חדשות היום

אדוונטק ישראל למען עתיד טוב יותר

אדוונטק,חברה עולמית מובילה של המערכות החכמות, קיימה ב -1 ביולי 2019 אירוע “היוזמה של אדוואנטק ישראל למען עתיד טוב יותר בישראל”..  קואובוג צ’אנג, נציג משרד הכלכלה והתרבות של טייפה בתל-אביב, עומר כספי, מנהל חטיבת אגף צפון-מזרח אסיה לאוקיאנוס השקט במשרד החוץ ואמה יאנג, מנהלת מרכז הסחר בתל אביב, מנהל מכירות בכיר של אינטל אילן הוכמן, כמו גם כל השותפים וערוצי ההפצה החשובים של אדוונטק בישראל, חגגו יחד את הרגע החשוב הזה.

לאדוונטק יש נכון להיום משרדי מכירות ב- 92 ערים וב 26 מדינות ברחבי הגלובוס.

מילר צ’אנג, נשיא אדוונטק  אמר בארוע שישראל היא אחד ממקומות המפתח לחידושים הטכנולוגיים המרכזיים בעולם ומרכזי המו”פ. בהיותה אופטימית בקשר לכך, נכנסה אדוואנטק לשוק הישראלי ומאז שנת 2013, מעמיקה יותר ויותר בתחום הרפואה, אבטחה, התעופה והחלל והצבא והכנסותיה בישראל גדלו פי שבע בשש השנים האחרונות.  המותג   Advantech הפך בהדרגה שם נרדף לוחות אם תעשייתיים בשוק המקומי.

בהיותה בטוחה בפוטנציאל העצום להמשך הצמיחה בשוק ה- IoT בישראל ובשיתוף פעולה עם מיקרוסופט ועם אינטל, משקיעה אדוונטק משאבים  רבים להקמת סניף ישראלי ולהמשיך לספק תנופת צמיחה חזקה לשוק הישראלי. בנוסף להמשך ההתמקדות בפיתוח של שירותי ערך מוסף  שיביאו ערך ללקוחות ובטכנולוגיית החדשנות של AI ,  WISE-PaaS,  פלטפורמת פתרונות תוכנה וחומרה, תהפוך גם היא לכלי חד להרחבת עסקי העתיד של אדוונטק.

מנהל קבוצת מכירות  EIOT של InterCon, מארק יאנג אופטימי מאוד לגבי הפוטנציאל העצום של השווקים המתפתחים באירופה ובאסיה. בעקבות זאת הקימה אדוונטק סניף ישראלי ליצירת חיבור משולש זהב לאחר הקמתו ברוסיה ובהודו, ומספקת ללקוחות שירותים מהירים בשוק המקומי. בעתיד נמשיך להשקיע בכשרונות מקומיים ואופטימיזציה של הארגון, נשתלב בטכנולוגיות התוכנה והחומרה של אדוונטק בתעשיות יישום שונות, ונחבר את המשאבים הגלובליים תוך ניצול העסקים הגלובאלים בעולם.

אילן ברקוביץ , מנהל המשרד במקומי של אדוונטק ישראל, ציין כי אדוונטק עובדת יחד עם שותפים מרכזיים בארץ, כמו ארו , ניסקו ואבדור, בכדי לחדור לשוק התעשייתי הישראלי כמו –G5 ,תקשורת, רפואה, תעופה וחלל, מוליכים למחצה, צבא והגנה מאז 2013. בנוסף להמשך והעמקת שיתוף הפעולה עם השותפים הקיימים, אדוונטק מתכננת לשתף פעולה עם אינטגרטורים מקומיים של מערכות אמבדד ועם שותפים  עיסקיים  בשווקים אנכיים ספציפיים במטרה לספק פתרונות תוכנה וחומרה מוסדיים ושירותים בעלי ערך מוסף גלובלי על מנת לסייע ללקוחות בהשגת פרויקים של    AIOT  .

החזון הארגוני של אדוונטק הוא לאפשר לנו כוכב לכת אינטליגנטי. חברה אדבנטק מובילה עולמית בתחומי ה- IoT של מערכות חכמות ופלטפורמות משובצות. כדי לאמץ את המגמות של IoT, נתונים גדולים ואינטליגנציה מלאכותית, Advantech מקדמת את פתרונות החומרה והתוכנה של IoT באמצעות פלטפורמת הליבה Edge Intelligence WISE  -PaaS   כדי לסייע לשותפים עסקיים ולקוחות בחיבור הרשתות התעשייתיות שלהם. אדונטק עובדת גם עם שותפים עסקיים כדי ליצור שותפות עסקית המאיצה את מטרת התעשייה החכמה.


תגובות סגורות