חדשות היום

מרחביה דיווחה על תוצאות המחצית הראשונה של 2018: “נוסיף השנה חברה נוספת לפורטפוליו”

מרחביה אחזקות והשקעות (סימול: מראח), דיווחה על תוצאות המחצית הראשונה של 2018 ופרסמה מכתב ממנכ”ל החברה, אלי ארד, אל בעלי המניות. מרחביה היא חברה ישראלית המתמחה בביצוע השקעות בחברות הזנק צעירות ומבטיחות הפועלות בתחומים מובילים בעלי ביקוש גבוה במדעי החיים, וזאת בשילוב מוסדות רפואיים מובילים בעולם.

אלי ארד כותב כי בתקופה זו המשיכה מרחביה את תנופת העשייה בחברות הפורטפוליו ואת מימוש אסטרטגיית הצפת הערך משמעותי לבעלי המניות, לצד המשך תהליך מימוש נכסים שאינם קשורים לליבת הפעילות העסקית של החברה והחזרת כספים לתוכה.

החברה מציינת במסגרת העדכון כי במהלך המחצית הראשונה של 2018, היא השלימה את השקעתה בחברת הפורטפוליו RMDY – שפיתחה פלטפורמה המאפשרת פריסת מערכי רפואה דיגיטלית וחווה צמיחה בבסיס הלקוחות בשוק שצפוי להגיע תוך 5 שנים להיקף שנתי של כ-400 מיליארד דולר. חברת פורטפוליו נוספת – קארדיאקסנס, המפתחת שעון לניטור מדוייק של מדדי גוף רפואיים, גייסה הון ממשקיע זר לפי שווי הגבוה בכ-70% בהשוואה לסבב הגיוס הקודם. חברת פורטפוליו שלישית – CDX , שפיתחה טכנולוגיה לאבחון מדוייק של סרטן הערמונית מבדיקת דם פשוטה, הכפילה את מספר הנבדקים בבדיקת סרטן הערמונית ל-500 נבדקים והציגה תוצאות מצוינות בכנס האורולוגיה היוקרתי ביותר בעולם.

“בהסתכלות קדימה על המשך שנת 2018, אנו פועלים שחברות הפורטפוליו תקדמנה אירועים מציפי ערך, לרבות הצלחות קליניות, חתימה על הסכמים מסחריים עם שותפים משמעותיים וגיוסי הון בשוויים גבוהים יותר באופן מהותי”, כך אלי ארד. “בנוסף, אנחנו ממשיכים לבחון הזדמנויות השקעה חדשות ואנו צופים שעוד השנה, על בסיס תהליך בחינת ההשקעות המעמיק שנבצע, תוך התייחסות הועדה המקצועית המייעצת של מרחביה, נצרף לפחות חברה אחת נוספת לפורטפוליו שלנו.”

בתמונה מעלה: רני ליפשיץ, יו”ר מרחביה. .

תגובות סגורות