חדשות היום
חדשות ההיי-טק והאלקטרוניקה

קיבוץ סאסא משקיע 5 מיליון דולר בחברת Sasa-Software

קיבוץ סאסא הודיע היום על השקעה נוספת בסכום של 5 מיליון דולר בחברת Sasa-Software, מפתחת מערכת ה-Gate Scanner, פתרון הלבנה מתקדם לרשתות מחשוב.  מערכת ה-Gate Scanner חוסמת, סורקת ומנקה את כל סוגי הקבצים מכל הנוזקות הזדוניות ומוודאת שכל תנועת המידע המתקיימת ברשת נקייה  ומאובטחת.

אילן שוורץ, מנהל העסקים של קיבוץ סאסא מסביר: “הפעילות של Sasa-Software מתמקדת בהגנה על רשתות מחשוב מפני פשעים במרחב הסייבר. פעילות זאת מתרחבת במהירות בהתבסס על ההצלחה של מוצר הדגל של החברה ה-Gate Scanner וקו מוצריו. שוורץ מוסיף כי: “האיום של פשעים במרחב הסייבר הוא גלובלי ובהתאם לכך גם השוק הבינלאומי לתוכנות המגינות בפני איום זה גדל”. “ההשקעה הנוספת תתמוך בביסוסה של Sasa-Software בשוק הבינלאומי בתחום זה”.

המערכת משתמשת בין היתר בשילוב של שישה סוגים של תוכנות אנטי וירוס, תהליך מתמטי ש”מלבין” את המידע, המרת קבצים, הסרת מידע המוטמע בקובץ וסריקה עמוקה של קבצי ארכיון, ובכך מונעת מתקפות סייבר, גניבת מידע, ריגול תעשייתי והשבתת מערכות תפעוליות.

“איום הנוזקות ממשיך להיות ממשי עבור כול סוג של חברה” אומר פיהא, סמנכ”ל השיווק ב-Sasa-Software, “התקפות הסייבר הופכות להיות יותר שכיחות ויותר קטלניות. בשנות התשעים ותחילת שנות האלפיים רוב הנוזקות כוונו להסגת מידע חסוי, גניבת סודות מסחריים או השגת יתרון תחרותי, רוב ההתקפות היו בעלות אופי פלילי. בשנים האחרונות ההתקפות הפכו מתוחכמות יותר ושכיחות יותר. כיום נוזקות מתוכננות להשמדת מידע, גניבת מידע מסוגים שונים ואף לחבלה במערכות תפעוליות קיימות”.

מערכת ה-Gate Scannerפותחה במקור עבור חברת פלסן סאסא, אינטגרטורית עולמית בתחום השרידות והמיגון שבבעלות קיבוץ סאסא. המערכת בנויה לטיפול מהיר וייסודי בכל מידע שניכנס לארגון  ועיקרו הסרת הנוזקות הזדוניות שיכולות להיכנס לרשת הארגון במספר ערוצים, ביניהם ההתקנים החיצוניים, הדואר האלקטרוני, אפליקציות צד שלישי וגלישה באינטרנט.

 ל-Gate Scanner מספר גרסאות: גרסת Standard, גרסת Server, עמדת ה”קיוסק” וכן גרסת ה-Desktop שהושקה בתחילת השנה ומאפשרת להלבין חומרים אשר מוכנסים לרשת המחשבים האירגונית באופן מאובטח מעמדת העבודה האישית של כל עובד. תהליך זה מתבצע על-ידי הלבנתם במקום ייעודי ברשת ואף מאפשר לעובדים אשר נמצאים מחוץ לארגון להתחבר למערכת ההלבנה ולבצע את תהליך הלבנת הקבצים באופן מוגן ומאובטח.

ב-2013 קיבוץ סאסא השקיע 5 מיליון דולר בחברת סייפטי, לה יכולות משלימות למערכת ה-Gate Scanner.

תגובות סגורות