הסכם ע”ס 25 מיליון שקל לקבוצת Galooli הישראלית עם ענקית הטלקום MTN Nigeria

קבוצת Galooli (גלולי) הישראלית ממשיכה להרחיב את פעילותה הבינלאומית, וגדלה גם בניגריה. החברה, העוסקת במתן פתרונות לחיסכון בהוצאות תפעוליות (OPEX), חתמה על הסכם לשת”פ אסטרטגי בהיקף של 25 מיליון שקל עם חברת הטלקום MTN Nigeria (MTNN). במסגרת ההסכם תספק גלולי פתרונות איתור וניהול ציי רכב לחברות הביטוח, תאגידים ושורה של עסקים בינוניים וקטנים בניגריה. ההסכם הינו בתוקף לארבע שנים.

קבוצת MTN הנה חברת טלקום גלובלית, ה – 15 בגודלה בעולם מבחינת מספר מנויים, שבסיסה בדרום אפריקה. MTN Nigeria הינה חברת הבת הגדולה ביותר בקבוצה וחברת הטלקום הגדולה במדינה (מעל 58 מיליון מנויים), החולשת על 50% ממספר מנוי הסלולר הפעילים בניגריה. עד כה השקיעה MTNN 1.8 מיליארד דולר בבניית תשתית תקשורת בניגריה, וכיום היא מספקת שירותים ב – 223 ערים ולמעלה מ-10,000 כפרים ברחבי המדינה.

ע”פ ההסכם, גלולי, אשר מתמחה בניטור ובקרה בזמן אמת אחר פלטפורמות שונות, לרבות ניהול מלא של אתרי טלקום ושל כלים ניידים (רכבים, אוניות, מיכלים וכו’), תספק לחברה הניגרית חומרה, תוכנה, אפליקציות ותמיכה טכנית בכל הקשור למתן פתרונות ניהול אופטימלי של ציי רכב והתנהגות נהג, וכן פתרונות אבטחה ובטיחות המיועדים לחברות הביטוח.

המוצרים של גלולי, המבוססים על טכנולוגיה ייחודית בשם ZON, ישווקו בניגריה תחת המיתוג של MTNN. החברה הניגרית תספק במקביל את כלל הרשת המסחרית שתתמוך בשיווק, מכירות וקשרי לקוח. לצורך השקת המוצרים החדשים, שצפויים בין היתר לחסוך למשתמשים כ-20% בתצרוכת הדלק והתחזוקה, הקימה גלולי ושותפתה המקומית מעל 100 נקודות התקנה ושירות ברחבי ניגריה וכן אפליקציות לתמיכה בסוכני המכירות של MTNN.

אריאל דור, מנהל חטיבת Galooli Fleet, אמר בעקבות החתימה על ההסכם: “לפני כשנתיים גלולי שמה לעצמה מטרה להתמקד ולרכז מאמץ בניגריה, שהינה המדינה המאוכלסת ביותר באפריקה והכלכלה הגדולה ביבשת. אנו מאוד שמחים לראות את תוצריו של מיקוד זה בדמות השת”פ האסטרטגי עם MTNN – חברת הטלקום הגדולה בניגריה אשר חולשת על 50% מהשוק במדינה”.

נזכיר כי לאחרונה הרחיבה גלולי את פעילותה בברזיל, לאחר שחתמה על עסקה בשווי 20 מיליון שקל עם מספר מפיצי משנה על אספקת כ 20,000 מערכות ראשונות לניהול, איתור ומיגון כלי רכב במדינה. גלולי מתעתדת להקים בברזיל מפעל הרכבות למוצריה, שיספק מוצרים עבור לקוחותיה בריו דה ז’נירו וייתמוך במערך השיווק, ההפצה והתמיכה ללקוחות המקומיים.

בתמונה:  רונן בראל – שותף-מייסד

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות