קיידנס ואינטל משתפות פעולה בתמיכה בטכנולוגיית התהליך 14nm Tri-Gate

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, ואינטל, המובילה העולמית בחדשנות במחשוב, הודיעו על שיתוף פעולה בתמיכה בטכנולוגיית התהליך 14nm Tri-Gate במטרה לאפשר שימוש בטכנולוגיה בקרב לקוחות Intel Custom Foundry. קיידנס ואינטל אפשרו יחדיו את התשתית של תהליך אנלוגי/מותאם במיוחד, לרבות Spectre® APS, Virtuoso® Schematic Editor, Virtuoso Layout Suite וכן Virtuoso Analog Design Environment עבור תהליך ה-Tri-Gate ב-14 ננומטר.

שיתוף הפעולה בין החברות מתבטא גם בפיתוח תוך שימוש בתשתית הדיגיטלית של קיידנס הכוללת את Encounter® Digital Implementation System, QRC Extraction Solution וכן Tempus™ Timing Signoff Solution. הלקוחות שישתמשו בתשתיות התכנון הללו יוכלו למנף את יתרונות ההספק, הביצועים והשטח שמקנה טכנולוגיית התהליך של אינטל על צומת של 14 ננומטר.

זאת ועוד, קיידנס תספק את ה-LPDDR4-3200 PHY עבור פלטפורמת התכנון דל ההספק ב-14 ננומטר של Intel Custom Foundry. עם קצבי נתונים של עד 3200Mbps ושעון זיכרון של 1.6 גיגהרץ, מאפשר ה-PHY IP זיכרון החדש והמתקדם ביותר לממש את מלוא היכולות של טכנולוגיית ה-LPDDR4. מהנדסיIntel Custom Foundry  פיתחו פלטפורמת תכנון רחבה על טכנולוגיית התהליך Tri-Gate של אינטל בצמתים של 22 ננומטר ו-14 ננומטר. פלטפורמת התכנון על 14 ננומטר של Intel Custom Foundry עבור מערכות על-גבי שבב (SoCs) מיועדת ליישומים ניידים ולתשתיות ענן.

“שיתוף הפעולה העמוק שלנו עם אינטל בתחום הכלים וה-IP בטכנולוגיית 14 ננומטר הוא המשך ישיר של כלי תהליך אנלוגי/מותאם במיוחד ב-22 ננומטר שלIntel Custom Foundry , ששימשו בהצלחה בתכנון מוצרי לקוחות”, אמר נימיש מודי,סגן נשיא לשיווק ופיתוח עסקי בקיידנס. “בסיס הלקוחות הגדל של אינטל כבר עושה שימוש בכלי הפיתוח שלנו וכעת הם יכולים גם למנף את  תהליך ה-Tri-Gate ב-14 ננומטר לפיתוח מוצרים חדשניים אף יותר”.

“שיתוף הפעולה שלנו עם קיידנס בכלים וב-IP ממשק זכרון דלי הספק יאפשר ללקוחותינו לנצל את היתרונות בתשתיות התכנון של אינטל בטכנולוגיית 14 ננומטר ומוצרי התכנון הנגזרים מהם בשווקים השונים”, מציין עלי פאהראנג’, סגן נשיא לתכנון ואפשור ב-Intel Custom Foundry . “אנחנו פועלים יחדיו להבטיח את הצלחתנו המשותפת למען לקוחותינו”.

תגובות סגורות