חדשות היום

ראדא מדווחת על הזמנות חדשות בהיקף של 7 מיליון דולר שהתקבלו בחודש יוני 2019

סך ההזמנות החדשות שהתקבלו בחציון הראשון של 2019 מסתכם ב-26 מיליון דולר

נתניה, ישראל, 4 ביולי, 2019 – ראדא תעשיות אלקטרוניות בע”מ (NASDAQ: RADA), מובילה עולמית בפיתוח וייצור מכ”מים טקטיים לכוח המתמרן, מדווחת על הזמנות חדשות שהתקבלו בחודש האחרון בחברה בהיקף של 7 מיליון דולר. רוב ההזמנות החדשות צפויות להיות מסופקות ב-2019.

מתוך הזמנות חדשות אלה, 5 מיליון דולר הן של מכ”מים מוגדרי תוכנה בעלי טכנולוגיית אנטנת סריקה אלקטרונית אקטיבית (AESA) עבור פתרונות לגילוי ונטרול רחפנים וכטב”מ ולהגנת רכבים טאקטיים. הזמנות אלה כוללות הזמנות המשך מלקוחות ביטחוניים קיימים, אשר מרחיבים בהדרגה את השימוש במערכות שכוללות את המכ”מים של ראדא, לצד הזמנות ראשוניות מלקוחות חדשים אשר צפויים לבצע הזמנות נוספות בעתיד הקרוב.

2 מיליון דולר הינן הזמנות המשך לפעילות האוויוניקה המסורתית של ראדא, בהן מקליטי וידאו דיגיטליים ותחזוקה שוטפת של מערכות אוויוניקה לפלטפורמות אוויריות צבאיות, מאוישות ושאינן מאוישות.

דב סלע, מנכ”ל ראדא אמר: “מומנטום ההזמנות החדשות לאורך המחצית הראשונה של 2019, במיוחד למכ”מים טקטיים לכוחות מתמרנים, מאשש את תחזית ההכנסות של 2019 ליותר מ-40 מיליון דולר, אשר מהווים צמיחה של יותר מ-40% בהשוואה שנתית, ומעניק לנו ביטחון כי הצמיחה תמשיך גם ב-2020 ומעבר לה”.

תגובות סגורות