חדשות היום

VERTU מכריזה על שת”פ עם רד בנד תוכנה לאספקת עדכונים דרך האויר

אמינות ושיפור מתמיד ללקוחות Vertu הינם הליבה של שיתוף הפעולה החדש עם רד בנד. Vertu, ספקית טלפוני היוקרה המובילה בעולם, הודיעה היום על הסכם שיתוף פעולה עם רד בנד ספקית פתרונות עדכון קושחה דרך האויר (FOTA) לשוק הסלולר, המובילה בתעשייה. ההסכם תואם את מדיניות Vertu לשתף פעולה עם הספקים המובילים בעולם בכל ההיבטים של מוצריה, החל מעור משובח וטיטניוםgrade-5  המשמשים לכיסוי החיצוני של הטלפונים, דרך הרכיבים הפנימיים, רכיבי תוכנה ושירותים.

רד בנד תנהל את השירות מקצה לקצה, החל מאירוח (hosting) ועד אספקת עדכוני תוכנה חדשה, באמצעות Software Management Center פתרון התוכנה מקצה-לקצה של רד בנד. רד בנד תתמוך במכשירי הסלולר של Vertu על גבי כל הפלטפורמות, כולל מגוון מכשירי מערכת ההפעלה אנדרואיד, כגון VERTU Ti, אשר הושק בתחילת שנת 2013.

מל מינהאס, ראש תחום התוכנה Vertu ודובר המטה בבריטניה, אמר “לקוחות Vertu מצפים לרמה יוצאת דופן של שירות ואמינות; באמצעות שיתוף הפעולה עם רד בנד אנחנו יכולים להבטיח שאנחנו מסוגלים לספק שיפורי תוכנה למוצר וחוויית משתמש עילאית באופן רציף, עם שימוש בעדכוני FOTA, הפשוטים, המהירים והאמינים ביותר”.

שירות ניהול התוכנה של רד בנד משלב את vRapid Mobile® ואת vDirect Mobile®. פתרון רד בנד לעדכון קושחה דרך האוויר (FOTA) – vRapid Mobile®, הינו הפתרון המוביל בתעשייה, אשר מוטמע ביותר מ 1.75 מיליארד טלפונים סלולרים, טאבלטים ומכשירים מקושרים נוספים. vDirect Mobile®, פתרון לניהול מכשירים מותאם לקוח ומבוסס תקני OMA DM.

תגובות סגורות