חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

הטכנולוגיה של טליט מסייעת במאבק בזיהום רעש סביבתי

טליט הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת Svantek  הפולנית בתחום תחנת ניטור רעש – SV 200 – הפועלת בתקשורת סלולרית. הפתרון של  Svantek מסייע במאבק בזיהום רעש  באזורים מאוכלסים באמצעות איסוף נתונים על רעש סביבתי ע”י תחנות סלולריות זולות וקלות לשימוש. מטרתו של המוצר החדש היא להפוך נתונים אמיתיים מהשטח לזמינים לכל ארגון.

מיתקן הניטור החדשני כולל מודול תקשורת H24 של טליט, מדור 3.5, המאפשר תקשורת מהירה בפרוטוקול התקשורת HSPA.

ה-SV 200 מנטר רעש ממושך ממספר מקומות. המיתקן מכיל את כל המנגנון ההכרחי לביצוע ניטור של רעש ממושך, כולל ניתוח והקלטה. Svantek מציעה גם מודול אופציונלי לניטור מזג אוויר, כדי להרחיב את הקונטקסט הסביבתי של הנתונים. המכשיר הקומפקטי מכיל מיקרופון, מנתח (analyzer) של רמת קול, אוגר נתונים (data logger) ומערכת תקשורת. התקנת המערכת אינה מצריכה כבלים והיא קלה ופשוטה.

“לא במקרה נפלה הבחירה על המודול של טליט המציע קישור במהירות גבוהה ויכול לפעול בכל מקום בעולם” אמר קז’ישטוף קולטיש מ- Svantek. “מיגוון מערכות ניטור הרעש והרעידות שלנו הוא ראשון במעלה, והאיכות והמצוינות הטכנית הן בליבת הפילוסופיה של החברה שלנו”.

“SV 200 משתמש במודול H24 של טליט, ובגלל שהמוצר זמין בשילובים שונים של רוחב פס איזורי ויש לו סרטיפיקציות רבות, הוא אידיאלי לשאיפה הגלובלית של Svantek לגבי המוצר שלהם” אמר דומיניקוס היארל, מנהל השיווק הראשי של טליט. “כאשר רואים את העלייה החדה באוכלוסייה של ערים גדולות, ברור שהפתרון של Svantek ימלא את צורך אמיתי ומתפתח ברחבי העולם”.

תגובות סגורות