Agilent Technologies חושפת את שמה החדש של חברת ציוד המדידה האלקטרוני

חברת Keysight Technologies משקפת את היכולת לספק תובנות קריטיות במדידות

Agilent Technologies חשפה בימים אלה את שמה של חברת המדידה האלקטרונית שאמורה להתנתק ממנה במסגרת הליך פיצול החברה לשתי חברות, בתחילת חודש נובמבר 2014, והכריזה כי מדובר ב-Keysight Technologies.

השם Keysight מבטא את היכולת לראות את מה שאינו גלויי לעיני אחרים, תוך אספקת התובנות הקריטיות ו/או המרכזיות שמאפשרות להבין את סביבת הטכנולוגיה המשתנה ואת מרכיביה. המוטו של החברה החדשה, “75 שנה של פיצוח תובנות  המדידה”, מרמז על שורשיה של החברה כבר  בשנת 1939 עם הקמתה של חברת Hewlett-Packard המקורית שפיתחה את מוצריה הראשונים של החברה.

Keysight משקפת את המורשת העשירה שלנו – סטנדרטים של יושרה וחדשנות שהם סימן ההיכר של Hewlett-Packard ושל עסקי המדידה האיכותיים של Agilent”, אומר רון נרססיאן, נשיא ומנכ”ל Keysight.

“שם זה מגלם את רוח הארגון שלנו – חדשני, בעל תובנות וצפיה לעבר העתיד”, אומר נרססיאן, ומוסיף: “בעוד ש-Keysight מבוססת על “עקרונות יסוד” ששורשיהם בראשיתו של עמק הסיליקון, הרי שכחברה חדשה אנו מחויבים לספק ללקוחותינו דור חדש של פתרונות שיסייעו להם להגיע לתובנות הדרושות בכדי לספק לעולם דור חדש של טכנולוגיות”.

Keysight תרכז את פעילותה אך ורק בענף המדידה האלקטרונית, תוך התמקדות בלקוחות מתחום הבדיקה והמדידה.  העסק, אשר נכון לעכשיו מהווה חלק מ-Agilent, הינו מוביל עולמי בתחום הבדיקה והמדידה וממוקם במקום ה-1 בפתרונות לענפי התעשיה המרכזיים: תקשורת אלחוטית, תעופה וביטחון וכן יישומים תעשייתיים, מחשבים ומוליכים למחצה. החברה החדשה תכלול את כל היצע מוצרי המדידה האלקטרונית של Agilent וכן את צוות המכירות והתמיכה הגדול ביותר בענף הבדיקה והמדידה.

משרדיה הראשיים של Keysight, שצפויה להפוך לחברה עצמאית בתחילת נובמבר 2014, ימוקמו בסנטה רוזה, קליפורניה, והחברה תעסיק כ- 9,500 עובדים ב-30 מדינות.

המניות הרגילות של Keysight Technologies צפויות להיסחר בבורסת נאסד”ק, תחת הסמל KEYS. אתר האינטרנט של החברה, הזמין כבר עתה, הוא www.keysight.com.

ב-19 בספמטבר, 2013 הכריזה Agilent על כוונתה להתפצל לשתי חברות שייסחרו ציבורית, וזאת דרך הליך ספין-אוף פטור ממס של עסקי המדידה האלקטרונית שלה. החברה החדשה נקראת בשם Keysight Technologies, Inc.. הפיצול צפוי להסתיים בתחילת חודש נובמבר, 2014.

  

בתמונה : איציק סיטון- מנכ”ל אג’ילנט טכנולוגיות ישראל

תגובות סגורות