חדשות היום

הסטארטאפ YOUTILIGENT  ייצג את ישראל בתחרות החדשנות הגדולה בסין

הסטארטאפ YOUTILIGENT, שפיתח טכנולוגיה המנטרת אופן שימוש וצריכה של לקוחות, ושולחת את המידע בזמן אמת לספקים ויצרנים. נבחר לייצג את ישראל בתחרות החדשנות של ועידת האינטרנט העולמית WIC, שתתקיים בשבוע הבא סמוך לשנחאי שבסין.

בעזרת רכיב המבוסס על למידת מכונה,YOUTILIGENT מאפשרת ליצרני מכשירי חשמל (כמו יצרני מכונות קפה) ונותני שירות שונים לקבל החלטות עסקיות, שיווקיות ותפעוליות. זאת על בסיס מידע שנאסף ומנותח בזמן אמת מנתוני השימוש במכשירי קצה של לקוחות. הטכנולוגיה מזהה את החתימה המיוחדת של כל פעולה במכשיר, מאפשרת לנותני השירות והיצרנים לדעת איזה מוצר נצרך בכל רגע נתון, באיזו מידה ובאיזה אופן. לנתח את  דפוסי השימוש של הלקוח ולהבין מתי הגיע הזמן לחדש את המלאי, לבצע פעולת תחזוקה או לתקן את המכשיר ועוד.

הפתרון מתבצע בדרך של “פלאג אנד פליי”, שאינו  דורש התערבות כלשהי במכשיר הנמדד ומתאים כמעט לכל מכשיר המחובר למערכת החשמל. בשלב הראשוני החברה מתמקדת בתחום המזון והמשקאות, וביצעה התקנות במספר חברות בהן בן אנד ג׳ריס, מי עדן, נסטלה, טמפו, קוקה-קולה ישראל ועוד. החברה גייסה 1.5 מיליון דולר מקרן קורנרסטון ונצ’ר פרטנרס (Cornerstone Venture Partners) ורשות החדשנות, ונבחרה לאחרונה להשתתף בתכנית ה-Foundry של  של  SAP.io- זרוע ההשקעות של חברת SAP.

ההון ישמש להמשך פיתוח הטכנולוגיה, הרחבת הפתרון לתמיכה במגוון רחב יותר של ורטיקלים ומוצרים,  וביצוע התקנות נוספות בארה״ב, אסיה ואירופה.

ועידת WIC היא הגדולה בתחום האינטרנט בסין ומטרתה חיזוק הקשרים ההדדיים בין חברות סיניות ובינלאומיות בכל הקשור לאימוץ טכנולוגיות מתקדמות. בשלבי המיון המוקדמים התחרו 50 סטרטאפים ישראלים.

לדברי אביחי בליצקי, מנכ”ל יוטיליג’נט, להשתתפות בתחרות יש פוטנציאל גבוה בחשיפה בפני נציגי חברות הטכנולוגיה שישתתפו בועידה, ביניהם חברות ענק כמו אליבאבא. אנחנו גאים בזכות לייצג בה את תעשיית ההייטק והחדשנות הישראלית. יוטיליג’נט הוקמה על ידי אביחי בליצקי, ואדים חשנסקי ואביב לוין, ופועלת ממתחם SouthUp  בקיבוץ נירעם שבעוטף עזה.


 

תגובות סגורות