חדשות היום

קבוצת “אמת מיחשוב” מתרחבת לחו”ל ורוכשת חברת אינטגרציה באנגליה

קבוצת אמת מיחשוב, מחברות ה-IT המובילות בישראל מודיעה על הרחבת פעילותה מחוץ לישראל ברכישה ראשונה של חברת פתרונות מיחשוב באנגליה. החברה הנרכשת –  ECA Services  פעילה בבריטניה מעל 13 שנים בתחום מערכות המיחשוב בשוק ה-IT  וה-OEM.

ECA Services מפתחת ומשווקת פתרונות מיחשוב תעשייתי, ומספקת שירותי אינטגרציה, תפעול ולוגיסטיקה עבור חברות מובילות בבריטניה בתחומי התקשורת, הטכנולוגיה, הבריאות, הייצור התעשייתי ועוד. החברה גם שותפה עסקית ונציגה מובילה של מספר יצרני מיחשוב גדולים.

יואב וינברג, מנכ”ל קבוצת א.מ.ת מיחשוב: “רכישת חברת ECA Services  מהווה צעד נוסף באסטרטגית ההתרחבות שלנו, הניזונה בעיקר ממעקב עירני אחרי התנהגות השוק וצרכי הלקוחות. כחברה, נהנה עכשיו מנגישות של יכולות ה-OEM  שלנו לשוק המיחשוב בבריטניה, ולקוחותינו יוכלו להנות מאינטגרציה, ייצור, ותמיכה באתר איכותי במרכז אנגליה, בנוסף על הפעילות שלהם איתנו בישראל ובארה’ב.

א.מ.ת מיחשוב, הנסחרת בבורסה הישראלית, עוסקת בשיווק ואינטגרציה של מגוון גדול של פתרונות מיחשוב ותשתיות IT, ובכלל זה: תשתיות מחשוב ארגוניות מורכבות, פתרונות איחסון ותקשורת, ציוד מתקדם למרכזים או מוצרים ממוחשבים, סייבר סקיוריטי, , ביג-דאטה ואנליטיקה, פתרונות מבוססי ענן ועוד.

החברה, המספקת פתרונות ושירותים בעולם המיחשוב למגוון עצום של לקוחות IT  ו-OEM  בישראל, דיווחה באחרונה על הכנסות של מעל מיליארד ש’ח ב2017.

בתמונה:

יואב ויינברג, מנכ”ל אמת מיחשוב

 

תגובות סגורות