Realify – הרשת החברתית שפותחת לכם ערוץ טלוויזיה פרטי

חברת Emoze חושפת את הרשת החברתית הראשונה לשידורי וידאו חיים – Realify – שמאפשרת לכל אחד לפתוח ערוץ טלוויזיה בינלאומי ולשדר לעולם דרך הסמארטפון.

בעידן הריאליטי של היום, כל אחד רוצה להיות כוכב. כולם רוצים לקבל לייקים, עוקבים ושיתופים בפייסבוק, להפוך למובילי דעת קהל ולקבל מאות אלפי עוקבים באינסטגרם. יחד עם זאת, המדיה הצומחת ביותר באינטרנט ובמובייל, ושטרם קיבלה טיפול הולם היא הווידאו בשידור חי.

רשת חברתית חדשה בשם Realify עומדת לשנות את המצב. הפלטפורמה החדשה שהושקה היום, ה-9 ליוני, כאפליקציה רשמית לאייפון ובגרסת בטא לאנדרואיד, מאפשרת לכל משתמש לפתוח ערוץ טלוויזיה אישי ללא תשלום. Realify מנגישה למשתמש את היכולת לשדר לכל העולם בלייב מהסמארטפון ללא הגבלה בכמות הצופים או אורך השידור. בנוסף, Realify שומרת את השידורים של כל משתמש בספריית VOD אישית שמאפשרת צפייה חוזרת בתכנים ששידר המשתמש בעבר.

האינסטגרם של שידורי הווידאו

אפליקציית Realify מתממשקת לרשת פייסבוק כך שבעת תחילת שידור של אחד מחבריכם, תתקבל התראה שתזמין אתכם להצטרף לצפייה בשידור החי. אם קרה ופספסתם, תמיד תוכלו לראות את התוכן מתוך ארכיון ה-VOD של החבר. ניתן לשדר מכל מקום ובכל זמן את הדברים המעניינים ביותר: אירועים חברתיים, הופעות, משחקי ספורט או כל חוויה אחרת שתרצו לשתף עם החברים.

Realify מכבדת את פרטיות המשתמשים כך שניתן לבחור לשתף את התוכן עם כל העולם, עם החברים או באופן פרטי בלבד. כל משתמש שפותח ערוץ יכול להחליט איזה סוג תכנים הוא רוצה לשדר ובאיזו תדירות ללא כל התחייבות.

טכנולוגיה חדשנית בממשק ידידותי

האפליקציה כוללת מייצב תמונה ייחודי שמאפשר לצלם בכל זווית ועדיין לשמור על תצוגה אופקית ללא קפיצות. הממשק הידידותי של Realify מאפשר להתחיל לשדר בקליק גם למי שאין ניסיון בעריכה או צילום בווידאו.

משה דגני, סמנכ”ל הפיתוח בחברת Emoze: “הרשתות החברתיות גועשות בכמות מידע מטורפת, רק שרוב המידע בסושיאל מורכב מטקסט ותמונה. למרות שאנשים אוהבים לשתף תכנים מהסמארטפון, תהליך צילום הווידאו והעלאתו מסורבל מדי. עד היום, כדי שמשתמש ישתף וידאו הוא היה צריך לצלם, לערוך, לעבד ולהעלות את המידע. אנחנו מקצרים לו את התהליך באמצעות טכנולוגיה יוצאת דופן שפיתחנו. אנחנו מסוגלים לשדר בלייב, ללא הגבלת כמות הצופים ובמהירות מסחררת מכל מקום בעולם. החל מהגרסה הבאה, תוכלו בלחיצת כפתור לשדר וידאו בטכנולוגית High Definition גם במקומות שרוחב הפס שעליו אתם גולשים לא מספק.”

המציאות בלי פוטושופ ובלי עריכה

אחת הטענות המרכזיות כיום נגד המדיה החברתית היא שהתוכן שמשותף בה עובר עריכה, חידוד ועיבוד – הכל במטרה לנסות ולייצר עניין ולהציג מציאות יפה יותר ומלוטשת יותר. אחד היתרונות הגדולים ב-Realify היא האותנטיות, כאשר כל התכנים משודרים בזמן אמת וללא עריכה או צנזורה.

דגני מסכם: “דווקא הקטעים של הפספוסים הקטנים, העובדה שלא הכל נוצץ, זה מה שמרגיש הכי אמיתי שיש. זה מה שיגרום למשתמשים להתחבר למוצר ויהפוך אותו להצלחה עולמית.”

האפליקציה ניתנת כעת להורדה בחינם באייפון ובחנות גוגל פליי באנדרואיד כאשר בקרוב תצא גם גרסה נוספת ל-PC (בממשק Web).

תגובות סגורות