חדשות היום

Citrix משיקה דור חדש של מוצר ה-NetScaler המיועד לספקיות שירותי תקשורת

Citrix הכריזה השבוע בועידת המובייל של ברצלונה על השקת משפחת ה- NetScaler MPX 25000, בקר לאספקת אפליקציות (ADC) ברמת ספק שירות עבור ספקיות שירותי תקשורת. הפתרון מציג את טכנולוגית Citrix TriScale ואת יחס הביצועים למחיר הגבוה בתעשייה. הדור החדש של ה- NetScaler הוא יחידת מדף כפולה (2RU) בקצב 160 גיגה ביט לשניה, המאפשר לספקים להרחיב את הנפח של מישור הנתונים S/Gi-LAN לרמה של 3.5 טרה ביט לשניה, תוך שמירה על השקעות קודמות בנפחים. עבור מפעילים המבצעים מעבר אל עבר NFV, משפחת ה- NetSaler MPX 25000 יכולה להקל את השינוי באמצעות מעבר לפלטפורמה מרובת הפעלות, אשר תומכת בעשרות מופעי ADC וירטואליים. ההתקן החדש עונה על אתגרים של הרחבת נפחים בעלות מוגבלת, חוסר מיצוי של השקעות קיימות באספקת אפליקציות, ומחסור בחלופות אחרות לאספקת אפליקציות מהפיסי לוירטואלי.

כדי להבטיח הצלחה עתידית, מפעילי רשתות ניידות חייבים למצוא דרכים לתמוך בהתרחבות מאסיבית, תוך שמירה על עלות נמוכה משמעותית עבור כל יחידת נפח. במקביל, יש להבטיח את היכולת לפתח רכיבים שונים ברשתות בקצבים שונים. היכולות והמאפיינים האלה מובנים בתוך סדרת ה- NetScaler החדשה. באמצעות שימוש בסיליקון מדף במקום ב- ASIC מתואם הנפוץ במוצרי ADC אחרים, ה- NetScaler נהנה מעקומת מחיר-ביצועי מעבד חדה יותר, אשר מיתרגמת ישירות ליתרון ביחס ביצועים-מחיר. גישה זו, בשילוב הארכיטקטורה מוגדרת התוכנה של הפתרון, מספקת למפעילים את הגמישות לבצע על גבי הפלטפורמה הגירה מהתקנים פיסיים או וירטואליים.

כלכלה בהיקפי-ענן מאפשרת רמות חדשות של מחיר לביצועים

 

כפתרון ה- ADC המוביל בתעשייה עבור ענני טלקום ועננים ציבוריים, אשר דורשים עשרות אלפי שרתים, NetScaler תוכנן כדי להבטיח יעילות פיננסית בהיקפים גדולים. משפחת ה- MPX 25000 לרמת ספק מתהדרת ב:

–          יחס ביצועים למחיר גבוה פי 1.5  מאשר מוצרים מתחרים מבוססי ברזלים (Chassis)

–          יחס ביצועים למחר גבוה פי 3 מאשר מוצרים מתחרים מבוססי התקנים (Appliances)

יתרונות נוספים של ה- NetScaler MPX 25000 לספקי שירותי תקשורת מספקים יכולות של:

–          הרחבת שירותי מובייל S/Gi-LAN– מאפשרת למפעילים להרחיב כל תרחיש של שימוש ברשת, כולל אופטימיזציה וניתוב עומסים בשער הגישה, CGNAT והפניית תעבורה במישור הנתונים, וניתוב עומסים ב- LTE DNS, SMPP, SIP ו- Diameter במישור הבקרה.

–          איחוד מספר תרחישי שימוש בפלטפורמה אחת – מאפשר לספקים לצמצם הפעלה של תרחישי שימוש ייעודיים, אשר מוסיפים מורכבות ופוגעים ביעילות של סביבת ה- S/Gi-LAN. התרחיש המאוחד המשמעותי ביותר הוא זה של תרגום שמות כתובת רשת ברמת ספק שירות (CGNAT) וניתוב עומסים במישור הנתונים. ניתן לצרף לכך גם הפנית תעבורה.

–          מזעור השקעה  – מסייע למפעילים להגן על ההשקעות שלהם בתשתית, באמצעות שרשור scale-out עם Citrix TriScale. הפתרון מאפשר להתייחס למספר התקנים כיחידה לוגית ופונקציונאלית אחת. מפעילים אשר מחפשים דרך למזער השקעה מוקדמת ולהרחיב נפחים באמצעות חומרה חדשה,  יכולים להמשיך ולהשתמש  בחומרה המקורית.

–          גישור על פער ה-NFV  – מסייע למפעילים להגן על המעבר של תשתית הרשת שלהם להתקנים מרובי הפעלות אשר תומכים בעד ל- 80 מופעי ADC וירטואליים באמצעות Citrix TriScale.

קלאוס אוסטרמן, סגן נשיא קבוצת רשתות, ענן ופלטפורמת ספקי שירותים, סיטריקס: “חוסר הרציפות של ה- NFV בתעשיית המובייל מאתגר את המפעילים לחשוב ולבנות מחדש את רשתות האספקה שלהם. בהתבסס על הניסיון שלנו עם יותר מ -140 הפעלות ברשתות ניידות ובעננים הציבוריים הגדולים בעולם, סיטריקס ממשיכה לספק את החדשנות הטכנולוגית שמסייעת למפעילי ניידות לשנות את הרשתות שלהם. הדבר מתאפשר באמצעות ה- NetScaler –  ה- ADC היחיד בתעשייה שמוגדר תוכנה במלואו. בעוד מפעילי מובייל החלו לבצע מעבר מ-S/Gi-LAN לתפיסה חדשה זו, הם הדגישו בפנינו את הצורך להרחיב את הרשתות כעת, תוך כיפוף משמעותי של עקומת העלויות. עם פלטפורמת ה- NetScaler MPX 25000 החדשה, ריכזנו את כל מה שאנחנו יודעים לגבי כלכלה בהיקפי-ענן ויישמנו בתוך התקן אד, אשר מנמיך  באופן משמעותי את רף המחיר-לביצועים עבור ADC ברשתות ניידות”.

תגובות סגורות