חדשות היום

ServiceNow רוכשת את הסטארט-אפ Parlo המפתח יכולות שיחה שבע”פ בין האדם למכונה

חברת  ServiceNow, מובילה עולמית בתחום של תהליכי אוטומציה חכמים בענן,  מקיימת השבוע את הכנס השנתי שלה – Knowledge 2018 – בלאס ווגאס ומדווחת על רכישת שתי חברות ועל תוצאות הרבעון הראשון של 2018.

רגע לפני תחילת הכנס מדווחת ServiceNow  על החלטתה לרכוש הסטארט אפ האמריקאי Parlo, המפתח פתרון בינה מלאכותית (AI) והבנת שפה טבעית (NLU), בעסקת מזומנים שצפויה להיסגר עוד החודש. האלגוריתם של פרלו מבסס את האינטראקציה של האדם עם המכונה על דיבור, ולכן גורם למשימות להתבצע מהר יותר, בקלות ובהנאה. הרכישה באה על רקע המגמה הכלל עולמית  להפוך את חווית העובד למטרה בעדיפות עליונה עבור ארגונים.

ServiceNow מתכננת להטמיע את הטכנולוגיה של Parlo בפלטפורמה שלה, כפי שהיא עושה עם כל הטכנולוגיות של החברות אותן היא רוכשת. רכישה זו מחזקת את המגמה של החברה להמשיך ולהשקיע בטכנולוגית AI במסגרת השאיפה לפנות את העובדים לתהליכי קבלת החלטות, אסטרטגיה ומשימות אחרות בעלות משמעות אסטרטגית לחברה, משימות מספקות מבחינת העובדים וכאלה שיזניקו את הלקוחות קדימה.

“אנו נעים במהירות מדאטה מובנית כמו מילוי טפסים ושדות, לעבר אינטראקציות בלתי מובנות עם מכונות כמו טקסט חופשי, קול ומחוות גוף” אמר פאט קאסי, סמנכ”ל DevOps בכיר, ServiceNow. “מטרתנו להפוך את האינטראקציות ביום העבודה לפשוטות, נגישות וטבעיות עבור כולם.”

רכישה זו מצטרפת לרכישה נוספת עליה הכריזה החברה בסוף אפרילחברת VendorHawk מסיאטל, מובילה בתחום של ניהול SaaS, בעסקת מזומנים שצפויה להיסגר, גם היא, החודש. רכישה זו נועדה להרחיב את יכולות ניהול התוכנה כדי לסייע ללקוחות להניע תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, באמצעות שקיפות גבוהה יותר של רישיונות תוכנה ועלויות.

חברות מבזבזות מיליוני דולרים על תוכנות שאינן מנוצלות בסופו של דבר, ומנמ”רים מבזבזים זמן על מציאת דרכים לצמצום הסיכון מביקורות רגולטוריות של התוכנה. היכולת לנהל נכסים, באתר הלקוח ובענן, בשעה שחברות מחדשות את תשתיות התוכנה כמרכיב קריטי של טרנספורמציה דיגיטלית מוצלחת, היא כורח השעה.

פתרון הענן של VendorHawk מסייע ללקוחות לגלות, להסביר וליצור אופטימיזציה של מנויי SaaS ברחבי הארגון שלהם. הפתרון מעניק תמיכה רחבה ללמעלה מ- 36,000 אפליקציות SaaS לגילוי ולמיפוי אפליקציות עודפות בארגון. החברה גם מנתחת ניצולת ואופטימיזציה של מנויי SaaS באפליקציות מוכרות כמו Salesforce, Box  ו- Google G‑Suite.

השילוב של הטכנולוגיה של VendoHawk בפלטפורמה של ServiceNow, אשר יסתיים ב- 2019, יעצים את האופרינג של החברה בתחום של ניהול נכסי תוכנה ( Software Asset Management) ויביא יכולות חדשות בניהול ספקים ושימוש ב- SaaS.

 

תגובות סגורות