חדשות היום

המיזם הישראלי ארמיס גייס 65 מיליון דולר לאחר צמיחה של 700% בהכנסותיו השנתיות

המיזם הישראלי ארמיס גייס 65 מיליון דולר לאחר צמיחה של 700% בהכנסותיו השנתיות

הגיוס, סבב C של החברה, הובל על ידי קרן סקויה קפיטל ארה”ב, ביחד עם Insight Venture Partners ו- Intermountain Venture; סה”כ גייסה החברה 112 מיליון דולר עד כה

לחברה יש כבר הסכמי מכירות במיליוני דולרים עם חברות רבות, כולל 10 חברות Fortune 100

ארמיס (Armis), חברת אבטחת המידע בתחום ה-IoT לארגונים, מודיעה היום כי סיימה סבב גיוס בסך של 65 מיליון דולר, אשר יביאו את החברה לסך גיוסים של 112 מיליון דולר. הסבב הובל על ידי קרן סקויה קפיטל האמריקאית, ביחד עם Insight Venture Partners ו- Intermountain Venture. קרנות נוספות, כגון Bain Capital Ventures, Red Dot Capital Partners, ו- Tenaya Capital ההרחיבו את השקעתן בחברה. קרל אשנבך, שותף בקרן סקויה, הצטרף לדירקטוריון של ארמיס.

החברה תמנף את ההשקעה לחיזוק השקעותיה בשיווק ומכירות, כמו גם בהנדסה, כחלק מהמאמץ להרחיב את הפתרון הכלל-תעשייתי היחיד אשר נבנה על מנת להגן על פריצות אבטחה בהתקני IoT של ארגונים. בעקבות ההשקעות צפויה ארמיס לגייס לשורותיה כ- 120 עובדים נוספים בישראל ובארה”ב. בשנה החולפת הציגה ארמיס גידול של 700% בהכנסות השנתיות, עם עסקאות רבות של מיליוני דולרים עם חברות מובילות, ובכללן 10 חברות Fortune 100. לקוחותיה כוללים בין היתר את Mondelēz, Sysco Foods, Allergan, Samsung , ועוד.

 ארגונים הופכים היום למטרה קלה למתקפות סייבר, כאשר מחקרים עדכניים מדווחים על התקפות כופר על תאגידים רב-לאומיים, לעיתים רבות דרך מכשירים לא בטוחים ולא-מנוהלים. לפי חברת המחקר גרטנר, מספר מכשירי IoT המחוברים לחברות עסקיות יגדל ל-25 מיליארד עד 2021.

רובם של מכשירים אלו לא תוכננו עם אבטחה מובנית, והם חסרים את האפשרות להתקין עליהם מערכת הגנה, ולכן הן בלתי ניתנים להגנה בכלים הקיימים. אלו מכשירים כגון מדפסות, סורקי ברקוד, קוראי אינפרה-אדום, תאורה חכמה, מערכות שליטת ייצור, מיקרוסקופים דיגיטליים ועוד.

ארמיס מציעה את פלטפורמת האבטחה לארגונים היחידה אשר מתמודדת עם מרחב האיומים של מכשירי IoT לא מוגנים בכל התעשיות. בעזרת תובנות ממנוע היסקים ומאגר ידע מבוסס-הענן שלה, אשר מנטר למעלה מ-46 מיליון מכשירים ברחבי העולם, הפלטפורמה של ארמיס מספקת מעקב מקיף על כל מכשיר בסביבת העבודה של חברה, מנתחת ומקטלגת את המכשירים והתנהגותם בכדי לזהות סיכונים והתקפות, ומגנה על מערכות ומידע קריטי.

“ארמיס הינה השחקן הבולט בתחום, והחברה צברה מומנטום אדיר בכל סגמנטי השוק”, אומר קארל אשנבך, שותף בסקויה קפיטל ארה”ב. “בעוד שלכל תעשייה יש את אתגרי אבטחת ה-IoT הייחודיים לה, סיכוני פריצות IoT קיימים בכל הסגמנטים. יכולתה של ארמיס לייצר פתרון רלוונטי לכלל התעשיות לפתרון בעיית אבטחת IoT ממקם אותה בעמדה ייחודית למתן תשובה לבעיה הולכת וגדלה”, הוסיף אשנבך.

יבגני דיברוב, מנכ”ל ומייסד-שותף של ארמיס אמר: “תחום אבטחת ה-IoT הגיע לבשלות, ומנהלי מערכות מידע (CIOs) ומנהלי אבטחת מידע (CISOs) בתעשיות רבות מתעדפים תחום זה מתוך הבנת הסיכונים המשמעותיים במכשירים מסוג זה המחוברים לרשת החברה. הפלטפורמה שלנו מוכוונת מטרה להתמודד עם נקודות החולשה הללו, מה שאנו מכנים un-agentable devices, כלומר מכשירים שלא ניתן להתקין עליהם מוערכות הגנה מובנות. אך מעבר לטכנולוגיה, מדובר בשותפויות הקרובות עם הלקוחות בכדי לאבטח את  פרצות האבטחה החדשות”.

ג’ף הורינג, מנכ”ל Insight Venture Partners, אמר: “שוק אבטחת ה-IoT צומח בקצב לא-ייאמן. ארמיס הוכיחה ביצועים מצוינים בשלב מוקדם, ופיתחה את הפלטפורמה והגישה בה אנו מאמינים בכדי להתמודד בשוק של 30 מיליארד דולר”.

גילי רענן, יו”ר ארמיס, הוסיף: “כמי שהיה הראשון לחבור לשותפות עם ארמיס, ראיתי את הבעיה הגדולה לה הם נותנים פתרון ואת המנהיגות של יבגני ונדיר כשילוב מנצח. בעזרת הטכנולוגיה המובילה שלהם ופריסת צרכנים על פני 165 מדינות, ארמיס הפכה לסטנדרט האבטחה דה-פקטו של תעשיות הרפואה ובתי חולים, חברות ייצור, קמעונאות, טכנולוגיה, פיננסים ובנקים”.

ארגוני בריאות עוברים טרנספורמציה משמעותית בעידן ה’אינטרנט של הדברים הרפואיים’ (IoMT), אשר מקיף מכשירים רפואיים כגון מכשירי MRI, מכונות רנטגן, מיטות חכמות, משאבות אינפוזיה מחוברות, ומוניטורים של חולים. אולם למכשירים אלה חסרה האבטחה הנחוצה. מנהלי מידע רפואי (CMIOs) המתרכזים בבטיחות החולה מודאגים בנוסף גם מהגנה על מידע אישי ועל תפקוד בית החולים. בכדי לעשות זאת, עליהם לייצר אבטחה אשר תקיף את כל המכשירים המחוברים לרשת.

תחום ה-IoT התעשייתי (Industrial IoT) מביא עימו את ההבטחה ליעילות משופרת וגישה למידע קריטי בזמן אמת. עד סוף 2019, 75% מהיצרנים הגדולים יישלבו IoT תעשייתי במערכותיהם. תהליך זה יכלול, לדוגמא, סנסורים אשר יאפשרו לחברות לנטר את הטמפרטורה והלחות בייצור מזון. אך שילוב IoT לתוך טכנולוגיית התפעול (OT) מאפשר למתקיפי סייבר הזדמנות גדולה יותר להשפיע על העולם הפיזי, ואף על בטיחותם וחייהם של אנשים. בעזרת ארמיס, חברות יכולות להגן באופן מיידי על מכשירי IoT אלו בסביבת ייצור.

פאולו ואלוטי, מנהל אבטחת המידע הגלובאלי בחברת Mondelēz International, יצרנית חטיפים פופולריים כגון טובלרון, אוראו וקאדברי, אמר: “למפעלים, קווי הייצור, ומרכזי ההפצה מחוברי-הרשת שלנו היה תפקיד מפתח בהאצת הצמיחה הגלובלית שלנו. מערכות אלו פועלות מסביב לשעון בכדי להמשיך לספק את מוצרינו האיכותיים ללקוחותינו ברחבי העולם. בעזרת ארמיס, הגברנו את יכולות השליטה והניטור שלנו בכדי להבטיח שהייצור אינו מופרע”.

למידע נוסף על ארמיס, בקרו ב- www.armis.com .

בתמונה: יבגני דיברור ונדיר יזרעאל – מייסדי החברה

תגובות סגורות