ענקית התקשורת הקנדית TELUS Venturesתנהל 5,000 מעובדיה באמצעות פתרונות התוכנה של סינריון. היקף העסקה מוערך במיליוני שקלים

America, חברת הבת של סינריון מערכות, הפעילה בקנדה וארה”ב ומתמחה בפתרונות תוכנה מתקדמים לניהול מערך העובדים בארגון (Workforce Management), חתמה על עסקה עם ענקית התקשורת הקנדית TELUS Ventures, לניהול 5,000 העובדים בחנויותיה, באמצעות הפתרונות של סינריון. שווי העסקה נאמד בתעשייה במספר מיליוני שקלים.

TELUS Ventures היא מספקי התקשורת המובילים בצפון אמריקה, עם נתח שוק של כ- 30 מיליארד דולר. היא מספקת שירותי תקשורת מקיפים המחברים מיליוני אנשים, חברות וקהילות, באמצעות הרשתות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

בשלב הראשון של הפרויקט בחרה TELUS Ventures בפתרונות Synerion Workforce Management בענן, לצורך ניהול זמן ונוכחות, סידור עבודה הכולל “השאלת עובדים” בין חנויות ואזורים, וניהול שוטף של למעלה מ- 5,000 עובדי החנויות שלה. המערכת תאפשר לעובדים להשתמש במערכת השירות העצמי – כולל במובייל, עם ממשקים מתקדמים ואינטואיטיביים, המאפשרים שקיפות ותקשורת קלה ונוחה בין העובדים למנהליהם. באמצעותם הם יוכלו להעביר דיווחי נוכחות, לשלוח בקשות היעדרות ולקבל אישורים, לצפות בסידור העבודה שלהם ועוד.

סינריון מערכות מפתחת, מפיצה ומיישמת כבר למעלה מ- 30 שנה, את פתרונות ה- Workforce Management שלה לניהול מערך העובדים, הפועלים באלפי ארגונים ומשמשים מיליוני עובדים בארץ ובעולם, במגוון רחב של תחומים עסקיים, כגון ייצור, מלונאות, בתי חולים, קמעונאות, פיננסים, טלקומוניקציה ועוד.

” Synerion North Americaהינה מהספקים הפרטיים הגדולים ביותר בקנדה לפתרונות Workforce Management לשוק הבינוני”, אומר אבנר מימון, מנכ”ל EMEA בסינריון מערכות. “הזכייה בעסקת TELUS מהווה עבור החברה היא עוד פריצה משמעותית והמשך חדירה לשוק התאגידי והיא חלק מתהליך הרחבת הפעילות של סינריון בצפון אמריקה. אנו רואים בבחירה של ארגון גדול כמו TELUS במערכות שלנו, הבעת אמון ביכולותינו לתת מענה לצרכים המגוונים והמורכבים של ארגונים בסדר גודל זה, תוך התאמה מלאה לרגולציה המקומית.”

בתמונה מעלה: אבנר מימון

תגובות סגורות