חדשות היום

Global Eagle הזמינה מ – Wavestream, חברת בת של גילת רשתות לוויין, משדרי אינטרנט מהיר למטוסים בהיקף של 5 מיליון דולר

המשדר של Wavestream הפועל בעוצמה גבוהה בתדרי Ku ובהספק של 25W מותאם למטוסי Boeing 737

פתח תקווה, ישראל, 14 בנובמבר 2019 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי חברת הבת שלה, Wavestream, קיבלה הזמנות מ-Global Eagle Entertainment Inc. (NASDAQ: ENT), בהיקף של כ-5 מיליון דולר לאספקת המשדרים מובילי התעשייה שלה, הפועלים בעוצמה גבוהה (HPT) בתדרי Ku ובהספק של 25W לתמיכה באינטרנט מהיר במטוסים (In-flight Connectivity או IFC). משדר ה-HPT של Wavestream מותאם למטוסי Boeing 737.

Global Eagle מספקת תכני מדיה עשירים ופתרונות קישוריות רציפה במטוסים, ספינות ותחנות קרקעיות ברחבי העולם. בכדי להמשיך ולתמוך בפריסת המערכות המוטסות שלה, בחרה Global Eagle במשדרי ה-IFC  של Wavestream נוכח איכות וביצועים מהמובילים מסוגם.

“אנו שמחים לתמוך ב-Global Eagle בשעה בה היא ממשיכה לספק ללקוחותיה קישוריות באיכות גבוהה”, אמר בוב הופמן מנכ”ל Wavestream. “הזמנה זו מאשררת את מעמדה של Wavestream כמובילה בתעשייה במגזר עסקי זה, עם משדר באיכות גבוהה אשר מספק קישוריות בלמעלה מ-20 מיליון שעות תעופה עד כה”.

” Wavestreamהינה שותפה ותיקה של Global Eagle וספקית מובילה ואמינה של משדרים בעצימות גבוהה לתכני הבידור, קישוריות האינטרנט ופתרונות המדיה הדיגיטלית אשר אנו מספקים בטיסות”, אמר מייק פיגוט סמנכ”ל בכיר ב-Global Eagle. “האיכות של Wavestream בפתרון הקצה אל קצה שלנו מבטיחה את המשכיות הצלחת לקוחותינו.”


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות