חדשות היום

11/01/10 מכשירי PTT (Push-To-Talk) חדשים מבית מוטורולה מעניקים לקמעונאים מגוון אפשרויות תקשורת; המכשירים קלים וניתנים לענידה

פתרונות קול חדשים משפרים את חוויית הלקוח הודות להרחבת הגישה לתקשורת בזמן אמת לכל השותפים

 

מוטורולה הרחיבה את קו מוצרי הקול המשולבים שלה עם מכשיר הרדיו הדו-כיווני החדש מדגם CLP ומכשיר התג TEAM שהינו מכשיר) PTT  Push-to-talk ) המעביר קול על גבי רשת מקומית אלחוטית (VoWLAN) (EWB100). מוצרים חדשים אלו מצעידים קדימה את מוצרי הקול הניידים, קובעים רף חדש בכל הנוגע לניידות ולעלות סבירה, ומאפשרים לארגונים להרחיב את יתרונות התקשורת האלחוטית לכלל הארגון. מכשירים אלו, שהינם קומפקטים ביותר, קלי משקל וקלים לשימוש, תוכננו במיוחד עבור עובדים קמעונאיים מרובי משימות. הם מאפשרים זמני תגובה מהירים ותפוקה גבוהה יותר – ובסופו של דבר, משפרים את השירות, שביעות הרצון ושימור הלקוחות.

כיוון שצורכי הקמעונאים משתנים מחנות לחנות, הרחיבה מוטורולה את קו המוצרים לפתרונות קול והיא מציעה מגוון רחב של טכנולוגיות על מנת להבטיח שהארגונים יוכלו להעניק תקשורת באיכות גבוהה מעל רדיו דו-כיווני או VoWLAN – או שניהם.

 

“מוטורולה ממשיכה להפגין את פעילותה ארוכת השנים לחדשנות עם קו מוצרים ללא אח ורע של פתרונות קול המיועדים לקמעונאים. היא מסייעת להם במענה לצורכיהם המשתנים ודרישותיהם של הלקוחות”, אומר פרנק ריזו, מנהל בכיר לפתרונות קמעונאיים ביחידת פתרונות ניידות לארגונים (Enterprise Mobility Solutions) של מוטורולה. “מוטורולה מציעה עתה יותר גמישות מכל ספק אחר בשוק, מבטיחה את השקעות הלקוחות ומבטלת את הגבלת הלקוח לטכנולוגיה יחידה. בנוסף, למוטורולה יכולת ייחודית לספק קישוריות קול מעל טכנולוגיות שונות, כגון רדיו דו-כיווני, מחשבים ניידים ו- TEAM VoWLAN באמצעות  ה- TEAM Radio Link Solution, כדי שצוותי העבודה יוכלו לתקשר ביניהם מיד גם כאשר הם משתמשים במכשירים שונים”.

 

פיתרון קול המשלב בין פרודוקטיביות לסגנון

 

הרדיו הדו-כיווני מדגםCLP  של מוטורולה תוכנן במיוחד לנוחות, לעמידות ולקלות שימוש – ומעניק תקשורת PTT מיידית ואמינה בסביבות התובעניות של ענפי הקמעונות, המסעדנות והאירוח.

פיתרון מוכן לשימוש ולפריסה זה מבטל גם את דרישות התשתית. ה- CLP, המעניק בידי שותפים  בתחום הקמעונות והאירוח גישה בזמן אמת למידע כדי לשפר את חוויית הלקוח, ניתן לשימוש במקומות סגורים ופתוחים כאחד. כאשר הוא משולב יחד עם המגבר הנייד החדש של מוטורולה מדגם  RPX, הוא מעניק למשתמשים כיסוי מוגבר כדי להבטיח תקשורת עקבית ללא הפרעות.

 

ה- CLP, המעוצב בתחכום ומעניק שילוב ייחודי בין סגנון לפונקציונאליות, ממציא מחדש את הרדיו הדו-כיווני המסורתי על ידי הכללת גורמים חיוניים בלבד – ומציע רב תכליתיות הנחוצה כדי לענות על דרישותיהם התובעניות של הלקוחות. ניתן להשתמש ב- CLP כדי לבקש לבדוק מחירים בקומת המסחר, לתאם בין עובדי בית המלון כדי להיענות מיד לדרישות השוערים או משק הבית, או לעזור לסועדים להגיע למקומות הישיבה שלהם במסעדה מלאה. ה- CLP, שגודלו כגודל כרטיס ביקור רגיל, הוא הרדיו הדו-כיווני הקטן והקל ביותר מסוגו. הפעלת PTT פשוטה בכפתור אחד מעניקה זמני תגובה מהירים ושירות לקוחות מעולה. טכנולוגיית ה- Bluetooth מעניקה חופש לנוע ממקום למקום ללא חוטים שבהם ניתן להסתבך או להתעכב בגללם.

סדרת  ה-CLP מיועדת לתקשורת דיסקרטית. יחד עם אוזנייה נוחה, ביצועי השמע הברורים והחזקים של ה- CLP והתפריטים מונעי הקול מאפשרים לשותפים להישאר מחוברים, מצמצמים טעויות ונענים במהירות לחברי צוות אחרים או לדרישות הלקוחות מבלי להפריע ללקוח. לאמינות נוספת, ה- CLP מציע גם חיי סוללה ארוכים יותר עם עד 18 שעות פעולה.

 

ניוד עובדים בעלי משימות דרך  רשת מקומית אלחוטית עם קישוריות קול

תג ה- TEAM של מוטורולה (EWB100) מספק מענה לדרישת הלקוחות לקישוריות קול איכותית באמצעותPTT  מעל הרשת המקומית האלחוטית (WLAN) לעובדים ניידים.

מכשיר ה- VoWLAN EWB100 החדש, שהינו קל לשימוש ושוקל פחות מ-60 גרם, מפשט את ניהול המשימות ומשפר את התפוקה. הוא מאפשר לעמיתים לעבודה לטפל בבעיות, לשאול שאלות, להשלים משימה או לדווח על סיום משימה מיד באותו רגע.

ה- EWB100, העובד דרך הרשת המקומית האלחוטית של הארגון, הינו בעל  כתובת IP, המאפשרת אינטגרציה עם יישומים מבוססי IP. יחד עם טכנולוגיית הקול המוכחת של מוטורולה, הוא מציע מפרטים באיכות גבוהה לעוצמת קול, עמעום הד/רעש וחיי סוללה.

 

ה- EWB100 קל לפריסה ומשתלב עם תשתית WLAN קיימת ללא אינטגרציה עם שרתים או PBX ויוצר תקשורת PPT יעילה וחסכונית עבור עד 32 קבוצות דיבור. היכולת ליצור קבוצות עבודה משולבות בין בעלי תפקידים שונים עוזרת להבטיח, כי הממונים והעובדים יוכלו להשיג בקלות זה את זה, ומשפרת את היעילות התפעולית וניצול כוח האדם.

 

רב-תכליתיות ואמינות מוכחות של מוטורולה

מכשיר ה- CLP ותג ה- TEAM, הבנויים שניהם לעמוד בדרישות התובעניות של שימוש יומיומי במוסדות קמעונאים ובענף האירוח המאופיינים בקצב עבודה מהיר, מעניקים תקשורת קול אמינה לאורך כלל הארגון, ללא תשלומים חודשיים. שני המכשירים עמידים ויכולים לשרוד נפילות בלתי נמנעות, חשיפה לנוזלים שנשפכים, אבק ושפשופים.

 

מכשיר הרדיו הדו-כיווני CLP ותג ה- TEAM, המעניקים גמישות וחופש, מציעים מספר אפשרויות ענידה נוחות ואביזרי שמע מוכחים כדי להעניק למשתמשים את הנוחות והחופש להתאימם לסגנון ולסביבת העבודה שלהם. שני המכשירים מעניקים לעובדים בתחום הקמעונות והאירוח גישה נוחה לתקשורת קול במקום ובזמן הדרוש להם – ובה בעת מאפשרים לארגונים לצייד את עובדיהם במגוון מכשירים קטנים וקומפקטיים כדי לבצע את העבודה. שני דגמי ה- CLP – הדגם החד- ערוצי או בעל ארבעת הערוצים –  צפויים לצאת לשוק ברבעון הראשון לשנת 2010. דגם  ה- Bluetooth צפוי להגיע לשוק במחצית השנייה של 2010. תג ה- TEAM יצא זה עתה לשוק בצפון אמריקה.

 

 

תגובות סגורות