חדשות היום

אפסון משיקה בישראל את המשקפיים החכמים שלה – ה-Moverio BT200 ומכריזה על חנות אפליקציות ייעודיות

המשקפיים מוצגים לראשונה במסגרת ה- Droidcon TLV, ועידת מפתחי האנדרואיד. אפסון תנצל את הוועידה לפגישות עם מפתחים ישראלים ולהצגת הפוטנציאל הטמון ביצירת אפליקציות מציאות רבודה המתבססות על הטכנולוגיה החדשה. עם השקת המשקפיים תושק גם – בהשקת בכורה עולמית – חנות אפליקציות ייעודית. וגם – נפתחה רשימת ממתינים

ה-Moverio BT-200, המשקפיים החכמים של ענקית ההדמיה, חברת אפסון, מגיעים לשוק הישראלי צמא החידושים. המשקפיים יוצגו לראשונה במסגרת ה- Droidcon TLV, ועידת מפתחי האנדרואיד. החל מה- 1 ביוני תיפתח רשימת המתנה למשקפיים במשרדי אפסון ישראל. עקב מגבלות ייצור ודרישה עולמית גדולה, בשלב ראשון ניתן יהיה לרכוש לא יותר מ- 3 זוגות ללקוח. המחיר: כ-700 יורו. עם השקת המשקפיים תושק גם חנות אפליקציות הייעודית למשקפיים, שהגישה אליה תהייה אך ורק דרך ה-Moverio.

אפסון תנצל את הוועידה לפגישות עם מפתחים ישראלים העובדים בסביבת האנדרואיד ולהצגת הפוטנציאל הטמון עבורם ביצירת אפליקציות חדשות המתבססות על הטכנולוגיה שבמשקפיים. המפתחים הישראלים יוכלו להעלות אפליקציות לחנות הייעודית לאחר אישרורן בהנהלת החברה.

ה-Moverio BT-200, השקופים, השוקלים 88 גר’ בלבד, מפגינים רזולוציה של 540960x, עבור כל עיין והתמונות, הגרפיקה והמידע החזותי מופיעים על גבי תצוגת המציאות, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור יישומי מציאות רבודה (AR), כשהם מציבים מול עיני המרכיב אותן, מסך בגודל 320 אינץ’ (812 ס”מ) באיכות HD. העובדה שהמשקפיים פותחו על בסיס פלטפורמת האנדרואיד הפתוחה, סוללת בפני המפתחים הזדמנויות להשקת מגוון אפליקציות וכלים לשימושים מסחריים, עסקיים וביתיים, בחינוך, הדרכה, בידור, משחק, מדע, רפואה, אבטחה ועוד.

בלב המשקפים נמצא מעבד לבה כפולה במהירות 1.2 גיגהרץ והם מגיעים מוכנים להתמודדות עם שלל יישומי מציאות רבודה אפשריים: חיישני המציאות ה’רגילה’, דוגמת מצלמה קדמית, GPS, מצפן, גירוסקופ,  ואפילו מד-תאוצה, מאפשרים למכשיר להבין בדיוק מירבי את תנועת המשתמש כמו גם את העולם הסובב אותו. סוללת המשקפיים יעילה לכשש שעות בין טעינה לטעינה. הן מצויידות ביכולת תקשורת Wi-Fi ומגיעות עם 8 גיגה-בייט של זכרון מובנה וחריץ הרחבה לכרטיסי SD. ניתן יהיה לחברן בקלות למערכות נוספות דוגמת סמארטפונים וטאבלטים באמצעות קישורי בלוטות’, USB otg, או Miracast.

במהלך הוועידה תדגים אפסון אפליקציות שכבר פותחו עבור ה-Moverio, בינהן של החברות  Imaginary Computer (המפתחת משחקי מציאות רבודה), Metaio (שתדגים כיצד ניתן להשתמש במשקפיים החדשים לביצוע מטלות תחזוקה במחשבים בלי להשתמש בידיים)

ו-Wikitude (שמאפשרת למשתמשים המצויידים במשקפיים של אפסון להביט בשמיים ולראות את כל מערכות הכוכבים בתנועה).

“ה-Moverio קובע גבולות חדשים”, אומרת ואלרי ריפו-קנגלוסי, מנהלת תחום ההדמיה באפסון המתארחת בישראל. “המשקפיים שלנו מציעים הרבה מעבר למה שיכולים להציע הטבלטים או מערכות חכמות אחרות ומייצגים למעשה את היכולת לשנות את הדרך בה העולם צורך מידע ותוכן. כדי להשיג את המטרה שלנו צריך את המומחיות והיצירתיות של מפתחי האנדרואיד, שיסייעו לנו לפתח אפליקציות שיוציאו את המקסימום מהמוצר שלנו”.

לדברי אורן פליישר, מנכ”ל אפסון ישראל, במהלך הוועידה מתוכננות מספר פגישות עם חברות ישראליות המפתחות בסביבת האנדרואיד לטובת חיפוש רעיונות חדשניים ומבטיחים, שיצטרפו למהלך הגלובלי. “יש כאן הצצה לעתיד של כולנו. מחשוב לביש הוא עסק חם כיום”, אומר פליישר. “ההערכות לשוק המחשוב הביתי מדברות על צמיחה מהיקף שוק של 8 מיליארד דולר כיום להיקף של 19 מיליארד עד 2017 ואפסון רוצה לקחת חלק חשוב בו.”

תגובות סגורות