חדשות היום

HUAWEI השיקה את הMateBook- בתערוכת הסלולר העולמית בברצלונה

ספינת הדגל החדשה של וואווי היא כלי עבודה יעיל שיביא סטייל חדש לעסקים

ברצלונה, ספרד ה-21 בפברואר, 2016 – היום בתערוכת הסלולר העולמית, השיקה וואווי את HUAWEI MateBook, מחשב נייד , המשלב שניים באחד, ומתוכנן לתת מענה לדרישות המשתנות של המשתמש העסקי המודרני. הMateBook- הוא המשך ישיר להצלחותיה הקודמות של וואווי בפיתוח מכשירים ניידים מעוצבים, עוצמתיים ומתקדמים. זהו כלי עבודה יעיל שמשלב ניידות, יעילות גבוהה, עבודה ובידור במכשיר אחד.

וואווי עונה לדרישת הצרכנים למכשירים ניידים, חכמים ואופנתיים שיאפשרו להם להישאר מחוברים בכל מצב. הMateBook- פותח כפתרון לכל צרכיהם של משתמשים שנהנים מהגמישות של מכשירים היברידיים. מדובר במוצר יוקרתי שמאזן בצורה מושלמת בין ניידות, יעילות ועיצוב מרהיב.

“וואוויMateBook הוא אבן דרך, שמדגימה את מומחיות העיצוב והייצור המובילה של וואווי, ואת יכולתה להביא אל הצרכנים מוצר ספינת דגל חדש בעיצוב יפהפה, שיגדיר סטייל חדש לעסקים ויאפשר קישוריות בין כל המכשירים כמעט בכל תרחיש”,אומר ריצ’ארד יו, מנכ”ל חברת Huawei Consumer Business Group. “וואווי הצליחה לתעל את הניסיון והמצוינות שלה לבניית מכשירים ניידים יוקרתיים שעונים על הצרכים של סביבת העסקים המודרנית. המכשיר החדש הוא כלי עבודה יעיל ביותר שמאפשר שילוב חלק בין יישומי עבודה ליישומי בידור ופנאי.

גם בעבודתה על ה-MateBook החדש וואווי ממשיכה ליישם את אסטרטגיית שיתופי הפעולה עם מובילי החדשנות בשוק. לב המכשיר הוא מעבד Intel® Core™ M דור שישי, שיכול להתמודד בקלות גם עם המשימות העסקיות הכבדות ביותר – והכול בעיצוב אופנתי, רזה, קל משקל וללא מאווררים מרעישים.

“זוהי תקופה מרגשת עבור וואווי, זמן מצוין להיכנס לשוק עם ה-MateBook החדש והעוצמתי”, אמר קירק ב’ סקוגן, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי בקבוצת מחשוב הקצה של אינטל. “הטמעת מעבד Core™ M של אינטל במכשירה החדש מאפשרת לוואווי ליצור חוויה משולבת פנטסטית של שניים באחד, אשר מציעה למשתמשים יעילות עבודה של מחשב אישי על כל יתרונותיו, מבלי לוותר על קומפקטיות וניידות. כולנו נרגשים לקראת הרחבת שיתוף הפעולה עם וואווי לשוק הצומח הזה”.

ה-MateBook עובד עם מערכת ההפעלה Windows 10, ומאפשר גישה לכל כלי העבודה הידועים של מייקרוסופט, ביניהם הדפדפן החדש Windows Edge והעוזרת הדיגיטאלית האישית, קורטנה.

“שיתוף הפעולה שלנו עם וואווי מציע לצרכנים דרך חדשה לחוות את ווינדוס 10 במכשיר בעל עיצוב מדהים”, אמר פיטר האן, סמנכ”ל שיווק OEM עולמי במיקרוסופט. “וואווי מבינה את האינטראקציה שמשתמשים רוצים עם המכשירים שלהם, ומביאה פרספקטיבה חדשה לתחום. מערכת היחסים שלנו עם וואווי היא דוגמה מצוינת לאקו-סיסטם ההולך וגדל של מכשירים ניידים הפועלים על ווינדוס 10”.

את הMateBook החדש ניתן יהיה להשיג באסיה, אירופה וצפון אמריקה, בחודשים הקרובים.

אולטרא דק מכשיר ייחודי בעל עיצוב חדשני

מילת המפתח בעיצובו של ה-MateBook היא פשטות. מדובר בשילוב בין ניידות של סמארטפון ליעילות וכוח עבודה של מחשב נייד. למכשיר מראה חלק ומינימליסטי, ללא עיטורים מיותרים. גופו עשוי מתכת איכותית שמקנה לו תחכום ואלגנטיות. גופו החזק והעמיד של ה-MateBook תוכנן במיוחד כדי לעמוד בשימוש אינטנסיבי של משתמשים, המנהלים את חייהם בתנועה מתמדת. המכשיר אולטרא דק וקל משקל – 640 גרם בלבד – אידיאלי לנשיאה לכל מקום.

נרתיק המקלדת, המקלדת ומשטח המגע מפגש בין אופנה לשימושיות

נרתיק הנשיאה למקלדת ה-MateBook עשוי עור מצופה פוליאוריתן – להתאמה מלאה בין סטייל לפרקטיות. עמידותו של נרתיק הנשיאה מספקת הגנה אידיאלית מזעזועים ונפילות. מקלדת ה-MateBook הארגונומית מציגה משטח קלידים רחב ומעוצב, המאפשר שטח פנים רחב יותר לכל מקש, לצמצום טעויות ההקלדה. משטח המגע המובנה תומך בטכנולוגיית מולטי-טאץ’ ובתנועות אצבע מדויקות, כדי לאפשר למשתמשים ליהנות משימוש יעיל ונוח.

תצוגה נאמנה למציאות חווית צבע מרשימה

ל- MateBook מסך IPS מולטי-טאץ’ של 12 אינטש בעל מסגרת דקה במיוחד, ויחס מסך/גוף של 84 אחוזים בלבד. המסך מספק חוויית שימוש מצוינת עם רזולוציה של 2160×1440 וזווית צפייה רחבה של 160 מעלות. מכלול הצבעים מגיע לכדי 85 אחוזים – צבעים חיים ונאמנים למציאות. ניתן להשיג את ה-MateBook בשני גוונים אלגנטיים: זהב שמפניה וכסוף חלל.

חיי סוללה ארוכים במיוחד לניידות ללא פשרות

על מנת להבטיח שביצועי הMateBook יהיו אופטימאליים למכשיר נייד, חיי הסוללה והניצול האנרגטי של המכשיר היו בעדיפות עליונה במשך כל תהליך הפיתוח. למכשיר סוללת ליתיום בדחיסות גבוהה, בעלת הספק של 33 וואט/שעה. כאשר הסוללה טעונה במלואה, היא מאפשרת תשע שעות עבודה רצופה, תשע שעות של גלישה באינטרנט ו- 29 שעות האזנה למוזיקה. בנוסף, המכשיר מצויד בטכנולוגיית חיסכון באנרגיה, כדי לספק מענה מלא לצרכי המשתמש העסקי. סוללת ה-MateBook מגיעה לטעינה מלאה תוך שעתיים וחצי בלבד. כאשר אין זמן לטעון את הסוללה במלואה, המכשיר יכול להגיע ל-60 אחוזי טעינה תוך שעה אחת בלבד.

יעילות וגמישות ללא תחרות סמארטפון שכולו פרודוקטיביות

הMateBook פועל על Windows 10 ומעבד Intel® Core™ M דור שישי חכם, ועוצמתי,. אלה מספקים כוח עיבוד במהירות גבוהה ואת כלי העבודה החיוניים ביותר לעסק, כולל Microsoft Office וקורא טביעות האצבע. בנוסף, ה-MateBook כולל עד 8 ג’יגה בייט זיכרון מסוג LP DDR3 וכונן SSD עם קיבולת של עד 512 ג’יגה בייט. הודות לתהליך הערמת (stacked) חומרה ייחודי, וואווי הצליחה לפתח מכשיר ללא מאוורר שאינו מרעיש כלל.

הכירו את הMatePenהרבה יותר מסתם עט סטיילוס

לפעמים הפתרון היחיד הוא פתק בכתב יד. במקרים כאלה, ה-MatePen מציע 2,048 דרגות רגישות לתפיסה מושלמת ומיידית של תנועות עדינות ומגוונות. ליישומים עסקיים מתקדמים, ה-MatePen תומך גם בפונקציות גרפיות ומתמטיות, ויכול להפוך למצביע לייזר להעברת מצגות בלחיצת כפתור.

לראשונה בעולם: טכנולוגיית זיהוי טביעות אצבע בנגיעה אחת

הMateBook מספק אבטחה למשתמשיו תוך שמירה על גישה מהירה. זאת, בעזרת פונקציית זיהוי טביעות האצבע, שתומכת בזיהוי רגיש מכל זווית למזעור מספר טעויות הזיהוי. נגיעה אחת קטנה פותחת את נעילת המכשיר. זוהי טכנולוגיית זיהוי טביעות האצבע המהירה בתעשייה.

קישוריות מעולה נוחות אמיתית

בנוסף, הMateBook תומך בנקודת גישה אישית לאינטרנט (hotspot), שמאפשרת למשתמשים להישאר מחוברים גם בהיעדר חיבור אינטרנט רגיל. בין תכונותיו האחרות של הMateBook: העברת נתונים חלקה שמאפשרת גרירת מסמכים למכשירי אנדרואיד ומהם.

תגובות סגורות