11/01/10 אריקסון חשפה מגוון יישומי LTE בתערוכת CES

החברות  Verizonואריקסון הציגו מערכת LTE בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית CES בלאס וגאס בין היתר הודגמו פתרונות בתחום הבריאות, אבטחה ושירות טכני

LTE תשנה את האופן בו פועלים עסקים במגוון רחב של ענפים

אריקסון (נאסד”ק: ERIC) ביחד עם חברת הסלולר Verizon האמריקאית, מדגימות את העתיד של תקשורת סלולרית בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית CES, שננעלה אמש בלאס-וגאס. אריקסון הציגה מגוון רחב של יישומים שונים, בהן רשתות Long Term Evolution (LTE) עתידיות, שיאפשרו לספק פתרונות למצבים אמיתיים בארגונים. “אריקסון לא רק מבינה את הטכנולוגיה הנדרשת על מנת להפעיל רשת LTE, אלא גם מבינה כיצד לקוחות יכולים להפיק תועלת מהטכנולוגיה”, מסביר אנג’ל רואיז, נשיא ומנכ”ל אריקסון צפון אמריקה, “המטרה שלנו היא להדגים פתרונות חדשניים אמיתיים למשתמש הקצה ולא רק אפליקציות של הרשת”.

 

ההדגמות שעורכת אריקסון בתערוכה הן:

תחום הבריאות –  אדם חולה בבית עם מקרה חירום רפואי, אחות שנמצאת בתנועה, רופא במרפאה ומוקדן, שמנהלים תקשורת באמצעות רשת LTE בתשתית הסלולרית. בעזרת המוקד יוצרים שיחות וידאו ומשתפים קבצים בזמן אמת בין הגורמים השונים. בעזרת אבחון וזיהוי מיידי של הרופא, ניתן לסייע לחולה בבית.

טכנאי שטח – התקנה/תמיכה מרחוק של חלק חילוף תקול. שיתוף הפעולה כולל את טכנאי השטח המשתמש בחיבור LTE, מומחה במטה החברה ומוקדן, כאשר כולם משתמשים בשיתוף וידאו וקבצים כדי להבטיח תיקון מהיר בשטח.

אבטחה – מערכת מעקב פנימית בבנין שמקושרת באמצעות רשת LTE למאבטחים בתוך הבניין ומוקד אבטחה חיצוני. ניתן לבחון את המתרחש בבניין, תוך כדי שיתוף פעולה בזמן אמת עם בעל הבניין.

הדרכה מרחוק/חינוך– רופא מקים רשת LTE, כדי לאמן באמצעות שידורי וידאו מספר צוותי רופאים מרוחקים. הרופא מתכנן לתדרך אותם לקראת ניסוי קליני שהוא עורך.

קריין חדשות – סוכנות ידיעות מספקת כיסוי על ידיעה, באמצעות שיתוף פעולה בין עורך הכתבה, צוותי צילום שנמצאים בשטח ומפיק התוכנית. ההדגמה מראה כיצד רשת LTE מאפשרת לצוותי צילום בשטח להעלות וידאו באיכות HD בזמן אמת לצוות העורכים במשרדי ההפקה.

הדור הבא של רשתות תקשורת סלולריות – LTE, מאפשר העברה מהירה של כמויות מידע עצומות ביעילות, תוך ניצול מרבי של תדרי השידור. בגלל זמן תגובה מהיר יותר של הרשת, יכולים הצרכנים ליהנות מכל שירות שזמין באופן מקוון, וידאו בשידור ישיר או משחקי רשת, גם אם הם בתנועה. באמצעות אריקסון, השיקה לאחרונה מפעילת הסלולר השבדית TeliaSonera רשת LTE, הראשונה מסוגה בעולם. אריקסון חתמה עד היום חוזים לאספקת LTE עם ארבעה מפעילים גדולי ביניהם Verizon (ארה”ב), MetroPCS (ארה”ב), NTT DoCoMo (יפן) ו TeliaSonera (שבדיה).

 

למידע נוסף על ההישגים של אריקסון בתחום ה LTE :

http://www.ericsson.com/ericsson/press/facts_figures/lte_achievement.shtml

 

תגובות סגורות