Infinidat מתרחבת וממנה שלושה מנהלים בכירים

Infinidat, המספקת את הדור הבא של פתרונות האחסון לארגונים גדולים, מתרחבת ומגייסת שלושה מנהלים בכירים לצוות ההנהלה הגלובלית. החברה, אשר הודיעה על גידול של 300% במכירות, מתוכם גידול של 500% במכירות שותפים בתום הרבעון שני של 2015, גייסה שלושה מנהלים ותיקים בשיווק ומכירות בתחום הטכנולוגיה והאחסון: סטיב סאליבן, אבי שילה ורנדי ארסניו.

Infinidat, חברה ישראלית, אשר הוקמה על ידי משה ינאי ופועלת בראשותו, מספקת פתרונות אחסון יעילים ועתירי ביצועים, הניחנים ביכולת לאחסן נפחים גבוהים בשטח קטן ובזמינות גבוהה. פתרון הדגל של החברה, ה- InfiniBox, מציע נפח אחסון של כ- 2 פטה-בייט, עם זמינות של 99.99999% וביצועים של למעלה מ- 850K IOPS. החברה, אשר הודיעה באפריל האחרון על גיוס שני של 150 מיליון דולר לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר, מעסיקה כ- 300 עובדים בישראל – במטה הפיתוח, בהנהלת החברה ובשיווק ומכירות.

סטיב סאליבן מצטרף ל- Infinidat כסגן נשיא, האחראי על מכירות באמריקה, אבי שילה מצטרף כסגן נשיא למכירות לאסיה ומדינות האוקיינוס השקט. שניהם יהיו אחראיים על הוצאה לפועל של מכירות, בנוסף לבנייה והובלה של ארגוני מכירות מתקדמים באזורם. רנדי ארסניו מצטרף לחברה כסמנכ”ל שיווק, והוא יהיה אחראי להובלה, פיתוח והוצאה לפועל של אסטרטגיות גלובליות למיתוג ושיווק.

“סטיב, אבי ורנדי הינם אנשי תעשיה רבי השפעה ויכולת, אשר מביאים עימם ניסיון נרחב בפתרונות אחסון וטכנולוגיות וירטואליזציה, הן בחברות מבוססות והן בחברות צעירות” אמר משה ינאי, מנכ”ל Infinidat. “המומחיות שלהם חיונית להנעת המכירות של InfiniBox סביב העולם והמשך המובילות שלנו כדור הבא של פתרונות האחסון לארגונים גדולים”.

 Infinidat הוכרזה לאחרונה על ידי חברת המחקר גארטנר כ- Cool Vendor לשנת 2015, בדוח המסכם את הספקים, המוצרים והשירותים החדשים המעניינים ביותר והחדשניים ביותר בתחום טכנולוגיות האחסון. על פי הדוח של גארטנר “מחקר זה מפרט חמישה ספקים חדשים שביכולתם לסייע לארגונים להשיג מודרניזציה בתחום האחסון ולהצליח ביוזמות לבלימת מחירים”.

בתמונה: משה ינאי

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות