חדשות היום

גילת מודיעה על שינויים מבניים בארגון החברה לצורך תמיכה בהזדמנויות אסטרטגיות

חברת גילת רשתות לוויין, מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, מדווחת היום על שינויים במבנה האירגוני מתוך מטרה לנצל טוב יותר הזדמנויות צמיחה משמעותיות בשוק.

דב בהרב, יו”ר והמנכ”ל הזמני של גילת ציין: “אנו עדים להאצה בקצב הצמיחה של מספר מגמות בתעשייה,  לרבות: מעבר לשימוש בלוויינים מרובי אלומות (HTS), עליה בצורך בבדרישה לפתרונות כוללים מקצה לקצה בתחום התקשורת הלוויינית, צמיחה בביקוש לאינטרנט בפס רחב באזורים מרוחקים (בדומה ליוזמה של פייסבוק למען אפריקה), שימוש בתקשורת לוויינית בסין למתן שירותים בפס רחב, ותקשורת אינטרנט פס רחב בטיסות (IFC). לפיכך, בכוונתנו להסיט את מוקד תשומת הלב שלנו תוך מתן דגש למנועי הצמיחה הבאים:

  1. אינטרנט לווייני בפס רחב (HTC) – גילת תוביל את שיתופי הפעולה עם מפעילי HTS תוך מינוף הטכנולוגיה מובילת השוק שלנו והיקף השירותים שלנו להטמעה והפעלת תחנות הבסיס.
  2. אינטרנט פס רחב בטיסות (IFC) – דגש מיוחד יושם על פיתוח טרמינל אווירי דואלי הפועל בתדרי ה- Ka/Ku, וכן מינוף אנטנות ה- Phased Array הייחודיות שפיתחנו על מנת לשרת את השוק הצומח של אינטרנט פס רחב בטיסות.
  3. אינטרנט פס רחב באזורים מרוחקים – ניצול ניסיוננו העשיר בעקבות הפרויקטים עבור Fitel בפרו לטובת זיהוי שווקי יעד נוספים להנגשת אינטרנט פס רחב באזורים מרוחקים.
  4. הרחבת היצע השירותים שלנו על מנת לספק פתרונות כוללים לחברות טלקום וארגונים גדולים נוספים.
  5. השוק הסיני – המכרז האחרון בו זכינו בשוק הסיני שנמצא בחיתוליו בכל הקשור לתקשורת לווינית רחב פס, טומן בחובו הזדמנות משמעותית לשלב את כל מנועי הצמיחה הנ”ל בשוק אחד.

“על מנת למצות את מלוא מנועי הצמיחה שציינו לעיל, ביצענו שינויים במבנה הארגוני של החברה. ראשית, החטיבה המסחרית שלנו תמשיך להתמקד בשוק ה- HTS תוך הרחבה ניכרת של היצע השירותים שישולבו ביכולות הטכנולוגיות של החברה. כמו כן, חטיבת היוזמות האסטרטגיות (Strategic Initiatives Division), תכלול את פעילות ה- IFC שלנו, Wavestream, שירותים לשוק הביטחוני וכמובן השוק הסיני, אשר יזכה לתשומת לב ניהולית מיוחדת”.

עוד הוסיף בהרב: “התאמות אלו יבואו לידי ביטוי גם במספר שינויים במבנה צוות ההנהלה והארגון שלנו. בנוסף, סמנכ”ל הכספים שלנו, יובל רונן, החליט לסיים את תפקידו בגילת. הוא יוחלף על ידי עדי צפדיה, אשר יצטרף אלינו ב- 1 בדצמבר, 2015. עדי יצטרף לאחר ששימש כסמנכ”ל כספים ב- Starhome-Mach וקודם לכן כסמנכ”ל כספים ברדויז’ן (נאסד”ק: RVSN). בנוסף, לעדי ניסיון של 5 שנים בארנסט אנד יאנג. ברצוני להודות ליובל על תרומתו לגילת במהלך כהונתו”, הוסיף בהרב.

“לאור שינוי מבנה החברה ולצד ההזדמנויות האסטרטגיות העומדות לפנינו, אני סמוך ובטוח שנשיג צמיחה רווחית ב- 2016 ובהמשכה, דבר שיהפוך את גילת למובילה עולמית של פתרונות רשתות לוויין והשותף המועדף בפרויקטים גדולים ומורכבים של מפעילי לוויין, חברות טלקום וארגונים גדולים נוספים”, סיכם דב בהרב.

בתמונה: דב בהרב, יו”ר והמנכ”ל הזמני של גילת 

תגובות סגורות