חדשות היום

חברת AOC מציגה מסך 4K מהיר ואיכותי לתכני בידור – המצויד בטכנולוגית Adaptive Sync

חברת AOC, אחד המותגים המובילים בשוק המסכים העולמי, מציגה מסך 4K UHD חדש שמשלב איכויות גבוהות של תמונה, עיצוב דק ואלגנטי וחיבור HDMI 2.0 מהיר. הדגם החדש AOC U2879VF מציג למעלה מ-1 מיליארד צבעים שמעשירים ומעמיקים את איכות הצבע. זמן תגובה של1ms, תמיכה בטכנולוגייתAdaptive Sync(תואמת FreeSync) והשהייה נמוכה של הקלט הופכים את המסך לאידאלי עבור גיימרים. המסך מציע מגוון אמצעי חיבוריות ביניהם HDMI 2.0 ו-DisplayPort 1.2a. מחירו התחרותי ויחס עלות/ביצועים הופכים אותו לאטרקטיבי עבור מגוון משתמשים.   

עיצוב דק ותמונות חדות

דגם AOC U2879VFמתאפיין בעיצוב דק במיוחד, עם מסגרת מבריקה ומעמד כסוף ואלגנטי. מסך ה-TN המשולב בגודל 28 אינטש (71.1 ס”מ) מציג למעלה מ-1 מיליארד צבעים (8 bit+ FRC) לתמונות חיות ומפורטות. יחד עם רזולוציה של 4K UHD (3840 x 2160) איכויות התמונה ימשכו משתמשים שעוסקים בעריכת ווידיאו ותמונות וכן גיימרים.

קישוריות מורחבת

בנוסף ל-DisplayPort 1.2a מצויד המסך בכנסיות DVI ו-VGA וכניסת HDMI 2.0 שמאיצה את התעבורה לקצב של 18 Gb לשניה שמאפשרת הקרנת ווידיאו ברמה של 60fps 4K UHD ללא כל בעייה. כניסה זו מציעה גם תמיכה ב-MHL שמאפשרת הקרנת תוכן מהסמרטפון למסך הגדול וכן הטענת המכשיר הסלולרי במקביל.

חוויית עבודה נוחה ויעילה

פונקציית ‘תמונה לצד תמונה’ (PBP – Picture by Picture) מאפשרת צפייה במקביל בתמונות משני מקורות שונים. הודות לרזולוציה הגבוהה שני המסכים הווירטואליים מוצגים בדחיסות גבוהה (138 PPI). כן מצויד המסך החדש בטכנולוגיה שמונעת הבהוב (Flicker Free) שמצמצמת את תופעת ההבהוב האופיינית למסכים רבים. תכונה זו מקטינה את המאמץ על העיניים ומאפשרת עבודה נוחה במשך שעות רבות.

תגובות סגורות