חדשות היום

המחקר של אלוט מצא כי אימוץ של מערכת בעלת יכולת אופטימיזציה אוטומטית (CLA) הינו הכרחי לצורך אספקת חווית משתמש איכותית ברשתות 5G

המחקר של אלוט מצא כי אימוץ של מערכת בעלת יכולת אופטימיזציה אוטומטית (CLA) הינו הכרחי לצורך אספקת חווית משתמש איכותית ברשתות 5G

IoT ואבטחה הם המניעים העיקריים לאימוץ ה-CLA

הוד השרון, ישראל, 20 בפברואר, 2019 – אלוט בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות ניתוח רשת ואבטחה חדשניים לספקיות שירות ברחבי העולם, הציגה היום ממצאים מדוח מגמות אבטחת תקשורת האחרון, המזהה את הצורך העולה באימוץ של מערכת בעלת יכולת אופטימיזציה אוטומטית (CLA) על ידי  ספקי שירותי תקשורת(CPSs),  לצורך הבטחת חווית משתמש איכותית ולאורך זמן. הדוח אף מדגיש ש-IOT ואבטחה , נתמכים על ידי התקנת רשתות G5 , יהוו כוח המניע לאימוץ ה-CLA.

הדוח בוחן כיצד ספקי שירותי תקשורת(CPSs)של טלפונים ניידים, טלפונים נייחים ומשולבים נהנים היום מ- CLA, זאת כאשר במקביל התעשייה מתכוננת לקראת המעבר מ-G4 ל-G5. הדוח מפרט ממצאים מסקר שבוצע בקרב כ-100 ספקי שירותי תקשורת (CPSs)ברחבי העולם, כדי להבין מהו הערך המוסף של CLA לתפיסתם. ממצאים מרכזיים שעלו בסקר הינם:

  • על אף יתרונותיו של CLA ברשתות G4, כשלושה רבעים מהמשיבים סבורים ש- CLA יהיה בעל חשיבות משמעותית בפרק הזמן בו מתבצע המעבר(50%) או לאחר סיום הטמעת  G5(25%).
  • כשני שליש מהמשיבים מסכימים נחרצות כי CLA הינו חשוב לצורך הצמיחה של שירותי האבטחה ושירותי ה-IoT.
  •  ספקי תוכנה עצמאיים(ISVs) ממוקמים במיקום הכי טוב לצורך אספקת CLA עם יכולות בינה מלאכותיות ולמידה של מכונות, אשר מבטיח יעילות תפעולית, ביצועים אופטימליים, אבטחה וחווית משתמש איכותית.
  • כ-87% מהמשיבים קבעו כי זמן פתרון בעיות ושיפור ביצועים כדברים מרכזיים שCLA יכול לשפר.
  • החסמים העיקריים עבור ארגונים בהטמעת פתרונותCLA  הם היכולת להשתמש בטכנולוגיה במלואה, הבנת הטכנולוגיה והעלויות.

“ספקי שירותי תקשורת (CPSs) בעלי מודעות גבוהה לפגיעות שמיוחסת למכשירי ושירותי IoT”, אקשי שארמה ((Akshay Sharma מ-neXt Curve. “CLA יהווה אמצעי קריטי לצורך טיפול יעיל באיומי ה-IoT הגדלים, אשר מתעצמים בשל היקפו של ה-G5. בעוד מדדים מסורתיים כמדדי ביצוע רשת   מרכזיים (KPIs) הופכים ללא רלוונטים/למיושנים, ספקי שירותי תקשורת (CPSs) מודעים לצורך להפוך להיות יותר ממוקדי לקוח, תוך התמקדות במדדי איכות מרכזיים(KQIs) ולשים בראש סדר העדיפויות את איכות החוויה של משתמשי קצה, אמר רונן פריאל, סמנכ”ל מוצרים ואסטרטגיה באלוט”. ספקי שירותי תקשורת (CPSs) כבר הבינו כי צריכים לאמץ לקרבם את ה-CLA, כאשר בחירה שלא לעשות זאת תעלה ביוקר בטווח הקצר ובטווח הרחוק.  הדוח שלנו מצביע כי העובדה ש- CLA הינו טבוע ב-G5 איננו מספיק, וליצרני תוכנה בלתי תלויים(ISVs) ישנה הזדמנות לספק יכולות שימושיות נוספות של CLA, המועצמות על ידי בינה מלאכותית ויכולת למידה של מכונות על מנת לעמוד בציפיות הגדלות של חווית משתמש איכותית(QoE)”.

בתמונה: ארז ענתבי, מנכ”ל אלוט

תגובות סגורות