חדשות היום

אליום קיבלה אישור שיווק בסין עבור מוצרי הסטנטים האורולוגיים

אליום מדיקל  (ת”א: אלמד), חברת מכשור רפואי ישראלית, המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה על קבלת אישור מרשות ה-CFDA הסינית למזון ותרופות (China Food and Drug Administration) למכירה ושיווק של מערכות הסטנטים האורולוגים שלה בסין. לאור קבלת האישור נכנס לתוקפו הסכם הפצה אסטרטגי ובלעדי למכירת הסטנטים האורולוגיים בסין בו התקשרה החברה. הסכם ההפצה האמור הינו לתקופה של 8 שנים החל מקבלת האישורים הרגולטוריים, ובמסגרתו התחייב המפיץ הסיני לרכוש מוצרי סטנטים אורולוגיים בהיקף של כ- 58 מיליון שקלים לפחות, על פני התקופה. בהתאם לכך צופה החברה מכירות משמעותיות של הסטנטים האורולוגיים שלה בסין כבר במהלך שנת 2018.

הסטנטים האורולוגיים של אליום מיועדים לפתיחת חסימות בצינורות השתן, והם בנויים כך שיתאימו באופן מיטבי למבנה האיבר בו הם מושתלים, על מנת לאפשר זרימה חופשית של נוזלים דרכם במשך זמן ארוך יחסית. הסטנטים מצופים בפולימר, המונע היווצרות אבנית וחדירה של רקמה לתוכם ויצירת חסימות חוזרות. הליך החדרת הסטנט הוא זעיר פולשני ומקטין משמעותית את הסיכונים והסיבוכים הכרוכים בהליך כירורגי. לאליום אישורי שיווק עבור הסטנטים האורולוגיים באירופה, ישראל, דרא”פ, ארגנטינה, קנדה, דרום קוריאה ואוסטרליה, ומצויה בהליכי רישום במדינות נוספות הכוללות גם את הודו, קזחסטן וטייוואן וכן סטנטים נוספים במקסיקו ורוסיה.

אסף אלפרוביץ, מנכ”ל אליום: “השוק הסיני מייצג עבורנו הזדמנות אדירה, הן בשל גודל השוק והמגמות השולטות בו, והן בשל שיתוף הפעולה והסכם ההפצה עם המפיץ שלנו בסין שהוא בעל ניסיון והתמחות של עשרות שנים בשוק הסיני בתחום האורולוגיה, ולו פריסה גאוגרפית רחבה בסין ישירה ובאמצעות מפיצי משנה. כמו כן, למפיץ זה מערכת ענפה של קשרים עם רופאים אורולוגיים מובילים בסין, שחלקם השתתף בסדנאות קליניות שערכה החברה בגרמניה ובאיטליה, והם הביעו התלהבות רבה ממוצרי החברה המהווים אלטרנטיבה בטוחה ויעילה לפרוצדורות ניתוחיות או לפתרונות קצרי טווח. בהתאם לתרבות ולרפואה הסינית הרופאים והמטופלים בסין מעדיפים באופן מובהק פתרונות זעיר פולשניים לטווח ארוך על פני פרוצדורות ניתוחיות, וכן חלק ממערכות הסטנטים של החברה ניתנים להשתלה בקליניקה מחוץ לבית החולים, מה שלהערכת הרופאים יאפשר הנגשת המוצרים לטריטוריות ופלחי שוק נוספים מעבר לערים המרכזיות. בשל מכלול הגורמים הללו, להערכתנו למערכות הסטנטים שלנו יש פוטנציאל קליני ומסחרי משמעותי מאוד בשוק זה.”

בתמונה מעלה: סטנט אורולוגי של אליום

 

תגובות סגורות