Global Eagle וגילת מציגות לראשונה אינטרנט מהיר במטוסים על גבי לוויין נמוך מסלול (LEO) של Telesat

אבן הדרך הראשונה בתעשייה הושגה בידי גילת ו-Global Eagle אשר הציגו קישוריות מהירה בטיסת ניסוי חיה תוך שימוש בלוויין Phase 1 LEO של Telesat

פתח תקווה, ישראל, 23 באוקטובר 2018 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום על תפקיד המפתח שלה בהצגה הראשונה אי-פעם של אינטרנט מהיר במטוסים באמצעות לוויין נמוך מסלול (LEO). אבן הדרך בתעשייה הושגה באמצעות מטוס הניסוי “אלבטרוס 1” של Global Eagle, המודם הלווייני המוטס של גילת ולוויין Phase 1 LEO של Telesat אשר שוגר מוקדם יותר השנה. הניסוי הדגים בהצלחה קישוריות רציפה ומעבר בין הלוויינים במסלול גאוסטציונרי (GEO) ולווייני ה-LEO של Telesat.

“Telesat שמחה לשתף פעולה עם חברות חדשניות כמו גילת ו- Global Eagleאשר מכירות בפוטנציאל של מערכת לווייני ה-LEO של Telesat לשנות את חוויית האינטרנט המהיר במטוסים עבור מיליוני נוסעים ברחבי העולם,” אמר ארווין הדסון, סמנכ”ל Telesat LEO. “טיסה זו של מטוס הניסוי של Global Eagle, עם המודם הלווייני המוטס של גילת, מאשרת כי ארכיטקטורת לווייני ה-LEO המתקדמת של Telesat עונה לדרישותיה של Global Eagle לקישוריות פס רחב רציפה כמו ברשתות קרקעיות עבור מגוון יישומים, כולל היכולת לעבור בין לווייני LEO ל-GEO.

” Global Eagleבטוחה שמערכת לווייני ה-LEO המתוכננת על-ידי Telesat תשפר באופן מהותי את חווית האינטרנט המהיר במטוסים של הנוסעים, עם ביצועים מובילים של שיהוי, מהירות וכיסוי גלובלי ” אמר פר נורן, סמנכ”ל בכיר ב-Global Eagle. “בחרנו לשתף פעולה עם גילת נוכח ביצועי הפלטפורמה מרובת היישומים שלה ותוכניות העבודה שלה עבור LEO.”

“שיתוף הפעולה המתמשך של גילת ו- Global Eagleעם Telesat הביא לשוק את ההישג יוצא הדופן הזה המאשרר את חזון הדור הבא של האינטרנט המהיר במטוסים,” אמר רון לוין סמנכ”ל לקוחות אסטרטגיים ותקשורת בתנועה בגילת. “הפתרון של גילת הוכיח כעת לא רק את היתרונות הטכנולוגיים שלו בתמיכה במגוון יישומים, לוויינים, תדרים ואלומות, אלא גם את המעבר הראשון מסוגו בעולם בין לוויינים במסלולים שונים.”

 

תגובות סגורות