חדשות היום

12/01/10 YCD מולטימדיה, אינטל ומיקרוסופט פיתחו במשותף פתרון שילוט דיגיטאלי המיועד לקמעונאים ולתעשיית האירוח

רשת כלבו העושה שימוש במערכת החדשנית, יכולה, לדוגמה, לשדר מסרים שיווקיים שונים במספר איזורי מכירה/שירות במקביל: תכנים מסוימים במחלקות המזון, מסרים אחרים באיזור הקוסמטיקה, מסרים נוספים במחלקת הביגוד ומבצעים ייעודיים בקו הקופות – וכל זאת מתוך מעבד PC אחד

YCD מולטימדיה, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטאליים חכמים לבתי עסק, הודיעה היום על השקת הדור הבא של השילוט הדיגיטאלי, שפותח במשותף עם אינטל ומיקרוסופט. המערכת החדשה, המבוססת על מעבד Core i7 של אינטל ומערכת ההפעלה Windows Embedded Standard 2011, תיחשף לראשונה בביתן של אינטל, בתערוכת הצרכנות הגדולה בעולם – NRF – שנפתחת היום במרכז ג’אביטס בניו-יורק.

 

המערכת, המריצה את נגן המדיה YCD|Player של YCD המיועד לתחומי הקמעונאות, המלונאות והאירוח, תדגים ניהול מדיה דיגיטאלית רב ערוצית בסביבה קמעונאית. כך, לדוגמה, רשת כלבו יכולה לשדר מסרים שיווקיים שונים במספר איזורי מכירה/שירות במקביל: תכנים מסוימים במחלקות המזון, מסרים אחרים באיזור הקוסמטיקה, מסרים נוספים במחלקת הביגוד ומבצעים ייעודיים בקו הקופות – וכל זאת מתוך מעבד PC אחד. הפתרון החדש, מוריד באופן משמעותי את העלויות לעסק בכך שהוא מפחית את הצורך בשימוש בכרטיסי וידאו, או בנגני מדיה נוספים.

 

המעבד שבלב המערכת, פותח במיוחד על ידי אינטל עבור יישומים משובצים, דוגמת שימושי מדיה דיגיטאלית והשימוש במערכת Windows Embedded מביא עימו גמישות תכנונית ומאפשר למפתחים להתמקד בפיתוח חוויית משתמש עשירה, שימושי וידאו ברזולוציה גבוהה (HD) וחיבור למגוון שירותי און ליין ותשתיות מחשוב קיימות.

 

“הפלטפורמה החדשה, מבוססת המעבד של אינטל ומערכת ההפעלה של מיקרוסופט, משנה את חוקי המשחק בתעשיית המדיה הדיגיטאלית”, אומר דני זאבי, מנהל טכנולוגיות ראשי וממייסדי YCD מולטימדיה. “זהו הפיתרון האידאלי למשווקים, הרוצים להגיע ללקוחותיהם באופן יותר אישי ומפתה, באמצעות פיתרון רב ערוצי, מבוסס מכשיר משדר אחד בלבד, מבלי לסכן את איכות השידור ותוך מתן חוויית משתמש אינטראקטיבית ועשירה”. 

 

“אנו שמחים לשתף פעולה עם YCD מולטימדיה, חלוצה מובילה בתחום פתרונות המדיה הדיגיטאלית”, אומרת אירנה אנדונובה, מנהלת תחום מוצרי סטנדרט ואנטרפרייז במיקרוסופט. “באמצעות הפתרון שלנו תוכל YCD לספק ללקוחותיה חוויית משתמש עשירה, אינטראקטיבית ואפקטיבית”.

 

“עם המעבד של אינטל המבוסס פתרונות מדיה דיגיטאלית, דוגמת אלה של YCD, משווקים יוכלו לשפר את הדרך שבה הלקוחות שלהם מתקשרים עם סביבות שילוט דיגיטאלי בסביבה הקמעונאית”, אומר חוזה אוואלוס, מנהל תחום Digital Signage באינטל.

 

בנוסף, תציג YCD בכנס קיר וידאו של 9 מסכים (33X), המסוגל להציג תוכן 4K  עשיר, ברזולוציה של 2160 X 3820 (Ultra-HD), באמצעות מערכת ה- MuVi WallTM. תוכן באיכות K4 –  Ultra-HD הוא בעל רזולוציה הגדולה פי ארבעה מרמת Full HD רגילה ( X 10801920), ומקביל לרמת הרזולוציה הגבוהה הנצפית באולמות קולנוע. מערכת זו מבוססת על שני מעבדי אינטל Xeon (מסדרת i7), עם תוכנה שפותחה ע”י YCD.

 

תגובות סגורות