלהם הכוללת תוכנות אינטרנט ביחד עם המערך העשיר של טכנולוגיות פענוח חומרה מבוססות  DSP וחומרות מבית NXP מאפשר לחברות להציע לצרכנים רמת ביצועים מובילה בתעשייה עבור סביבות ממשקי משתמש המבוססות על טכנולוגיות דפדפן רשת ועל AdobeFlash. אימוץ של מעבד ה-ARM Cortex-A9 MPCore לשימוש בשוק ה-STB מאפשר ל-NXP ליהנות גם מהמערכת האקולוגית המקיפה והמתרחבת של ARM. 

 

תגובות סגורות