טאואר-ג’אז מרחיבה את הסמכת משרד ההגנה האמריקאי ITAR לפלטפורמות בטכנולוגיית 65 ננומטר על מנת לתמוך בביקוש הגדל של חטיבת החלל והביטחון

טאואר-ג’אז, יצרנית השבבים המובילה בעולם בטכנולוגיות ייחודיות, הודיעה היום (ב’) כי החברה מרחיבה את ההיצע הטכנולוגי שלה המוסמך על ידי משרד ההגנה האמריקאי (ITAR) על ידי הוספת גישה לטכנולוגיות ה-65 ננומטר של החברה, המאפשרות ייצור שבבים חיוניים עבור יישומי חלל וביטחון הקריטיים לתכניות ההגנה הלאומית בארה”ב. השבבים משמשים לקריאת גלאי אינפרא אדום ואולטרה סגול במעקב הצבאי ויישומים אחרים החל מקרני רנטגן בתחום האסטרונומיה ועד לבדיקה תעשייתית.

מוצרים ראשונים המשרתים את קהילת החלל והביטחון בארה”ב כבר נמצאים בשלבי תכנון ופיתוח מתקדמים בפלטפורמת ה-65 ננומטר. באמצעות הרחבת הרישוי יכולה טאואר-ג’אז לאפשר ללקוחותיה בשוק החלל והביטחון גישה לפלטפורמות מתקדמות נוספות אותן מציעה החברה, כולל חיישני תמונה דינאמיים בעלי טווח תמונה גבוה, התקני כוח משולבים ורכיבי RFCMOS בתדר גבוה.

“אנו נרגשים להודיע על יכולת מתקדמת חדשה זו ללקוחותינו. הוספת הרישוי לפלטפורמת ה-65 ננומטר אותה מציעה החברה, ובקרוב גם ב-45 ננומטר, עבור מוצרי ITAR מאפשרת ללקוחות החלל והביטחון שלנו ליצור מוצרים מתקדמים יותר על מנת לענות על דרישות השוק הקריטי הזה”, אמר מייק סקוט, מנהל חטיבת החלל והביטחון בטאואר-ג’אז.

תגובות סגורות