חדשות היום

חברת ארו אלקטרוניקה ( Arrow Electronics ) תציג חדשנות ייחודית בתערוכת אלקטרוניקה במינכן .

חברת ארו אלקטרוניקה ( Arrow Electronics ) תציג חדשנות ייחודית בתערוכת האלקטרוניקה הקרובה במינכן . בביתן של ארו יוכלו הלקוחות לבחור בין איזור האינטרנט של הדברים ,ה IoT שבוא יוצגו מספר לקוחות של החברה שעבדו עם ארו בשנים האחרונות וכיום הם בייצור המוני או לפני ייצור כאשר ארו סיפקה תמיכה הנדסית ייחודית , לוגיסטיקה ושרשרת אספקה או אפילו מבצעת את השיווק של החברות . מדינת ישראל מוצגת באופן מיוחד כאשר חברות כגון :

ORCAM – אורקם שמתמקדת בעיקר בפיתוח מוצרים המיועדים לאנשים עיוורים, לקויי ראייה ולמתקשים בקריאה. הפיתוח המתקדם ביותר של החברה הוא מכשיר OrCam MyEye 2 – מכשיר עזר מהפכני המסייע לעיוורים ולקויי ראייה, לקרוא טקסטים מכל משטח, לזהות פרצופים, צבעים ועוד. את כל זה עושה המכשיר באמצעות מצלמה זעירה, לבישה ודיסקרטית המשלבת ממשק משתמש אינטואיטיבי ונוח לתפעול.

חברת Tytocare –   שפיתחה פלטפורמה שמאפשרת לרופאים לבצע בדיקות דרך הרשת ולעזור כך לחולים במקומות נידחים, או שאינם יכולים להגיע למרפאה.

חברת Sindesy -פתרון שהופך כל כשל במערכת הדודים וחימום המים לערך כספי עבור חברת הדודים, כך שהטיפול בכשל למעשה יכול להכפיל את הכנסותיה.

חברת EverySight -שפיתחה משקפי מציאות רבודה לרוכבי אופניים, המבוססים על טכנולוגיות התצוגה העלית הצבאיות של חברת אלביט  .

האיזור השני גם כן קשור בצורה מיוחדת לישראל מכיוון שזהו איזור התוכנה ומערכות משובצת מחשב – Software & Embedded Zone שתחום זה מנוהל בארו אירופה על ידי אמיר שרמן , הישראלי הבכיר ביותר בחברת ארו שנמצא ברילוקיישן כבר 5 שנים בפרנקפורט . באיזור זה הלקוחות יוכלו לראות ולקחת חלק מהפיתוחים החדשניים ביותר שחברת ארו מפתחת במיוחד במחלקת התוכנה שפתחה בגאדנסק – פולין כגון AI – artificial intelligence , ML-Machine Learning , קישוריות חדשה שמתפתח היום ה- NB-IoT , זיהוי פנים , ביומטריה ועוד .

ישנו עוד איזור שלא נמצא בביתן של ארו אלא באיזור ייחודי שהוקם השנה בתערוכה שמספק פתרונות למהנדסים צעירים , יזמים וקהילות הסטארט-אם שנקרא Fast Forward . שם חברת ארו תחלק את ערכות הפיתוח הייחודיות שפיתחה לאורך השנים בשילוב הקשר הייחודי עם חברת אינדיגוגו שבו גיוס ההמונים חובר לארו לצורך תמיכה טכנית ושירות לאורך כל התהליך .

לפרטים נוספים-  http://www.arrow.com/electronica2018

 

תגובות סגורות