חדשות היום

פוג’יטסו מכריזה על מחשב ה PC הקטן ביותר שיוצר עד כה

FUJITSU מכריזה על ESPRIMO G558מחשב PC הקטן ביותר שיוצר עד כה: אולטרא קומפקטי, בעל יעילות אנרגטית גבוהה

מארז ה-– Fujitsu ESPRIMO G558  הינו בנפח של פחות מליטר אחד! יכול להיות מוזן דרך מחבר  USB-C ועם זאת בעל מפרט של מחשב נייח עם מעבדי אינטל דולר 8

הוא מאפשר השתלבות מאחורי מסך וניתן להתקינו בזכות מימדיו הזערוריים כמעט כמעט בכל מקום; במחשב מוטמעות יכולות אבטחה מתקדמות ביותר

FUJITSU  מכריזה על המחשב השולחני הקטן ביותר שלה אי פעם עם נפח כולל של פחות מ 1 ליטר – ESPRIMO G558 . מחשב זה קטן מספיק כדי להיות מחובר לחלק האחורי של המסך, אך עדיין חזק מספיק כדי להפעיל באופן מושלם שולחן העבודה ואת יישומי Office מבוססי אינטרנט.

עם נפח כולל של 0.86 ליטר בלבד, העיצוב הקומפקטי ביותר הוא 96 אחוז קטן יותר מאשר מחשבים שולחניים מסורתייםmicrotower . המחשב מגיע עם מעבדי Intel ® Core 8 הדור האחרון. עם שטח שולחן קטנטן וצללית מינימאלית ותודות לחום מינימלי הנפלט ממנו כמו גם הרעש, ESPRIMO G558 יכול להיות מותקן בכל מקום – על הקיר, מתחת לשולחן או מאחורי התצוגה. יתרון נוסף הוא ביכולת המחשב להיות מוזן ממתח המסופק דרך כבל USB-C יחיד, אשר יכול גם לסנכרן את ההפעלה / כיבוי בין הצג למחשב. 

בזכות טביעת רגל קטנה במיוחד ואפשרויות הרכבה גמישות מאוד, ESPRIMO G558 Mini PC  מציע חלופה למחשב שולחני All-in-One, המאפשר יצירת גמישות All-in-setups אחד, עם יתרון נוסף של היכולת לשדרג את יחידת המחשוב באמצע ללא צורך להחליף את הצג.

גם מחשב זה, כמו גם כל מוצרי המחשוב של FUJITSU נבנה בשיטת Built to order על פי המפרט המוגדר על ידי הלקוח.

מפרט המחשב עשיר, וכולל בין היתר: מעבדי Intel Core דור 8 – מדגמי i3, i5 ועד ל i7; זיכרון מירבי של 32 גיגהבייט בתדר 2666 מגה-הרץ; מגוון דיסקים, החל מ SATA 2.5” ועד ל SSD PCIe, 1024 GB M.2 NVMe module; אופציה לכרטיס אלחוטי Wireless Lan ובלוטות’ 5; כרטיס רשת LAN; כרטיס קול עם אופצייה לרמקול פנימי; מגוון ממשקים HDMI+DP, 4+2 USB; מידותיו (רוחב / עומק / גובה): 14.6 / 16.4 / 3.6 סנטימטרים בלבד.

המחשב זמין לאספקה בישראל ומחירו בתצורת מעבד אינטל i5 8400T, זיכרון 8 גיגה, דיסק 256GB NVMe מערכת הפעלה חלונות 10 פרו ושירות יצרן 3 שנים באתר הלקוח הינו החל מ 610 דולר בלבד.

תגובות סגורות