חדשות היום

DSP Group הישראלית חתמה על שת”פ אסטרטגי עם הענקית דוייטשה טלקום;  הצ’יפ הישראלי יותקן בכל הספיקרים הביתיים של דוייטשה טלקום בעולם

*במסגרת שיתוף הפעולה, שבב ה- DECT / ULE של DSP Group, יוכל לשרת עשרות מיליוני מכשירים ביתיים המבוססים על טכנולוגיית הפעלת הקול (Voice Activiation) וזאת על מנת להתחרות באמזון אקו.

*העסקה מסמלת את כניסת  דויטשה טלקום לתחרות מול אלקסה של אמזון, סירי הום פוד וגוגל הום.
*בכך מבססת DSP Group הישראלית את מעמד כמובילה עולמית בתחום העיבוד הקולי גם בשוק הבית החכם.

* העסקה נאמדת בעשרות מיליוני דולרים.

DSP Group חברת פתרונות התקשורת והשבבים הישראלית אשר נסחרת בנאסד”ק תספק את פלטפורמת הפיתוח שלה הכוללת את צ׳יפ ה- DECT / ULE לעשרות מיליוני ספיקרים בבתים חכמים של המפעילה הגדולה באירופה דוייטשה טלקום.

הרמקולים החכמים של DT עם הטבות DECT כוללים איכות קול HD ללא Latency, אמינות גבוהה, רוחב פס ייעודי, טווח הגעה ארוך וחוסר הפרעות. עם הופעתם של מכשירים מופעלת קול ו אינטראקציה קול דו כיוונית עבור רמקולים חכמים והתקנים אחרים, קול בבית חכם הוא הופך מהר את טכנולוגיית ה-     DECT / ULE לברירת מחדל. Group DSP תומכת במאמציהן של חברות ברחבי העולם המעוניינות לשלב את ההפעלה הקולית הדו כיוונית בפתרונות שלהן, והיא מובילה עולמית בתחום הטכנולוגיה של DECT ו- ULE.

עופר אליקים, מנכ”ל DSP גרופ מסר: DSP Group מובילה את המהלך מתוך הבנה שהעיבוד הקולי הינו עמוד התווך של תקשורת ביתית ואינטראקציה חכמה, האיכות היא חסרת תקדים, והאמינות עולה על ציפיות הצרכנים. הטכנולוגיות שפיתחנו DECT ו- ULE הם היחידים בשוק שבנויים במיוחד עבור יישומים קוליים. DSP Group פיתחה ושיכללה במשך 20 השנים האחרונות את פתרונות ה- SoC שלנו כדי להציע חוויית לקוח מעולה ומאפשרת ללקוחות OEM ולספקי שירות להציע מוצרים ביתיים חכמים חדשניים מבלי לדאוג לאיכות הקול, Latency, האמינות, טווח ההגעה או הפרעה “.

ברנד מולר, מנהל מוצר מוביל עבור הרמקול חכם בדויטשה טלקום: “דויטשה טלקום היא חברת תקשורת והטלפוניה משירותי הליבה שלנו. היכולת למנף את הפתרון הדיגיטלי של DSP Group ברמקול החכם שלנו כדי לבצע שיחות קוליות באיכות גבוהה עם כל היתרונות של DECT מעניקה לנו יתרון תחרותי”.

עוד מסר כי: “חוויית הלקוח היא החשובה ביותר עבור מוצר מוצלח, ולכן Latency נמוך ואיכות צליל תקין הוא המפתח עבור המוצר שלנו. הרמקול החכם שלנו ייתן ללקוחותינו את היכולת לבצע ולקבל שיחות בספיקר בכל הבתים החכמים שלהם”.

חברת DSP הוקמה לפני כ-32 שנה, ומתמחה בפיתוח שבבים ייחודיים ומורכבים ליישומי תקשורת שונים. DSP ידועה כאחת מהחברות המובילות בתחום האותות הדיגיטליים והתקשורת, בעיקר בטווחים קצרים – גם עבור שוק התקשורת הביתי. במהלך השנתיים האחרונות מנהלת החברה מדיניות טכנולוגית המשקיעה בשלושה ערוצים מרכזיים; שליטה באמצעות קול, פיתוחי ענק בכל הקשור לטכנולוגיות בתים חכמים וטכנולוגיות המשלבות וידאו וקול לטלפוניה משרדית.  בין מוצרי החברה מעגלים משולבים מעבדי אותות דיגיטליים, שבבים מיוחדים להעברת נתונים בתדרי רדיו ולעיבוד קול. ל-DSP לקוחות בינלאומיים גדולים בכל העולם, כגון סמסונג, ויטק, פנסוניק, סיסקו, לוגי’טק ועוד רבים.

 

תגובות סגורות