חדשות היום

09/11/10 פוליקום תפתח אפליקציות וידיאו קונפרנס עבור ה’גלאקסי טאב’ המבוסס אנדרואיד של סמסונג

חברת המחקר התעשייתית IDC מעריכה שמשלוחי הטאבלטים יגדלו מ-7.6 מיליון יחידות ב-2010 ליותר מ-46 מיליון יחידות ב-2014

פוליקום תפתח אפליקציית ווידאו שתוטמע ותופץ על ה’גלאקסי טאב’ המבוסס על האנדרואיד של סמסונג , זאת במסגרת הסכם שת”פ חדש בין החברות. האפליקציה החדשה צפויה להעלות את הרף בכל הנוגע ליכולות התקשורת הניידת ובכללה את חוויות השימוש בשיחות ועידת ווידיאו בין משתמשי הטאבלט.

האפליקציות עבור מכשירי סמסונג יספקו ללקוחות חוויית ווידאו ורשת ברזולוציה גבוהה באיכות HD , תוך שילוב יכולות הנחיה וצ’אט גבוהות ויאפשרו למכשירים הניידים של סמסונג לאתר אחד את השני ולהתחבר.

פוליקום למעשה מאפשרת גישה לאפליקציות UC עבור מכשירי מובייל בדור 3 ובדור 4 המיועדים לצרכנים פרטיים כמו גם לארגונים. הפתרונות של פוליקום בשוק הנייד ישולבו עם פתרונות רשת שיאפשרו למשתמשים לקחת חלק בשיחות אחד-על-אחד ושיחות ועידה קבוצתיות תוך כדי ניצול ושימוש בפונקציות ואיכויות HD מעולות.

גם חברת המחקר IDC צופה גידול משמעותי בשוק המכשירים הניידים, בעיקר בקרב הטאבלטים. על-פי הערכת IDC משלוחי הטאבלטים יגדלו מ-7.6 מיליון יחידות ב-2010 ליותר מ-46 מיליון יחידות ב-2014 כשהם יציגו בכך גידול שנתי (CAGR) של 57.4%. משלוחי הסמארטפון השנתיים עולים כעת על מיליארד יחידות, יותר מכל מערכות המחשבים האישיות גם יחד.

דן אנגל, המנהל האזורי בפוליקום בישראל, יוון ודרום אפריקה התייחס להכרזה וציין כי: “שלא כמו אפליקציות ווידיאו אחרות, אפליקציית פוליקום צפויה לספק אפקט נרחב ברשת האינטרנט עבור משתמשים ובעלי עסקים אשר יוכלו להשתמש ב’גלאקסי טאב’ בכדי לתקשר אחד עם השני כמו גם לאפשר להם אפליקציות רבות אחרות ובכללן שיחות ועידה בווידיאו. תשתית ב-UC החכמה של פוליקום הינה אידיאלית לאספקת שירותי רשת המאפשרים אספקת פתרונות תקשורת מאוחדת מבוססי ענן, המתמזגים באופן מלא עם מערכות דסקטופ וחדרים ייעודיים”.

תגובות סגורות