שתי חברות מישראל נבחרו ל- Challenge Up!- מאיץ הסטארטאפים של אינטל, סיסקו ודויטשה טלקום

אינטל, סיסקו ודויטשה טלקום חשפו היום את 12 הסטארטאפים שנבחרו להשתתף בתוכנית Challenge Up! – מאיץ סטארטאפים בינלאומי בתחום ה-IoT שיתקיים בחודשים הקרובים בברלין, לונדון וקראקוב.

במשך ארבעת חודשים הבאים יזכו הסטארטאפים לליווי של מנטורים בינלאומיים ובסיוע בפיתוח המוצר, בניית המודל העסקי, עיצוב חוויית המשתמש ואסטרטגיית המכירות שלהן. חברות הסטארטאפ שישלימו בהצלחה את התוכנית עשויות לקבל השקעה כספית משותפת מאינטל, סיסקו ודויטשה טלקום וכן מקרנות הון סיכון תאגידיות מובילות.

בין תריסר הסטארטאפים שנבחרו לתוכנית נכללים שתי חברות מישראל:

Hi-Parkמציעה טכנולוגיה לאיסוף נתונים בזמן אמת על מקומות חנייה פנויים, אשר משתמשי הפתרון שולחים באמצעות מצלמות הסמרטפונים שלהם, ומאפשרת לצמצם באופן משמעותי את משך הזמן הנדרש לחיפוש חנייה.

n-Joinמנצלת את ההתקדמות המהירה שהושגה עד כה באינטרנט של הדברים על מנת לאפשר למתקני ייצור להתנהל באופן גמיש יותר, להשיא את התפוקה ולצמצם את טביעת הרגל שלהם על הסביבה.

חברות נוספות שישתתפו בתוכנית:

ProGlove (גרמניה)כפפה חכמה המאפשרת למשתמש לסרוק עצמים ולקבל משוב מיידי המעניק רמה חדשה של בינה עסקית ושיפור משמעותי של תהליכים מקצועיים.

Senic (גרמניה)סיניק היא חוגה אוניברסלית לאינטרנט של הדברים המסוגלת לשלוט בתאורה, מנעולים, תרמוסטטים או רמקולים חכמים במחווה פשוטה, במקום להזדקק לאפליקציות ייעודיות שונות בסמרטפון.

Infinity (פולין) מאפשרת למשתמש ליצר קשר דיגיטלי עם סביבתו באמצעות טכנולוגיה מותאמת המשדרת אותות (beacons) לסמרטפון במרחבים עירוניים, ציבוריים ומסחריים.

OORT (פולין) היא טכנולוגיה ייחודית העומדת להירשם כפטנט המאפשרת להקים מערכת אקולוגית פתוחה של התקנים חכמים, חיישנים, תוכנה ניידת ופלטפורמת ענן. על סמך טכנולוגיה זו פיתחה החברה את מערכת הבית החכם הראשונה המבוססת על Bluetooth Smart וניתנת לשליטה מכל התקן עם גישה לאינטרנט, מכל יצרן שהוא ובכל מערכות ההפעלה.

Admetsys (דנמרק) AdmetsysSmart Pancreas המודד ושומר בזמן אמת על שיעורי הסוכר בדם אצל חולי סוכרת מאושפזים ברמה של אדם בריא. ההתקןAdmetsys Smart Pancreas  מחובר לעירוי התוך-ורידי של המטופל ומודד אוטומטית ובזמן אמת את ריכוז הסוכר בדם ללא אובדן דם.

ComfyLight (שוויץ) היא מנורת LED הכוללת גם חיישן נוכחות וקישוריות אינטרנט, הלומדת את דפוסי התנועה של המשתמש ואת הזמנים שבהם הוא/היא נמצא בבית על מנת להדליק ולכבות את האורות.

Devicehub.net (רומניה) מציעה פלטפורמה כשירות (PaaS) שאליה אפשר לחבר בקלות ולנהל מרחוק מספר רב של התקנים. הפלטפורמה ניתנת לשילוב עם כל התקן המופעל בחשמל כך שניתן יהיה להפעילו ולנטרו באמצעות האינטרנט.

SEMSEYE (ליטא)היא מוצר ייחודי לספירת בני אדם המושתת על האלגוריתמים המתוחכמים ביותר של עיבוד וידיאו ומאפשר לייעל כל מרחב קמעונאיעסקי.

Taggalo (איטליה)מקשיבה לעולם הממשי ומנתחת את הנתונים שהוא מפיק. זוהי פלטפורמה פתוחה המשלבת אנליטיקה של נתוני וידיאו, מעקב Wi-Fi ואותות (beacons) בחיישן plug & play יחיד המאפשר איסוף מידע תלוי הקשר (צליל צעדים, צופים, משך שהייה, תדירות חזרות, נתונים דמוגרפיים) שהגישה אליו ישירה (באמצעות לוח שעונים מותאם) או באמצעות ממשק תכנות משתמש בזמן אמת.

Waylay (בלגיה)היא פלטפורמת מיכון בזמן אמת המשלבת את האינטרנט של  הדברים עם מערכות מחשוב ארגוניות ושירותים מקוונים.

תוכניתChallenge Up!  נועדה לסייע לחברות הזנק בתחום האינטרנט של הדברים להגיע לשוק מהר יותר בעזרת גישה למשאבים תאגידיים ופרויקטים משותפים בליווי מנטורינג וקשרים עסקיים רבי ערך. התוכנית מחברת בין משאבים וניסיון מיוזמות התמיכה בסטרטאפים של סיסקו, Intel Business Challenge Europe ו- hub:raumהמופעלת על-ידי דויטשה טלקום.

“תחרות Challenge Up! משכה אליה רעיונות וחדשנות יוצאי דופן המספקים מענה לצרכים אמיתיים של השוק. התוכנית מוכיחה שהמערכת האקולוגית באירופה לחברות הזנק היא מקור להתפתחויות פורצות דרך במגזר האינטרנט של הדברים”, אמר מרסין הייקה, סגן נשיא באינטל ומנכ”ל אזור EMAR באינטל קפיטל. “שילוב המומחיות הקיימת בתעשייה עם רשת הקשרים של אינטל, סיסקו ודויטשה טלקום מספק לחברות הסטארט אפ של אירופה המתמחות ב’אינטרנט של הדברים’ הזדמנויות ייחודיות לבחון ולתקף את הרעיונות שלהן”.

“התוכנית הזו מעניקה לסיסקו הזדמנות לתמוך בחברות סטרט-אפ בתחילת דרכן ולעבוד עם יזמים מלאי מרץ. אנו נרגשים להיות חלק מהקהילה הזו ולתמוך ביזמים בסביבת חדשנות פתוחה”, הוסיף מייק פלנאגאן, סגן נשיא ומנהל כללי של נתונים ואנליטיקה בסיסקו.

“התרשמנו מאוד מאיכותם הגבוהה של הצוותים ומהרעיונות של חברות ההזנק וכעת אנו מצפים לעבוד איתם החל מספטמבר ב-hub:raum שבברלין, המפגש הבא של הצוותים”, אמר אליאס דרקופולוס, סגן נשיא בכיר ל-B2B באירופה בדויטשה טלקום.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות