חדשות היום

פתרון בלוטות’ חכם  של CSR מאפשר לראשונה שליטה מלאה מהסמארטפון בבית החכם

CSR Mesh מאפשר למספר כמעט בלתי מוגבל של מכשירים לעבוד יחד ברשת משותפת, תחת השליטה של סמארטפון יחיד

CSR, ספקית מובילה בתחום המוליכים למחצה המחזיקה גם במרכז פיתוח גדול בארץ –    CSR ישראל, השיקה פתרון בלוטות’ חכם (Bluetooth Smart) חדש אשר יציב את הסמארטפון בלב האינטרנט של הדברים (IoT). CSR Mesh יאפשר, זו הפעם הראשונה, למספר כמעט בלתי מוגבל של מכשירים, המצויידים בבלוטות’ חכם, לעבוד יחד ברשת משותפת, תחת שליטתו של סמארטפון, טאבלט או מחשב אישי אחד.

 

הפתרון, המותאם במיוחד לאפליצקיות הבית החכם והאינטרנט של הדברים, משלב ברכיב הבלוטות’ החכם של CSR (CSR101x ו- CSR8811) פרוטוקול שליטה המאפשר למשתמשים לשלוט בכל מכשיר ביתי, מכל מקום בו הם נמצאים, כולל: תאורה, מיזוג וחימום, התקנים ומערכות אבטחה. על מנת לשמר חווית לקוח חיובית, הגישה לתפעול הפתרון פשוטה ואינטואיטיבית ואינה מצריכה שימוש בהגדרות מורכבות, צימות, או שימוש בנתבים.

 

“בשונה מפתרונות אוטומציה אחרים לקישוריות ביתית, כגון Zigbee או Z-Wave, פתרון CSR Mesh מבטיח שליטה ישירה מהמכשיר הנייד מכל מקום בבית, שכן לא חלה עליו מגבלת טווח או צורך בנקודת גישה”, אמר אנתוני מוריי, סגן נשיא, חטיבה עסקית ב- CSR. “חברת CSR מתחייבת לקדם חדשנות  בעידן האינטרנט של הדברים ומאמינה  כי פתרונות בלוטות’ חכם ישנו את חוקי המשחק עבור מפתחים, ויאפשרו אוטומציה מלאה של הבית ושליטה מרחוק, מכל מקום.”

 

פרוטוקול CSR Mesh משתמש בבלוטות’ חכם כדי לשלוח הודעות למכשיר בלוטות’ חכם אחר ברשת, וזה מעביר אותן הלאה ברשת. ההודעות מגיעות למכשיר ספציפי או לקבוצת מכשירים ומכשיר בודד יכול גם להשתייך ליותר מקבוצה אחת. השליטה מתאפשרת עבור מכשירים המכילים בלוטות’ חכם, כגון מתגי תאורה, דרך רוב הטלפונים החכמים או הטאבלטים הזמינים כיום.

 

“CSR Mesh מספק שליטה מהסמארטפון ובד בבד מעניק למפתחים את ההזדמנות לשלב ‘חוכמה’ בתוך הרשת, כך שמכשירים יוכלו לתקשר ישירות האחד עם השני”, מסכם מוריי. “יכולות אלה אכן מקרבות אותנו לעבר העתיד והאינטרנט של הדברים.  אוטומציה של הבית תתבטא למשל במצב בו האורות יידלקו עם כניסתו של אדם לחדר. CSR כבר תומכת במספר לקוחות שישיקו מוצרים המבוססים על CSR  Mesh, ואנו מצפים לראות כיצד הפתרון יניע קדימה את שוק הבתים החכמים.”

 

על מנת להבטיח כי מפתחים יוכלו להוציא לשוק מוצרים במהירות, CSR השיקה ערכת פיתוח, המציעה קוד מקור לאנדרואיד ו-iOS וכן גישה לספריות בינאריות של CSR Mesh.

תגובות סגורות