יניב הולצר, סמנכ״ל תפעול, רועי פרידמן, מנכ״ל ואסף עופר, סמנכ״ל טכנולוגיה

הסטארטאפ Easyway, מפתח צ׳טבוט התיירות Eve, הצטרף לאקסלרטור של Metro – הרשת הקמעונאית הגדולה באירופה 

החברה הישראלית שנבחרה מבין מעל ל- 400 חברות מועמדות מרחבי העולם, תהנה ממימון של עד  120 אלף אירו, גישה למעל 500 מסעדות ברחבי אירופה, תמיכה של מנטורים גלובליים מהמובילים בתעשייה וחשיפה למשקיעים

הסטארטאפ  הישראלי Easyway, הצטרף לאקסלרטור המלונאות והאירוח של Metro, הרשת הקמעונאית הגדולה ביותר באירופה ומהגדולות בעולם.

החברה ויזמיה, שנבחרו לתוכנית ה- METRO Hospitality Accelerator מתוך מעל 400 מועמדים מרחבי העולם, יהנו מאירוח למשך 3 חודשים בברלין, להשקעה אפשרית בגובה של עד 120 אלף אירו והנחיה צמודה של מנטורים מובילים, מתוך כ-200 מומחים ואנשי הייטק מובילים בתחומם בזירה הגלובלית, מ-Metro ומשותפתה למיזם, חברת Techstars.

Easyway יצרה את העוזרת הווירטואלית  Eve, צ’טבוט מבוסס בינה מלאכותית (AI) הנותנת למטיילים המלצות מותאמות אישית  בסמארטפון באמצעות אפליקציות מסרים קיימות

. Eve מסייעת לתיירים ומטיילים, הן במהלך שהייתם בתוך המלון וגם בזמן טיוליהם בעיר.

על ידי למידת העדפות המשתמשים, Eve הופכת את האינטראקציה עם המלון לאוטומטית ומספקת המלצות מותאמות אישית לחוויית טיול מושלמת, זאת באמצעות שיחה באפליקציית ההודעות המועדפת על המטייל. חברות נוספות בתוכנית של Metro בסבב הנוכחי, בו לוקחות חלק 10 חברות, מגיעות מתחומי הפינטק, בינה עסקית, רובוטיקה, ניתוח ערוצי מדיה חברתית ושירותי רשת.

״התוכנית נותנת למשתתפים בה גישה פתוחה למעל 500 מסעדות ובתי מלון ברחבי אירופה, שם הם יוכלו לבדוק בתנאי ׳שטח׳ את הפתרון שלהם, לקבל פידבק שוטף ולהבין כיצד ניתן להמשיך ולפתח את המוצר כך שיתאים במדוייק לצרכי תעשיית האירוח״, אומרת סילביה דודק (Sylvia Dudek) מנהלת התכנית.

״מעבר לכך אנו מציעים להם גישה למעל 21 מיליון לקוחות ולרשת קשרים עניפה ביותר שיש לנו״.

גישה למעל לדבריה, השותפות בין הגופים לא נגמרת לאחר שהתוכנית מסתיימת. ״חלק חשוב מהפעילות שלנו קורה  דווקא אחרי סיום התוכנית ומטרתה לדחוף קדימה ולחבר את החברות הצעירות

ללקוחות חדשים״. לדבריה, העובדה שכל הפעילות מתבצעת בצמוד לצוותים המתמחים בתחום ההשקעות, משמעותה גם גישה לרשת רחבה של משקיעים פרטיים, אנג׳לים וקרנות הון סיכון. ״הסטארטאפים בתוכניות שלנו גייסו עד היום מעל 50 מיליון דולר״, היא אומרת.

קבוצת Metro היא הרשת הקמעונאית הרביעית בגודלה בעולם והגדולה ביותר באירופה. היא מובילה עסקים ב-35 מדינות באירופה ובאסיה בהיקפים של קרוב ל-40  מיליארד אירו. לדברי  דודק, החיבור לחדשנות של הסטארטאפים שבתוכנית מאפשרת ל-Metro עצמה שינוי פרספקטיבה שבסופו של דבר תבוא לידי ביטוי בענף האירוח כולו.

״האתגר הכי גדול שלנו הוא ללמוד כיצד ניתן לחדש בתעשיית המלונאות תוך שימוש בכלים העכשוויים ביותר״, אומר רועי פרידמן, מנכ״ל Easyway. ״אנו מאמינים שהתוכנית תסייע לנו להבין את השטח טוב יותר ולהיות יזמים טובים יותר… אנו מחכים בקוצר רוח לפגישות המתוכננות עם המנטורים המאוד מנוסים ובהחלט פתוחים לקבל מהם מהידע והנסיון שלהם״.

במהלך פברואר 2019 יוצגו המיזמים החדשים והמודלים העסקיים החדשים שפותחו במסגרת התוכנית בשורה של  ׳demo days׳, בפני משקיעים פרטיים ונציגי קרנות הון סיכון, בברלין.

אודות תוכנית האקסלרטורים:

https://metroaccelerator.com/

בתמונה – מימין לשמאל: צוות EASYWAY – יניב הולצר, סמנכ״ל תפעול, רועי פרידמן, מנכ״ל  ואסף עופר, סמנכ״ל טכנולוגיה     קרדיט צילום: מטרו

תגובות סגורות