חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

חברת הסטארט-אפ Superfish גייסה 10 מיליון דולר לפיתוח הפלטפורמה החדש שלה – VENN

מנכ”ל Superfish: “מדובר בשלב אבולוציוני חדש של חיפוש באינטרנט, אנחנו גם יוצאים לגיוס של 25 עובדים חדשים”. חברת הסטארט-אפ Superfish, המפתחת אלגוריתמים ופלטפורמה למיפוי ויזואלי באינטרנט, שמחה לבשר כי השלימה בימים אלו סבב גיוס של 10 מיליון דולר באמצעות קרן וינטג’, קרן ההון סיכון האמריקאית דרייפר פישר ג’ורווטסון (DFJ) ו-DFJ TamirFishman.

בנוסף, Superfish מגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה ומגייסת 25 מפתחים מוכשרים וחדשניים שיצטרפו לפיתוח VENN  – הפלטפורמה החדשה של החברה שלה הוקדש סבב הגיוס הנוכחי. VENN, אשר מביאה את בשורת המיפוי הוויזואלי אל עולם הרשתות החברתיות, מבוססת על האלגוריתם של Superfish לחיפוש ויזואלי, אשר כבר כיום משרת עשרות מיליוני גולשים מדי יום.

העולם כולו ועולם האינטרנט בפרט הופך להיות ויזואלי יותר ויותר. מדי יום עולות לרשת חצי מיליארד תמונות, שיותר מ-99% מהן אינן ממופות ע”י גוגל ומנועי החיפוש הקיימים – ולמעשה נעלמות ברשת. VENN היא פלטפורמה חדשנית שניגשת ל’חור השחור’ הגדול ביותר באינטרנט: מאות מיליארדי התמונות שהועלו לרשתות החברתיות שאין כיום דרך למפות ולגשת אליהן.

בעזרת VENN, התמונות הללו ‘יקראו’ ויוגשו לגולשים כחווית תוכן חדשה עפ”י תחומי עניין משותפים יחד עם כלל התמונות של חבריו ושאר התמונות ברשת.

עדי פנחס מנכ”ל Superfish : “פלטפורמתVENN  היא בעצם השלב הבא של אבולוציית החיפוש באינטרנט והיא צפויה לשנות את הצורה בה אנחנו מחפשים, מגלים, קונים ומשתפים מידע ברשתות החברתיות. היות שמנועי החיפוש הרגילים היום כלל לא מתייחסים לתמונות, אלא מתבססים על הטקסט שעוטף אותן, יש מאות מיליארדי תמונות ברשת שאינן ממפות בשום מקום ושוכבות כאן שאין לה הופכין. התמונות האלה הן אוקיאנוס של רדום של מידע. ב-Superfish פיתחנו טכנולוגיה לחיפוש ויזואלי ואסטרטגיות שליפת מידע, שמאפשרות לנו ‘לקרוא’ את התמונות ולהגיש אותן באופן רלוונטי לגולש. תוספת המימד הוויזואלי תאפשר לגולשים למצוא לראשונה פרטים שאין להם כל תיאור מילולי. יחד עם הגיוס הכספי, אנחנו יוצאים גם למסע חיפוש עובדים נרחב ומחפשים 20 עובדים חדשים”.

האלגוריתם הייחודי לחיפוש ויזואלי של חברת  Superfishמפותח החל משנת 2006 בהשקעה ראשונית של קסניה ונצ’ר קפיטל, על ידי האקדמאים המובילים בעולם – מיכאל צ’רטוק, CTO וממייסדי החברה, פרופ’ ליאור וולף שעומד מאחורי face.com ופרופ’ תומאסו פוגיו (Tomaso Poggio) מ-MIT. לטכנולוגיה זו קיימים מגוון שימושים: החל ממציאת מוצרים דומים באתרי מסחר אלקטרוני ועד למציאת אנשים בעלי תווי-פנים דומים באתרי היכרויות.

תגובות סגורות